Bekijk originele versie : Marokaanse Jongens Zijn Scheinheilig En Ontwetend!!meiden Lees
STEEDS ALS IK ZIN HEB OM WEER LEKKER OP YASMINA WAT TE GAAN LEZEN, DAN BEGINT HET GELIJK WEER MET MAROKAANSE MEIDEN DIT MAROKAANSE MEIDEN DAT!! EN OWEE ALS ZE WAT DOEN DAN ZIJN ZE GELIJK SLECHT EN DE H.O.E.R!!! TELKENS WEER OPEN JE EEN TOPIC GAAT HET OVER DE ZOGENAAMDE GOEIE MAROKAANSE JONGENS DIE MAROKAANSE MEIDEN VAN ALLES LOPEN TE VERWIJTEN!!! MOHIM IK BEN HET ZAT!!! WALLAH ECHT SPUUGZAT.. MEIDEN MEE EENS?
mee
Origineel gepost door mziewna
STEEDS ALS IK ZIN HEB OM WEER LEKKER OP YASMINA WAT TE GAAN LEZEN, DAN BEGINT HET GELIJK WEER MET MAROKAANSE MEIDEN DIT MAROKAANSE MEIDEN DAT!! EN OWEE ALS ZE WAT DOEN DAN ZIJN ZE GELIJK SLECHT EN DE H.O.E.R!!! TELKENS WEER OPEN JE EEN TOPIC GAAT HET OVER DE ZOGENAAMDE GOEIE MAROKAANSE JONGENS DIE MAROKAANSE MEIDEN VAN ALLES LOPEN TE VERWIJTEN!!! MOHIM IK BEN HET ZAT!!! WALLAH ECHT SPUUGZAT.. MEIDEN MEE EENS? :goedzo: mee eens
ibtiessem18
30-10-2003, 14:42
mee eens
iwa ja dat zijn meisjes ook, oke niet alle meisjes
Origineel gepost door zwiz
iwa ja dat zijn meisjes ook, oke niet alle meisjes :auw: :stomp: :stout:
Zeer zeker mee eens, Marokkaanse mannen moeten niet allen worden besneden, maar ze zouden er eigenlijk een 6 dubbele knoop op moeten leggen en deze er pas van af halen als er wordt getrouwd.
Vrouwen moeten perse maagd blijven, maar als mannen zich als konijnen gedragen wordt er niks van gezegd. :jammer:
Trek dan voor zowel mannen als vrouwen 1 en de zelfde lijn.
Origineel gepost door SOmaar
:auw: :stomp: :stout:
;)
ok dan JULLIE ZIJN HET MET ME EENS!!! MAAR KOM OP HET IS TOCH OOK ZO!!!! MET ALLE RESPECT VOOR DE HEREN, MAAR ER WORDT ALLEEN MAAR OP DE MAROKAANSE MEIDEN GELET TERWIJL JULLIE JONGENS DE VRESELIJKSTE DINGEN DOEN!!! MAAR GOED.. XXXXX TO AAL MY GIRLSSSSSSSSSS
TETOUAN 4 LIFE
RisLaine
30-10-2003, 15:14
Waarom Zou Je, Je Aangesproken Moeten Voelen?!
Boeit Mij Geen Zier Dus! :rolleyes:
kijk HET IS NIET ZO DAT IK ME AANGESPROKEN VOEL,, IN ZEKERE ZIN NIET!! MAAR IK HEB HET OVER JONGENS DIE HET OVER MEIDEN HEBBEN IN HET ALGEMEEN!! EN HET IS NIET GEK OM JE WEL AANGESPROKEN TE VOELEN WANT GELOOF ME ZE SCHEREN ONS ALLEMAAL OVER EEN KAM!!! EN GELOOF ME MEID HET IS EN BLIJFT ONTERECHT!! MAAR GOED JAMMER DAT JE NIET VOOR JE SISTA'S OPKOMT!!!
Wild_Female
30-10-2003, 15:34
:D O o o....here we gO again....
Meissie meissie meissie toch...ik ben het wel met je eens hoor, alleen waar maak je je toch druk om....Als jongens zo praten LAAT ze dan maar zo praten..haha doe gewoon net alsof je t nie hoort....
Want je weet dat ze onzin praten... :)
Ciao
Atlas_Gebergte
30-10-2003, 15:37
Het gebeurt bij allebei de geslachten of het nou een man is of een vrouw. Ik zie het hier in me omgeving veel gebeuren hoor, de meeste marokkaanse meiden zijn ook niet heilig.
Wa Sallaam Allikoum
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
Het gebeurt bij allebei de geslachten of het nou een man is of een vrouw. Ik zie het hier in me omgeving veel gebeuren hoor, de meeste marokkaanse meiden zijn ook niet heilig.
Wa Sallaam Allikoum
JUISTEMMMMMMMMMMM
RealCasawia
30-10-2003, 16:52
Sommige mensen beseffen nog niet echt dat zulke hypocrietheid erg slecht voor iemand kan uitpakken... Als voorbeeld: jongen wil om hand van meisje gaan vragen maar voordat hij het doet gaat hij "navraag doen over het meisje" dan opeens hoort hij de raarste dingen wat natuurlijk roddels zijn of overdreven daar gaat het grote feest !!
Met dat hypocriete gedoe kan je echt levens verpesten maargoed...
Wat ik ook niet begrijp van sommigen als ze iets over iemand horen gaan ze er gelijk van uit dat het waarheid is terwijl er een heel groot verschil is tussen WAARHEID en RODDELS...
Laat Allah ons allemaal op het goede pad leiden inshallah !!
miss_saliha
30-10-2003, 19:10
helemaaaaaal mee eeeens!!!!
die boys denken dat zei heillig zijn..nou d8 het ff niet want als hun beginnen doen ze zelfs de ergste dingen die er bestaaan en dat weten zei zelf best ook!!! :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.