Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Temsamni & Ik...

Pagina's : [1] 2 3

BeautyQueen
30-10-2003, 21:34

Gaan verloven! Waarschijnlijk rond december.... Kben nog nooit zo gelukkig geweest! :blauwkus: voor mijn schatje! :Iluvu: BQ.

EL_MoRo
30-10-2003, 21:36
Gefeliciteerd meid!!

BeautyQueen
30-10-2003, 21:36
Origineel gepost door missbrabander ahahhaha is dit een grapje Neej meid. Dit is echt waar. ;) BQ.

BeautyQueen
30-10-2003, 21:39
Origineel gepost door HighClassLady Ja ik had het van hem gehoord, hij is ookal zo gelukkig! Ben echt blij voor jullie man, hoe ging het hand vragen? Kunnen jullie ouders het een beetje met elkaar vinden?! Van harte!! Allah ie Kemel Bel Gair, insha Allah! :kusgrijs: HCL. Dankjewel Schat! Ja..Ik was heel zenuwachtig..Precies hoe jij je ook voelde. Hahahaha! Maar het was echt heel gezellig...Iedereen kon het goed met elkaar vinden gelukkig! Nu op zoek naar jurken enzo! Jij kan me waarschijnlijk wel helpen toch? ;) BQ. Ps: El_Moro Thnx!

BeautyQueen
30-10-2003, 21:43

Origineel gepost door missbrabander oke gefeliciteerd meid k hoop voor je dat je gelukkig wordt Dankjewel! :kusgrijs:

appie666
30-10-2003, 21:43
Origineel gepost door BeautyQueen Gaan verloven! Waarschijnlijk rond december.... Kben nog nooit zo gelukkig geweest! :blauwkus: voor mijn schatje! :Iluvu: BQ. zo je gaat dus trouwen met een homo :D

Jihane..
30-10-2003, 21:45
Heb je al bruidsmeisjes? :engel: Temsamni wilt mij als bruidsmeisje..:D

BeautyQueen
30-10-2003, 21:49
Origineel gepost door appie666 zo je gaat dus trouwen met een homo :D LOL. Ik ga trouwen met de liefste jongen die er bestaat! :D BQ.

BeautyQueen
30-10-2003, 21:51
Origineel gepost door Miss_Lijpo! Heb je al bruidsmeisjes? :engel: Temsamni wilt mij als bruidsmeisje..:D :haha: Daar hoef ik natuurlijk niet lang over na te denken! ;) BQ.

Jihane..
30-10-2003, 21:53
Origineel gepost door BeautyQueen :haha: Daar hoef ik natuurlijk niet lang over na te denken! ;) BQ. O O O..Hij wil nog iets..:D..Dat ik iets ga opnemen :stout:

BeautyQueen
30-10-2003, 21:55
Origineel gepost door HighClassLady Vind het nog steeds jammer dat ik er niet bij kon zijn. Maar we kunnen lekker samen voor Jurken shoppen! Demetrios, Ian Stuart, Sencerity HERE WE COME!!! :D HCL. Hahahaha! Ik kan niet wachten! Na de Ramadan ff een datum prikken en ff rond gaan kijken InshA Allah..;) Kunnen we gelijk iets moois voor jou en natuurlijk Miss_Lijpo gaann uitzoeken. Miss_Lijpo jij moet ook mee! Temsamni en ik willen jullie namelijk als bruidsmeisjes. :D BQ.

BeautyQueen
30-10-2003, 21:57
Origineel gepost door Miss_Lijpo! O O O..Hij wil nog iets..:D..Dat ik iets ga opnemen :stout: :haha: Hahahahahahahahahahahaha! You Wish! :ego: BQ.

BeautyQueen
30-10-2003, 22:00
Origineel gepost door HighClassLady Bij haar ook al?! ;) HCL. Jij eerst he! :haha: Miss_Lijpo onze regisseuse. :p BQ.

BeautyQueen
30-10-2003, 22:03
Origineel gepost door NadYaa_Y :lol: Yep zie dat jij iemand bent die hem echt niet kent :hihi: Rijke T trouwt niet schat........ n.eukt wel alles wat los en vast zit maar trouwen, :giechel: dan is het net alsof je hem de dood in jaagt Als het iemand anders was had ik je nog geloofd maar T come on :giechel: Hahaha! Neej hoor meid. Zo komt hij misschien over op MarokkoNl, Elke Marokkaanse jongen zegt op een dag vaarwel tegen zijn oude speelse leventje. He's been there, done that. ;) BQ.

BeautyQueen
30-10-2003, 22:10

Origineel gepost door NadYaa_Y Trust me dit weet ik cker, meer dan cker te te te cker ..... Rijkie trouwt niet.... houd teveel van zijn leven......... iets teveel en leeft er ook lekker op los ewa jaa als je rijk bent tja zou ik ook doen Nou, Dan heb je het dit keer toch echt mis....Rijkie (:confused: ) trouwt wel. ;) BQ. Ps: Geld is niet alles..En zelfs voor Temsamni niet.

Pagina's : [1] 2 3