Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : waar kan ik het beste mijn zoontje besnijden.

Pagina's : 1 [2] 3

azininoe
05-11-2007, 20:29

Daar zou ik dus echt niet voor kiezen...onding! Is een soort klemmetje wat om de penis heen gaat...hiermee loop je ook nog eens de kans op infectie gevaar. Beter gewoon hechtingen. jah man die ding zag ik bij me neefje nou nooit:jammer: beter hechtingen joh veel beter

habiba04
05-11-2007, 20:40
hoi nadia2008, Je kan het bij al-gitaan laten doen voor 230 euro. Ik weet niet waar je verzekerd ben maar bij zilveren kruis krijg je rond de 160 euro terug.

nadia2008
05-11-2007, 20:51
hoi allemaal bedankt voor jullie meningen. ik ben ook bij zilveren kruis verzekerd dus hopen dat ze het nog steeds vergoeden.

Sibel_flower
05-11-2007, 21:14
Ik heb mijn zoontje ook laten besijden in het besnijdenis centrum in sittard wel onder narcose en hij kreeg een plaatselijke verdoving heb er 279 euro voor betaald

waterlelie
05-11-2007, 21:16

ik heb het in rotterdam laten doen, via besnijdeniscentrum nederland. Hij was toen 6 maanden en het is perfect gegaan. Het is niet vergoed en het kostte 225 euro.

azininoe
06-11-2007, 09:11
dames wie van jullie heeft op die zelfde dag van besnijdenis een feesje gegeven en hoe hebben jullie het ervaren,zat het kind een tijd te huilen van de pijn of viel het reuze mee.Want ik wil zaterdag wel een feesje geven alvast bedankt.

Sibel_flower
06-11-2007, 09:15
dames wie van jullie heeft op die zelfde dag van besnijdenis een feesje gegeven en hoe hebben jullie het ervaren,zat het kind een tijd te huilen van de pijn of viel het reuze mee.Want ik wil zaterdag wel een feesje geven alvast bedankt. Dat zou ik niet doen als ik jou was.. Ik zou je kind effe laten rusten en wachten tot hij genezen is.

aliyaah
06-11-2007, 09:26
Afgelopen zomer heb ik een afspraak gemaakt bij een besnijdeniscentrum voor mijn neefje. Ik had vooraf 225 euro moeten betalen. De ingreep gebeurt door een moslim. Ik ben tevreden over de verloop en behandeling. De genezing was voorspoedig. En we konden op een zaterdag terecht. De besnijdeniscentrum was gelokaliseerd in Almere. Geen vergoeding van het ziekenfonds.

missy1979
06-11-2007, 09:27
dames wie van jullie heeft op die zelfde dag van besnijdenis een feesje gegeven en hoe hebben jullie het ervaren,zat het kind een tijd te huilen van de pijn of viel het reuze mee.Want ik wil zaterdag wel een feesje geven alvast bedankt. Och lieverdje toch...dus a.s. zaterdag ga je je zoontje laten besnijden :sjans: insah Allah zal alles goed verlopen en zal hij snel herstellen. Ik kan je vertellen hoe het bij mijn oudste is gegaan destijds. Doordat ik hem van te voren had voorbereid op het besnijden (dus ook vertellen dat hij een prikje krijgt en dat het pijn doet) zo kon hij zich ook mentaal voorbereiden...ik weet niet hoe oud je zoontje is...maar hoe jong dat ze zijn kinderen begrijpen veel meer dan wij denken. Verder kan je wel klein feestje geven maar ik heb het bewust niet gedaan...je weet van te voren niet hoe een kind reageert. Mijn moeder was mee en eenmaal thuis lagen er allemaal cadeaus voor hem. tip: Neem vast een cadeautje mee om daar uit te pakken meteen na de besnijdenis...heb ik ook gedaan en dat zorgt voor wat afleiding! *Vraag of degene die het verbandje eromheen doet niet al te strak vast te maken...dan valt ie er makkelijker van af na het baden. Heel veel succes en gaat helemaal goed komen insah Allah.

azininoe
06-11-2007, 09:58
Dat zou ik niet doen als ik jou was.. Ik zou je kind effe laten rusten en wachten tot hij genezen is. jah dat zei me vader ook al,maar op die dag weet ik zeker dat me getrouwde broers en zussen komen toen d8 ik tja dan maar gelijk er een gezellige boel van maken :banana: maar ik ben er nog niet helemaal uit .

