Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : werkende islamitische vrouwen

Pagina's : [1] 2

anagigi
30-10-2003, 20:56

deze vraag is gericht aan de mannen:ben benieuwd hoe jullie denken over werkende vrouwen ?en waarom jullie dat vinden?

MOcROzINA
30-10-2003, 20:57
Origineel gepost door anagigi deze vraag is gericht aan de mannen:ben benieuwd hoe jullie denken over werkende vrouwen ?en waarom jullie dat vinden? KAN TOCH :ego:

mocro_souhaila
30-10-2003, 20:59
kan makkelijk..

Noa
30-10-2003, 21:00
Hij zei mannen.....remember;)

anagigi
30-10-2003, 21:05

natuurlijk kan het ,maar ik vroeg de opinie van de mannen ,omdat ik weet dat veel mannen er echt niet mee gediend zijn,dat ze liever verkiezen dat hun vrouw buitenshuis niet werkt

Chyhaan
30-10-2003, 21:08
Origineel gepost door anagigi deze vraag is gericht aan de mannen:ben benieuwd hoe jullie denken over werkende vrouwen ?en waarom jullie dat vinden? Wat is er mis mee!!! Ik werk en heb daarnaast nog mijn dochter om voor te zorgen, het geld groeit niet in bomen....

misSanae
30-10-2003, 21:08
Ja heel veel mannen vinden dat niet goed, bij ons had je ook een paar van zulke mannen in de buurt, maar nu werken al hun vrouwen stuk voor stuk. Dus daar gaan hun principes nu hun vrouw ook geld binnen kan halen. Ik vind er niks mis mee er moet toch brood op tafel komen, life is expensive...

K_Prone
30-10-2003, 21:12
Origineel gepost door anagigi deze vraag is gericht aan de mannen:ben benieuwd hoe jullie denken over werkende vrouwen ?en waarom jullie dat vinden? Wat is daar mis mee..Ook zij hebben hier een studie genoten moeten ze dan hun leven de keuken in?! Neej dus er is niks mis mee..:)

anagigi
30-10-2003, 21:13
Origineel gepost door Chyhaan Wat is er mis mee!!! Ik werk en heb daarnaast nog mijn dochter om voor te zorgen, het geld groeit niet in bomen.... mevrouw chyhaan heb ik gezegd dat daar iets mis mee is !integendeel ik persoonlijk zou m'n vrouw dat zeker niet ontzeggen ,zolang het maar gepast werk is .

Chyhaan
30-10-2003, 21:16
Origineel gepost door anagigi mevrouw chyhaan heb ik gezegd dat daar iets mis mee is !integendeel ik persoonlijk zou m'n vrouw dat zeker niet ontzeggen ,zolang het maar gepast werk is . En wat vind jij verkeerd werk??? en wat vind jij gepast??

anagigi
30-10-2003, 21:31
ze moet gewoon 'n functie vervullen die bij haar past ,maw zeker geen werk waar alleen maar mannen zitten in 'n fabriek en etc etc ,en het werk dat ze doet mag haar zeker niet belemmeren om voor de kinderen te zorgen

anagigi
30-10-2003, 21:33
Origineel gepost door Chyhaan En wat vind jij verkeerd werk??? en wat vind jij gepast?? en zeker niet te vergeten haar echtgenoot! :D ;)

Chyhaan
30-10-2003, 21:36
Origineel gepost door anagigi ze moet gewoon 'n functie vervullen die bij haar past ,maw zeker geen werk waar alleen maar mannen zitten in 'n fabriek en etc etc ,en het werk dat ze doet mag haar zeker niet belemmeren om voor de kinderen te zorgen Ik zelf geef streetdance les.. Er zijn ook mannen die dansles geven en heb ook een mannelijke danspartner, maar ik probeer zaken en prive gescheiden te houden... Waarom doe je moeilijk als er veel mannen werken... Ben je bang dat ze je niet trouw blijft???

anagigi
30-10-2003, 22:23
Origineel gepost door Chyhaan Ik zelf geef streetdance les.. Er zijn ook mannen die dansles geven en heb ook een mannelijke danspartner, maar ik probeer zaken en prive gescheiden te houden... Waarom doe je moeilijk als er veel mannen werken... Ben je bang dat ze je niet troudaar heb ik zeker geen schrik van !zal wel 'n vrouw nemen die gewoon haar waarden en normen behoud, en dat ze de voorschriften die Allah en Zijn Boodschapper(vrede zij met hem) bekend hebben gemaakt in de Qor'aan en Soenna.'n vouw die haar godsdiend goed beleid daar hoef je zeker geen zorgen over te maken w blijft???

MrEsco
30-10-2003, 22:30

Dit heeft allemaal te maken met hoe je in het leven staat, als je niet zo vertrouwend bent dan denk ik niet dat je man/vrouw de wereld in stuurt. Maar het grappige is dat je niet in het leven stapt maar het leven juist naar jou komt. Ik zou mezelf en haar wapenen tegen de wereld en in de wereld stappen met een sterke overtuiging en vertrouwen. Ik moet haar en mezelf in elke situatie kunnen vertrouwen... en ik hoop dat te vinden in haar, anders zou ik niet met haar trouwen. MrEsco

Pagina's : [1] 2