Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Huur woning vinden, verdomd moeilijk!

Pagina's : [1] 2 3 4

Duimelijntje
07-11-2007, 22:42

Mijn verloofde en ik kunnen maar geen huur woning vinden. We zijn al zolang ingeschreven bij woningnet, zonder resultaat. Als die hypothekers nou een mogelijkheid bieden aan moslims, om ook een huis te kunnen kopen, dan zouden wij het meteen doen:traan1: Wie heeft hier ook last van? Ik ben het een einde raaaad:jammer:

Duimelijntje
07-11-2007, 22:59
:( niemand?

JaKweenie
07-11-2007, 23:16
Ik mag maandag voor een bezichtiging gaan... als 't maar ergens op lijkt - the bitch is mine!!! :nijn:

Duimelijntje
07-11-2007, 23:23
Nou, smijt het maar lekker in mijn gezicht :( nee hoor, grapje hihi. Als ik jou was zou ik die woning maar meteen nemen! hoelang sta je ingeschreven? Bij digitale aanbiedingen staat er : de woning is aangeboden. wat bedoelen ze daarmee? misschien een domme vraag, maar ja hihi

JaKweenie
07-11-2007, 23:29

Nou, smijt het maar lekker in mijn gezicht :( nee hoor, grapje hihi. Als ik jou was zou ik die woning maar meteen nemen! hoelang sta je ingeschreven? Bij digitale aanbiedingen staat er : de woning is aangeboden. wat bedoelen ze daarmee? misschien een domme vraag, maar ja hihi Dat de woning al aan iemand is aangeboden dus.... en als die weigert(en) dan de nummer 2 and so on... kortom verloren zaak :D Hoop echt dat het wat wordt maandag!! Wel een lollige situatie met mn ouders... zij zaten me in de eerste instantie over te halen bijna van ja zoeken - op jezelf - zoeken blabla.. nu het puntje bij paaltje komt zijn ze niet meer zo blij :hihi: (oja stond verder helemaal niet lang ingeschreven ofso... deze corporatie heeft een sectie van 'direct te huur' dus morgen erin! en daar wordt verloot en niet naar inschrijftijd gekeken :) erg handig!)

Duimelijntje
07-11-2007, 23:31
Lah ie a3wnek inshallah. Ik hoop dat het wat wordt. :D

Duimelijntje
07-11-2007, 23:38
oja stond verder helemaal niet lang ingeschreven ofso... deze corporatie heeft een sectie van 'direct te huur' dus morgen erin! en daar wordt verloot en niet naar inschrijftijd gekeken erg handig!) welke corporatie is dat dan?

JaKweenie
08-11-2007, 08:36
http://woonkrant.nl/;jsessionid=aaQEuqkoLfQ7F4NkEy?command=ObjectSearc h&searchType=1 mss een handige link! veel googelen helpt altijd... woningen staan zelfs op marktplaats!

microboy
01-12-2007, 16:18
als je dan via deze weg huurt, heb je dan recht op huurtoeslag? antwoordt snel aub!

Niempie
01-12-2007, 21:33
Hoi meid, waarom probeer je niet in de vrije sector. De huur daarvan is wel wat duurder maar dat is tegenwoordig bij woning net ook zo. Je kan het proberen

berdie
02-12-2007, 10:32
Hoi meid, waarom probeer je niet in de vrije sector. De huur daarvan is wel wat duurder maar dat is tegenwoordig bij woning net ook zo. Je kan het proberen leg eens uit????

berdie
02-12-2007, 10:32
http://woonkrant.nl/;jsessionid=aaQEuqkoLfQ7F4NkEy?command=ObjectSearc h&searchType=1 mss een handige link! veel googelen helpt altijd... woningen staan zelfs op marktplaats! dat is weer particulier of niet?

moslima_k
02-12-2007, 12:57
ik heb dat probleem ook joh! wij zijn ook opzoek naar een woning in almere maar het duurt allemaal zooo lang!!

mrsmagica
07-12-2007, 21:16
als je dan via deze weg huurt, heb je dan recht op huurtoeslag? antwoordt snel aub! http://www.toeslagen.nl/particulier/huurtoeslag2008/huurtoeslag_wie_wat_wanneer/

fatihamarokaans
07-12-2007, 21:29

ik ben ook maar 2 jaar ingeschreven en sta op nummer 80. dat is het laagst bij mij

Pagina's : [1] 2 3 4