Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Damn, dat was toch niet zo een slimme actie...

Pagina's : [1] 2

jinane
30-10-2003, 20:55

Wat heb je ooit gedaan waarvan je dacht: "Damn, dat was toch niet zo een slimme actie." :jammer: Waar heb jij spijt van....?? Wat zou je willen veranderen als je de tijd terug kon draaien.... :confused: :regie: Share it with us!! :blauwkus: Jinane

mocro_souhaila
30-10-2003, 21:00
Dat ik nooit als 2 -jarig kind in een schuur ging spelen waar vuur was....me been is nu verbrand:(...als ik hetterug kon draaien had ikd at als eerst gedaan

nour_el_3oejoen
30-10-2003, 21:04
ik heb pas gisterrrrrrrrrr iets gedaan waar ik echt van baaaaaaaaallllll!!! ik had een toets waar ik 11 van de 15 vragen goed moets hebben voor een extra punt op mn tentamen..wat doet deze domme mivrauw ik heb een antw veranderd na het te hebben gespiekt !..wat blijkt ik heb een goed antwoord weggehaald en een verkeerde geplaatst....en dat was mn vijfde fout dus dag extra punt!!!!!!!!!!!!!!!!..:huil:...................... .....:(

jinane
30-10-2003, 21:05
:regie: Maykoun Bass My Sisters... :jammer:

sweet_karima
30-10-2003, 21:07

mijn laatste vraag van het theoretische rijexamen verkeerd ingevuld en daardoor ben ik gebuisd...

jinane
30-10-2003, 21:09
ja ik hoorde net al zoiets door de :gsm: :jammer: volgende keer beter inchallah

Chyhaan
30-10-2003, 21:11
Origineel gepost door jinane Wat heb je ooit gedaan waarvan je dacht: "Damn, dat was toch niet zo een slimme actie." :jammer: Waar heb jij spijt van....?? Wat zou je willen veranderen als je de tijd terug kon draaien.... :confused: :regie: Share it with us!! :blauwkus: Jinane Dat ik vroeger veel relatie heb gehad, want dat is iets dat jongens in de buurt niet vergeten en je iedere keer daarop aanspreken... Ik kon beter maagd blijven dan was alles goed geweest!!! Alleen dan moest ik nu mijn mooie kindjes missen en dat wil ik eigenlijk ook niet... :(

jinane
30-10-2003, 21:16
Zoiets vergeten ze zeker niet nee. Maar je geeft zelf al aan dat wanneer je maagd was gebleven je je lieve kindjes zou moeten missen, en dat je dat niet kan en wil. Spijt heb je dan dus in feite niet. :confused: Rbbi Igallilik Wledk :zwaai:

Chyhaan
30-10-2003, 21:17
Origineel gepost door jinane Zoiets vergeten ze zeker niet nee. Maar je geeft zelf al aan dat wanneer je maagd was gebleven je je lieve kindjes zou moeten missen, en dat je dat niet kan en wil. Spijt heb je dan dus in feite niet. :confused: Rbbi Igallilik Wledk :zwaai: Aaan de ene kant wel en aan de andere kant niet!! Raar is dat!!! :confused:

jinane
30-10-2003, 21:21
Origineel gepost door Chyhaan Aaan de ene kant wel en aan de andere kant niet!! Raar is dat!!! :confused: Ik snap je volkomen meid. Je had liever maagd gebleven. Maar omdat het anders is gelopen ben je nu ook wel blij met je kids. Je zou het terug willen draaien als je geen kids had gekregen, maar aangezien je ze wel hebt gekregen, houd je van ze en zijn ze je alles... Kom ik in de buurt??

bestemazzi3
30-10-2003, 21:22
Origineel gepost door nour_el_3oejoen ik heb pas gisterrrrrrrrrr iets gedaan waar ik echt van baaaaaaaaallllll!!! ik had een toets waar ik 11 van de 15 vragen goed moets hebben voor een extra punt op mn tentamen..wat doet deze domme mivrauw ik heb een antw veranderd na het te hebben gespiekt !..wat blijkt ik heb een goed antwoord weggehaald en een verkeerde geplaatst....en dat was mn vijfde fout dus dag extra punt!!!!!!!!!!!!!!!!..:huil:...................... .....:( kijk dan voel je, je echt shit

Chyhaan
30-10-2003, 21:23
Origineel gepost door jinane Ik snap je volkomen meid. Je had liever maagd gebleven. Maar omdat het anders is gelopen ben je nu ook wel blij met je kids. Je zou het terug willen draaien als je geen kids had gekregen, maar aangezien je ze wel hebt gekregen, houd je van ze en zijn ze je alles... Kom ik in de buurt?? Precies.. Mijn tweede is opkomst... En de andere is bijna 3 jaar... En inderdaad ik hou van ze en wil ze niet kwijt... :) Alleen die roddels irriteren mij met de dag!!!

jinane
30-10-2003, 21:25
Schat er zijn mensen die niets te doen hebben en gaan het dan maar over de "problemen" van anderen hebben. Probeer je daar zo min mogelijk iets van aan te trekken. LIVE YOUR LIFE YOUR WAY AND DON"T LET NOBODY TELL YOU TO DO IT DIFFERENT!

jinane
29-11-2003, 16:33
Heeft niemand anders ergens spijt van?? Ik betwijfel het.... Of is het zo erg dat niemand erover wil praten????

EMIEN
29-11-2003, 16:41

Het spijt dat je scherp houdt als je dat weer tegenkomt. Maar toch spijt het me, hoe zwart demens kan zijn in het leven..

Pagina's : [1] 2