Marisah
06-11-2007, 10:05
Laat geld geen afweging zijn, maar de kwaliteit. www.besnijdeniscentrum.nl daar heb ik mijn zoontje met 3 weken destijds laten besnijden. Kostte iets van 250/350 euro ofzo. Werd maar gedeeltelijk vergoed (3 jaar geleden). Was erg tevreden. Dit keer weer zo vlot en bij hun. Ik zou een beetje rust creeeren als ie net is besneden... daarna kun je een feestje doen toch? Na een week is ie weer de oude. ps. ik hoor iedereen over geld dit en dat. Mss rare vraag hoor, maar als je een kindje krijgt dan weet je toch dat je dit soort uitgaven krijgt. Idem met aqiqa en schapen slachten. Ik heb gewoon een bedrag gereserveerd voor besnijden en aqiqa, zit je al snel op de 1000/1500 euro.

email
06-11-2007, 10:10
Daar zou ik dus echt niet voor kiezen...onding! Is een soort klemmetje wat om de penis heen gaat...hiermee loop je ook nog eens de kans op infectie gevaar. Beter gewoon hechtingen. Ik vond die smartklem beter dan hechtingen. Bij mn ene zoontje had ik met die klem gedaan, de ander met hechtingen. Degene die ik met hechtingen heb gedaan, heeft meer dan een maand last gehad van infecties meskien, was het weg, kwam het weer terug. Persoonlijk heb ik er positieve ervaringen mee. Heb het ook bij Al-gitaan in Rdam laten doen. Succes topicstarter met het maken van een keus.

missy1979
06-11-2007, 10:20

Ik vond die smartklem beter dan hechtingen. Bij mn ene zoontje had ik met die klem gedaan, de ander met hechtingen. Degene die ik met hechtingen heb gedaan, heeft meer dan een maand last gehad van infecties meskien, was het weg, kwam het weer terug. Persoonlijk heb ik er positieve ervaringen mee. Heb het ook bij Al-gitaan in Rdam laten doen. Succes topicstarter met het maken van een keus. Ik heb het niet bedacht...maar artsen zeggen dat er meer risico's kleven aan een smartklamp...Allah a3lem. Persoonlijk vind ik die oplosbare hechtingen beter. Mijn zus heeft haar oudste zoon laten besnijden waar ze zo'n smartklamp gebruiken...hij had een infectie opgelopen. Oud buurmeisje had haar zoon ook laten besnijden waar ze ookw eer die smartklamp gebruikten...toeval of niet...ook bij haar zoontje waren er complicaties. Ik ben op mijn gevoel afgegaan en heb veel informatie opgezocht op het internet vooraleer we wisten hoe we het wilden aanpakken. :7amd: is het achter de rug.

missy1979
06-11-2007, 10:22
Laat geld geen afweging zijn, maar de kwaliteit. www.besnijdeniscentrum.nl daar heb ik mijn zoontje met 3 weken destijds laten besnijden. Kostte iets van 250/350 euro ofzo. Werd maar gedeeltelijk vergoed (3 jaar geleden). Was erg tevreden. Dit keer weer zo vlot en bij hun. Ik zou een beetje rust creeeren als ie net is besneden... daarna kun je een feestje doen toch? Na een week is ie weer de oude. ps. ik hoor iedereen over geld dit en dat. Mss rare vraag hoor, maar als je een kindje krijgt dan weet je toch dat je dit soort uitgaven krijgt. Idem met aqiqa en schapen slachten. Ik heb gewoon een bedrag gereserveerd voor besnijden en aqiqa, zit je al snel op de 1000/1500 euro. Waar kan jij uit opmaken dan mensen hier zeggen dat ze er liever zo min mogelijk geld aan uit willen geven. Als ik namens mezelf spreek is dat nooit ons uitgangs punt geweest...ik wilde de beste zorg en heb ook veel informatie ingewonnen bij verschillende centra's. Wel heb ik aangegeven dat het niet meer vergoed word sinds 2005...er zijn mensen die in de veronderstelling waren dat dit nog wel onder de awbz viel...wat dus niet zo is. Verder ben ik het helemaal met je eens...geld speelt geen rol als het op je kind(eren) aankomt :kus:

azininoe
06-11-2007, 10:27
Och lieverdje toch...dus a.s. zaterdag ga je je zoontje laten besnijden :sjans: insah Allah zal alles goed verlopen en zal hij snel herstellen. Ik kan je vertellen hoe het bij mijn oudste is gegaan destijds. Doordat ik hem van te voren had voorbereid op het besnijden (dus ook vertellen dat hij een prikje krijgt en dat het pijn doet) zo kon hij zich ook mentaal voorbereiden...ik weet niet hoe oud je zoontje is...maar hoe jong dat ze zijn kinderen begrijpen veel meer dan wij denken. Verder kan je wel klein feestje geven maar ik heb het bewust niet gedaan...je weet van te voren niet hoe een kind reageert. Mijn moeder was mee en eenmaal thuis lagen er allemaal cadeaus voor hem. tip: Neem vast een cadeautje mee om daar uit te pakken meteen na de besnijdenis...heb ik ook gedaan en dat zorgt voor wat afleiding! *Vraag of degene die het verbandje eromheen doet niet al te strak vast te maken...dan valt ie er makkelijker van af na het baden. Heel veel succes en gaat helemaal goed komen insah Allah. meid bedankt voor je doe3a inshaallah komt alles goed. me zoontje is nu 11maanden,en hem voor bereiden kan ik alleen maar door 2 zetpillen te geven :hihi: ik heb nogal drukke neefjes en nichten:o en weet niet hoe hij daarop gaat reageren. hoe oud was je kindje toen?

Pagina's : 1 [2] 3