Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mooier en zachter haar ...

Pagina's : [1] 2

MoslimaLele
05-11-2007, 13:26

Salam aleikom, Wie heeft er ook zo'n problemen gekregen met der haren sinds ze bevallen zijn?? Ik had vroeger zacht haar, maar nu is het soms zoooo droog dat ik vollop veel babyolie in smeer om het zachter te maken.. Ook pluist het heel erg boven in het begin van de haarlijn...Advies is welkom....;)

MoslimaLele
05-11-2007, 13:38
Nobody?? (:traan1:)

SafaJade
05-11-2007, 13:43
Smeer er twee eieren in. Of, en dit klinkt echt weird, maar helpt echt!! doe het vaak in Marokko. Mayonaise!!! :haha: Gewoon je hele haar onder de mayo, folie eromheen en uurtje of langer erin laten. Je haar wordt echt zachter erdoor.

MoslimaLele
05-11-2007, 13:46
Ooooh echt waar?? Maar gaat het niet stinken dan? En hoe vaak moet je het dan wassen met shampoo voordat die mayo eruit is??

Dikrayet
05-11-2007, 13:49

Smeer er twee eieren in. Of, en dit klinkt echt weird, maar helpt echt!! doe het vaak in Marokko. Mayonaise!!! :haha: Gewoon je hele haar onder de mayo, folie eromheen en uurtje of langer erin laten. Je haar wordt echt zachter erdoor. Mijn nicht doet het ook en volgens haar schijnt het echt goed te zijn, maar ik durf het toch niet...........:maf:

kindly_mom
05-11-2007, 13:52
gewoon een haarmaskertje dr in van fructis ofzo...heb hier een paar haarmaskers staan, maar heb er nooit zin in.. weet ook nie of het echt helpt, maar het is te proberen! ruikt stukken lekkerder dan ei in je haar :hihi: oja wat vroeger bij mij hielp was pure henna in je haar...heerlijk! alleen man kan nie tegen de 'stank' van de henna (ben er zelf gek op)

LoveBaby20
05-11-2007, 13:54
Ik doe 1x per week haarmaskertje van Gliss Kur er in.. Mn haar voelt zachter aan,dag erop.

MoslimaLele
05-11-2007, 13:56
Ja haarmaskers heb ik ook gedaan, het helpt wel maar de volgende dag is het weer hetzelfde..ik heb gehoord dat je je haar beter niet elke dag met shampoo moet wassen dus dat doe ik ook niet meer.. En henna, daar houd mijn man niet van vind ie vies!

MoslimaLele
05-11-2007, 13:57
Smeer er twee eieren in. Of, en dit klinkt echt weird, maar helpt echt!! doe het vaak in Marokko. Mayonaise!!! :haha: Gewoon je hele haar onder de mayo, folie eromheen en uurtje of langer erin laten. Je haar wordt echt zachter erdoor. Bedoel je aluminiumfolie??

marocsarah
05-11-2007, 14:03
Olijf olie - Fructies haarmasker in een tube - cremespoeling van Kruidvat - voor pluizerig haar een serum ofzo

SafaJade
05-11-2007, 14:04
Ooooh echt waar?? Maar gaat het niet stinken dan? En hoe vaak moet je het dan wassen met shampoo voordat die mayo eruit is?? :) Niet zo moeilijk hoor, gewoon eerst lekker onder de douche uitspoelen en dan 2x shampoo erdoor en klaar. Goede cremespoeling erdoorheen en klaar.

SafaJade
05-11-2007, 14:04
Bedoel je aluminiumfolie?? Ja. :)

Sissi7
05-11-2007, 14:17
mayo stinkt wel

LolitaLempicka
05-11-2007, 15:35
je hebt ook bij de toko haarmayonaise.. een pot met een groen deksel

Yasmine.
05-11-2007, 15:47

Olijf olie - Fructies haarmasker in een tube - cremespoeling van Kruidvat - voor pluizerig haar een serum ofzo Olijfolie? Hoelang moet je dat erin laten dan? En wat doet het voor je haar?

Pagina's : [1] 2