Bekijk originele versie : Ik wil jullie om een gunst vragen...
Ahlam_20a
23-08-2002, 11:47
Salaam oe alaikoem,
Ik heb een tijdje terug een jongen leren kennen via de chat. Na 6 maanden gechat te hebben, besloten we elkaar een keer te zien. Spijtig genoeg twijfelde ik wel of ik `t wel moest doen. Hij heeft tenslotte een vriendin, maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar hem. We vinden elkaar erg leuk. Mijn intentie is ook niet om wat met hem te beginnen. Ik wil natuurlijk niet tussen de 2 tortelduifjes in komen. Wat mij eigenlijk dwars zit is dat niets tegen z`n vriendin wilt zeggen... Graag wil ik jullie om een gunst vragen...
Ik hoor `t gauw van jullie inhsa Allah.
Liefs, Ahlam
fatimael
23-08-2002, 11:50
leave him allone, daar komen alleen maar troubels van, er zijn genoeg jongens die single zijn........
fatimael
23-08-2002, 11:53
hihihihihih grappigggggg
Ik zou gewoon mijn gang gaan. Jammer voor die vriendin, maar zo zit het leven in elkaar. Looking out for nr.1 dat is het belangrijkste.
charifa_k
23-08-2002, 11:58
Als hij achter haar rug om een afspraak met jou maakt, met de intentie een relatie te beginnen. Waarom zou hij dat dan niet bij jou flikken????
Voor het zelfde geld heb jij straks een realtie met hem gaat hij chatten met een andere meid om daar weer vervolgens een relatie mee te beginnen.
Maar mocht het echt om een vrienschappelijke ontmoeting gaan, waarom niet???
fatimael
23-08-2002, 12:01
zo'n jongens zijn PLAYERS 1STE CLASS
Sorry meid, maar je kan nu al zien dat deze jongen geen enkel respect heeft voor vrouwen. Geef hem gauw de bons, voor hij je meesleurt in allerlei problemen.
grtjes
Sahra
charifa_k
23-08-2002, 12:39
mannen, zijn niet te begrijpen!
Ahlam_20a
23-08-2002, 13:40
Vindt `t wel jammer dat jullie iemand beoordelen die jullie helemaal niet kennen. Het feit dat hij met mij wilt afspreken is allemaal maar, omdat we benieuwd naar elkaar zijn. Het is dus puur vriendschappelijk. Ik kan misschien wel begrijpen dat de meeste Marokkaanse meiden niet geloven in een vriendschappelijke relatie met een jongen. Maar ik kan jullie verzekeren dat dat degelijk wel kan. Ik heb gisternacht lopen ijsberen en heb een besluit genomen..... Ben tot conlusie gekomen dat ik met `m ga afspreken. En wat betreft z`n vriendin... Ik voel me absoluut niet schuldig tegenover haar, want ik weet namelijk van mezelf dat ze geen concurent van mij is!
Als ik nog ff op jullie reactie`s mag reageren... Ik ken `m nu wel goed genoeg om te weten dat hij geen PLAYER is en hij heeft zeker wel respect voor vrouwen!! Ik begrijp dat jullie daar anders over denken... Maar als je `m zou kennen, dan zou je daar degelijk wel anders over denken.
Liefs, Ahlam.
Ahlam_20a
23-08-2002, 13:42
Vindt `t wel jammer dat jullie iemand beoordelen die jullie helemaal niet kennen. Het feit dat hij met mij wilt afspreken is allemaal maar, omdat we benieuwd naar elkaar zijn. Het is dus puur vriendschappelijk. Ik kan misschien wel begrijpen dat de meeste Marokkaanse meiden niet geloven in een vriendschappelijke relatie met een jongen. Maar ik kan jullie verzekeren dat dat degelijk wel kan. Ik heb gisternacht lopen ijsberen en heb een besluit genomen..... Ben tot conlusie gekomen dat ik met `m ga afspreken. En wat betreft z`n vriendin... Ik voel me absoluut niet schuldig tegenover haar, want ik weet namelijk van mezelf dat ze geen concurent van mij is!
Als ik nog ff op jullie reactie`s mag reageren... Ik ken `m nu wel goed genoeg om te weten dat hij geen PLAYER is en hij heeft zeker wel respect voor vrouwen!! Ik begrijp dat jullie daar anders over denken... Maar als je `m zou kennen, dan zou je daar degelijk wel anders over denken. Oh jaaaa... MANNEN ZIJN RARE WEZENS! ik neem het ze niet kwalijk, hoor. Kunnen ze niets aandoen.
Liefs, Ahlam.
Ach als t alleen maar vriendschappelijk is
waarom niet.. Hoop wel dat ie zn vriendin inlicht :D
DiaNo
Origineel gepost door Ahlam_20a
We vinden elkaar erg leuk. Mijn intentie is ook niet om wat met hem te beginnen. Ik wil natuurlijk niet tussen de 2 tortelduifjes in komen. Wat mij eigenlijk dwars zit is dat niets tegen z`n vriendin wilt zeggen...
Ik denk dat in de quote van hierboven je antwoord al door jezelf wordt gegeven:
WE VINDEN ELKAAR ERG LEUK.
HIJ ZEGT NIETS TEGEN ZIJN VRIENDIN.
Ikzelf heb ook een goede vriend via internet leren kennen die ook een vriendin heeft. Hij vertelt zijn vriendin eerlijk alles over ons en waar we over praten e.d. Ik ken deze jongen ook bijna een jaar en heb hem alleen op foto's gezien. Zo hoort het ook gewoon. JE moet uitkijken met zulke zaken omdat je snel bepaalde gevoelens krijgt.
En dat hij nix aan zn vriendin wil vertellen, geeft al een reden om het niet te doen... :rolleyes:
Ahlam_20a
23-08-2002, 15:20
Het feit dat wij elkaar erg leuk vinden betekent toch niet dat we gevoelens voor elkaar moeten hebben, ofwel?? Het is inderdaad niet zo netjes van hem om niets tegen z`n vriendin te zeggen, maar daar heeft hij een goede reden voor. Ze is namelijk een jarloers typje. Ze heeft zelf ook aangegeven dat ze niets van z`n "vriendschappelijke" relatie`s wilt weten, dus ik begrijp eigenlijk wel dat hij `t haar niet wilt vertellen..
Liefs, Ahlam
MESCHIEN IS HIJ OPZOEK NAAR DE WARELIEFDE DAT KAN JE HEM TOCH NIET KWALIJK NEMEN?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.