Bekijk originele versie : zouden ze ook marokkanen zijn????
GRONINGEN - De politie in Groningen heeft twee jongens van 14 en 15 jaar oud opgepakt, die ervan worden verdacht gewapende overvallen te hebben gepleegd. Bij twee overvallen werden vuistvuurwapens gebruikt, meldde de politie donderdag.
De twee overvielen eerder deze maand een snackbar in de stad Groningen. Een van de verdachten overviel in zijn eentje een pompstation. De buit bedroeg slechts enkele honderden euro's. De vader van de 15-jarige jongen is ook opgepakt. Hij had de wapens in huis waarmee de overvallen werden gepleegd. De man zei dat hij een wapenverzamelaar is. Hij wordt niet verdacht van directe betrokkenheid bij de overvallen.
Ook werden een 27-jarige en een 40-jarige man aangehouden. De politie vermoedt dat zij de overval op het benzinestation hebben uitgelokt en dat zij de jongens bij hun illegale klus advies te hebben gegeven.
De twee jonge verdachten zitten voor ten minste dertig dagen vast in een jeugdgevangenis..
Nee het zijn Nederlanders...als het Marokkanen waren dan hadden ze dat ongetwijfeld wel vermeld!
Lijkt er trouwens op alsof je dit zelf hebt verzonnen....heb jij ze de opdracht gegeven?
IFRIQUIA
30-10-2003, 22:53
buddy
**** YOU AND MORE
Origineel gepost door buddy
ik ben benieuwd wat hun afkomst is, na de afgelopen reeks zal het wel heel sterk zijn als het alweer marokanen zouden zijn.
Pfff heb je weer zo'n vooroordeel-klaar-makertje! Geloof me nou maar dat als het een Marokkaan met dubbele K was geweest dat het er ongetwijfeld bij had gestaan. Marokkanen schrijf je met dubbel K, hoe ge-integreerd zijn Nederlanders eigenlijk?
Origineel gepost door buddy
1) ik ben geen nederlander
2) ik schreef dat het me sterk leek (dus dat ik denk van niet)
Ach ik vergeet wel eens een lettertje maar jij begrijpt een simpele zin niet.
Mijn excuses dan! Dacht toch echt dat je zo'n Pistaa geval was :hammer:
Nogmaals sorry!
Origineel gepost door sajid
GRONINGEN - De politie in Groningen heeft twee jongens van 14 en 15 jaar oud opgepakt, die ervan worden verdacht gewapende overvallen te hebben gepleegd. Bij twee overvallen werden vuistvuurwapens gebruikt, meldde de politie donderdag.
De twee overvielen eerder deze maand een snackbar in de stad Groningen. Een van de verdachten overviel in zijn eentje een pompstation. De buit bedroeg slechts enkele honderden euro's. De vader van de 15-jarige jongen is ook opgepakt. Hij had de wapens in huis waarmee de overvallen werden gepleegd. De man zei dat hij een wapenverzamelaar is. Hij wordt niet verdacht van directe betrokkenheid bij de overvallen.
Ook werden een 27-jarige en een 40-jarige man aangehouden. De politie vermoedt dat zij de overval op het benzinestation hebben uitgelokt en dat zij de jongens bij hun illegale klus advies te hebben gegeven.
De twee jonge verdachten zitten voor ten minste dertig dagen vast in een jeugdgevangenis.
natuurlijk zijn het Marokkanen, Nederlander doen dat niet.... en als ze het wel doen dan zijn het geen Nederlander :boogie:
(met dank aan Dhr Abu Jahjah (AEL NEderland/belgie en europa)
Ik vind eigenlijk dat we terug moeten gaan naar dat je de nationaliteit van een dader niet bekend mag maken. Zo groeien de vooroordelen minder.
Want helaas is dat wel gebleken hoe Nederlanders nu vooroordeelt zijn over Marokkanen.
Ik krijg regelmatig de indruk dat dit wederijds is.
Hoe bedoel je wederzijds, dat Marokkanen vooroodeelt zijn over Nederlanders?
Ik moet eerlijk zeggen, dat we daar allemaal schuld aan hebben. Wie de bal kaatst moet hem terug verwachten.
Maar vooroordelen hoeven helemaal niet erg te wezen, sommige zijn zelfs buitengewoon grappig
Origineel gepost door AlleenWaarheid
Nee het zijn gen Marokkannen want deze jongens wonen in mijn wijk waar ik woon in Groningen .1 is Antilliaan en andere is een Nederlander
:boogie:
Origineel gepost door rnaj
natuurlijk zijn het Marokkanen, Nederlander doen dat niet.... en als ze het wel doen dan zijn het geen Nederlander :boogie:
(met dank aan Dhr Abu Jahjah (AEL NEderland/belgie en europa)
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.