Bekijk originele versie : dua voor het afrijden van praktijkexamen
nadorchick
06-11-2007, 22:19
heeft er hier iemand dua voor mij voor het afrijden voor je praktijkexamen
ja meid!!!
bismillahi rahmani rahiem
allahu akbar allahu akbar
alhamdu lilahi alladie sagarra lana haada
wa maa koennaa lahoe moeqrieniejna
wa iennaa iellaa rabbiennaa lamoenqalieboen
:goedzo:
1.500 jaar geleden waren er geen auto's(examens) om er een dua daarvoor te ontwikkelen
oh my godd... wat een walgelijke reactie zeg :jammer:
alsof de mensen vroeger niet reisden.... ze gingen met kamelen op reis... of zelfs lopend... en daar had men dua's voor...
je hebt dua voor elke verrichting... zelfs als je opstaat.. als je je omkleedt.. naar de wc gaat... of wil je zeggen dat we in Nederland geen platte wc meer hebben en nu geen dua meer op hoeven te zeggen :moe:
zelfs als je in je auto rijdt moet je van tevoren dua opzeggen... het gaat niet om de auto slimmerd... het gaat om het reizen...
mijn god zeg :jammer:
oh my godd... wat een walgelijke reactie zeg :jammer:
alsof de mensen vroeger niet reisden.... ze gingen met kamelen op reis... of zelfs lopend... en daar had men dua's voor...
je hebt dua voor elke verrichting... zelfs als je opstaat.. als je je omkleedt.. naar de wc gaat... of wil je zeggen dat we in Nederland geen platte wc meer hebben en nu geen dua meer op hoeven te zeggen :moe:
zelfs als je in je auto rijdt moet je van tevoren dua opzeggen... het gaat niet om de auto slimmerd... het gaat om het reizen...
mijn god zeg :jammer:
nee jouw reactie is vriendelijk zeg :jammer:
hij zegt alleen dat er geen doua voor de rijexamen bestond :maf:
De doua die jij aangaf is het voor het bestijgen van een rij(voer)tuig en niet voor een examen!
Na reactie komt reactie :maf:
Ik vond em heel vriendelijk :ego:
LilMocr0
21-11-2007, 15:38
Wajooow ik moet morgen voor mijn eerste keer afrijden, :P Incha'allah ga ik het halen!!
gatarman
21-11-2007, 21:54
Wajooow ik moet morgen voor mijn eerste keer afrijden, :P Incha'allah ga ik het halen!!
hou je spiegels goed in de gaten broeder en doe verder als de auto van jou is en alsof je al jarenlang je rijbewijs hebt
LilMocr0
21-11-2007, 23:21
shokran ayouma incha'allah haal ik het.
LilMocr0
22-11-2007, 14:56
Ik Heb Het Gehaald In Een Keer!!!:d
ziektewet
22-11-2007, 15:34
Ik Heb Het Gehaald In Een Keer!!!:d
vett man mabroukkk waar heb je afgereden?
hoi waarom zo overdreven in 1x, je moet zo denken ooit haal ik het........ het is lmekteb hoor, heeft niets met slim etc te maken, je moet niet zeggen die heeft het gehaald, die en ik niet, het komt wel hoor gewoon sbar, is the best. succes
ziektewet
22-11-2007, 16:01
hoi waarom zo overdreven in 1x, je moet zo denken ooit haal ik het........ het is lmekteb hoor, heeft niets met slim etc te maken, je moet niet zeggen die heeft het gehaald, die en ik niet, het komt wel hoor gewoon sbar, is the best. succes
Jah daar heb je zeker gelijk in.. maar het is allemaal zo duur en opgegeven moment wordt je het zat en wil je hem hebben.!!!
LilMocr0
22-11-2007, 22:24
Ik doe niet overdreven omdat ik graag aan iedereen wil laten zien dat k goed ben enzo en dat ik hem daarom in een keer heb gehaald. Je moet in principe gewoon geluk hebben, zoals je zei het is gewoon lmakteb. De reden waarom ik zo overdreven doe is omdat ik zo blij ben ik hem in een keer heb gehaald niet om stoer t doen;)
Ik doe niet overdreven omdat ik graag aan iedereen wil laten zien dat k goed ben enzo en dat ik hem daarom in een keer heb gehaald. Je moet in principe gewoon geluk hebben, zoals je zei het is gewoon lmakteb. De reden waarom ik zo overdreven doe is omdat ik zo blij ben ik hem in een keer heb gehaald niet om stoer t doen;)
wees maar blij hoor, het is gegund/t
ik kan me voorstellen dat als je hem in 1 keer haalt je superblij bent, zou ik ook zijn
en je hebt het helemaal niet overdreven gebracht :goedzo:
nadorchick
26-11-2007, 12:30
ben vrijdag geslaagd voor me rijbewijs examen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.