Bekijk originele versie : Marokkaanse consulaat Den Bosch is corrupt !
Yassirtje
07-11-2007, 22:04
Ik heb slechte ervaring met de Marokkaanse consulaat in denbosch !
De vice-consul geeft zijn goedkeuring alleen als de klanten geld om de tafel neerlegen.
Vooral de 3de generatie die geen arabisch spreken !
Sommige medewerkers van de Marokkaanse consulaat werken met bemiddelaars.
De islamitische slagerij er tegenover funtioneert als bemiddelaar
Ik vind dat het niet zo door kan, vooral in Nederland !
wat is jullie mening hierover ..
Moker_Hollanda
07-11-2007, 23:01
laat ze gewoon lekker geld verdienen joh :hihi:
JaKweenie
07-11-2007, 23:18
no shit sherlock! :moe:
Yassirtje
07-11-2007, 23:25
wat kunnen we doen om dit te voorkomen ..
Aanklagen die handel ...
geheime camera meenemen en alles filmen... undercover :D
JaKweenie
07-11-2007, 23:52
Aanklagen die handel ...
geheime camera meenemen en alles filmen... undercover :D
Uhh ja daar is dus allang wat op bedacht: diplomaten chillaxen in hun wettelijke onschendbaarheid :moe:
ze zijn toch ook niet van gisteren :p
Dat meen je niet!!!!!!!!!!!!
word wakker nerd hele kut marokko is corrupt +alles wat met marokko te maken heeft
Dit zijn zware beschuldigen, als jij ze niet kunt bewijzen kun jij in Marokko opgepakt worden vanwege laster en het vervuilen van de naam van de Marokkaanse overheid.
Indien bovenstaande ECHT waar is maak dan een afspraak van de Ambassadeur en bespreek dit met hem, maar ga niet op een openbare forum iemand beschuldigen.
Verder vraag ik mij af voor welke zaken je op een consulaat rechtstreeks te maken hebt met een consul. Hebben ze in Den Bosch geen balie met medewerkers waar je je zaakjes kan regelen en postzegels moet betalen voor hun arbeids? Die postzegels zijn leges kosten.
nou meid die organisatie in de consulaats trekken op niets, en ga niet zeggen dat ze het perfect doen, stuur de sociale inspectie erop af en je gaat zien hoeveel er mogen sluiten!!!!!!
nou, zoals al vermeld marokko is gewoon corrupt en ze zijn heel laks (heb ik gemerkt toen ik eens naar daar moest bellen voor een dossier en ik het bewijs zwart op wit had meerdere malen doorgefaxd nou dan nog gaan ze ofwel niet over tot uitvoering en laten ze het zo lang aanslepen terwijl het een zaak is die onmiddelijk kan worden afgehandeld!
dus topicstarter, ga nooit over tot betaling smeergeld, ga via de nederlandse stadsbestuur , via hun ombudsman en mss kom je verder met je zaak!
wa salaam
Uhh ja daar is dus allang wat op bedacht: diplomaten chillaxen in hun wettelijke onschendbaarheid :moe:
ze zijn toch ook niet van gisteren :p
in de uitoefening van hun functie ja maar stel je laat een zaak tegen hen beginnen nou, ze gaan verder dan alleen dat hoor en zullen uiteindelijk wel alles uitpluizen zodat ze de persoon als nog persoonlijk kunnen dagvaarden eventueel,
voorbeeld de marokkaanse executiven in brussel kijk wat daar mee is gebeurd!!!!
wa salaam,
no shit sherlock! :moe:
:hihi:
nou meid die organisatie in de consulaats trekken op niets, en ga niet zeggen dat ze het perfect doen, stuur de sociale inspectie erop af en je gaat zien hoeveel er mogen sluiten!!!!!!
nou, zoals al vermeld marokko is gewoon corrupt en ze zijn heel laks (heb ik gemerkt toen ik eens naar daar moest bellen voor een dossier en ik het bewijs zwart op wit had meerdere malen doorgefaxd nou dan nog gaan ze ofwel niet over tot uitvoering en laten ze het zo lang aanslepen terwijl het een zaak is die onmiddelijk kan worden afgehandeld!
dus topicstarter, ga nooit over tot betaling smeergeld, ga via de nederlandse stadsbestuur , via hun ombudsman en mss kom je verder met je zaak!
wa salaam
de eerste 2 woorden zijn dodelijk mocroturk :hihi:
nadorboy75
08-11-2007, 16:41
nou meid DIE ORGANISATIE
Is het niet dat organisatie?
nou meid DIE ORGANISATIE
haha !
volgens mij niet
maar ik kan het ook verkeerd hebben :D
nou meid DIE ORGANISATIE
ego:
het is degelijk die organisatie wat dat organisatie leer nederlands man
is die persoon dan een man :-))
......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.