Bekijk originele versie : Moet Ik het Geloven Of Niet Ik Weet Het Allemaal Ni Meer!!!
Ik vond een nr van zijn vroegere vriendin terug in zijn gsm na dat ik een weekend naar mijn familie ben geweest, hij zegt dat hij heeft gehoord dat zij over hem heeft gerodelt en dat hij op haar plaats wou zetten daarom heeft hij haar nr gefikst via zijn broer.
wat moet ik er nu van denken help mij aub.:confused: :confused: :confused:
thanks
Sexyy_Tangaouia
07-11-2007, 19:40
Goeie smoess!!:haha:
Chickaas
07-11-2007, 19:42
Vertrouwen heet zoiets ;)
Sabrine21
07-11-2007, 19:45
Ik zou hem geloven op zijn woord, maar als ik achter kom op wat voor manier dan ook dat ie heeft gelogen, dan istieee zwaaaar de l.ul.:kwaad:
Hahahahahaa, wahed harde stoot dat hij kan krijgen. Wat een slappe kutsmoes, zeg!
Mizs_Hayati
07-11-2007, 19:51
omdat zij over hem roddelt moet hij haar nummer hebben
onzin
ik zou het uitzoeken meid
en hem het gevoel geven dat je hem gelooft
haha onzin jongens toch.. Op dat gebied ben ik gevoelloos..
Fuck it Life goes on.. Vandaag ondek je dit morgen weer wat anders..
Pas op met wat je doet.!
Miss_Elwafa
07-11-2007, 20:17
vertrouwen meid vertrouwen :)! En vraag niet aan andere mensen wat je moet doen! want dan volg je hun advies en wie weet beland je in de put :kweetnie:
Los je eigen probleem op door naar je hart te luisteren! Je kan wel om meningen vragen en erover na te denken :goedzo:!
mirjam007
07-11-2007, 20:18
Sinds wanneer houden mannen zich op zo'n manier bezig met roddels :maf: ?!
Miss_Elwafa
07-11-2007, 20:21
Sinds wanneer houden mannen zich op zo'n manier bezig met roddels :maf: ?!
Hij roddelt niet :)! Hij wilt zijn ex hard aanpakken want zij verspreidt roddels over hem.
Als ik het niet mis heb :confused:!
tanger_lover
07-11-2007, 20:25
nou dan vertrouw je hem blijkbaar niet goed genoeg als je ons om advies vraagt
mirjam007
07-11-2007, 20:26
Hij roddelt niet :)! Hij wilt zijn ex hard aanpakken want zij verspreidt roddels over hem.
Als ik het niet mis heb :confused:!
Ik begrijp wat ze bedoelt, alleen heb ik het nog nooit meegemaakt dat een marokkaanse man zich ook maar interesseert over de dingen die zijn ex zeg (=zich op zo' n wijze bezighoudt met de roddels die over hem gaan):confused: .
M.a.w. domme smoes..
ik vertrouw hem wel ik weet dat hij haar ni wilt enzo, maar toch vindt ik zijn smoes maar op niks trekken. ik moet weten wat er achter zit. en da meisje is ook een echte roddel trutje da weet ik zelf ook maar, als het hem dan toch zo erg dwars zit dan zou hij daar toch iets over hebben kunnen zeggen tegen mij toch? of ben ik verkeerd? :confused:
Ben benieuwd wat zijn reactie zou zijn, als hij de nr vond van je ex, in jouw tel. Wij vrouwen, pikken teveel.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.