Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse man, omgebouwd

Pagina's : [1] 2 3

Duimelijntje
04-11-2007, 15:30

Salaam alikoem, Het moet niet gekker worden. Een Marokkaanse man heeft zich om laten bouwen tot een vrouw. Nou beweert hij, dat hij gewoon islamiet is en gewoon mee doet aan de Ramadan. (subhanalah) Maar hoe kan je god eren, als jij wat hij geschapen heeft, gaat zitten veranderen?:confused: Wat vinden jullie hiervan? Om eerlijk te zijn ben ik erg van geschrokken toen ik dit hoorde. Hij is echt helemaal omgebouwd en hij heeft zelfs zijn naam veranderd!:kweetnie: Ik weet dat we in 2007 leven, maar ik blijf versteld staan..

Hulpverlener
04-11-2007, 15:32
Ken je hem persoonlijk?

Duimelijntje
04-11-2007, 15:35
Eh nee gelukkig niet! Hij is een collega van een vriendin van mij. Ik zie hem vaker als ik haar ophaal van haar werk. :s Men wist dat hij homo was, maar op een gegeven moment ging hij hormoon pillen innemen om borsten te krijgen en minder baardgroei. En nu is hij helemaal vrouw, als je begrijpt wat ik bedoel.

Hulpverlener
04-11-2007, 15:37
So echt freaky, moge Allah (swt) Incha'allah veel sbar geven. Adou Billah

Duimelijntje
04-11-2007, 16:30

ja amin

Duimelijntje
04-11-2007, 16:30
Ik vindt het erg voor zijn ouders. Ik kan me haast niet voorstellen hoe een moeder zou reageren als ze hoorde dat haar eigen zoon zich heeft laten verbouwen

Lovely__
04-11-2007, 16:37
Salaam alikoem, Het moet niet gekker worden. Een Marokkaanse man heeft zich om laten bouwen tot een vrouw. Nou beweert hij, dat hij gewoon islamiet is en gewoon mee doet aan de Ramadan. (subhanalah) Maar hoe kan je god eren, als jij wat hij geschapen heeft, gaat zitten veranderen?:confused: Wat vinden jullie hiervan? Om eerlijk te zijn ben ik erg van geschrokken toen ik dit hoorde. Hij is echt helemaal omgebouwd en hij heeft zelfs zijn naam veranderd!:kweetnie: Ik weet dat we in 2007 leven, maar ik blijf versteld staan.. Nogmaals, dat beweert hij. Gewoon afwachten op de dag des oordeels. :o

SweetRose
04-11-2007, 16:42
:maf::maf::maf::maf::maf:

xxYustHananxx
04-11-2007, 16:52
Ziek :maf2:

LaBellaMtiwia
04-11-2007, 17:00
Dit is al heel lang gebeurt. Een jongen in Antwerpen, is gewoon van man naar vrouw gegaan. echt letterlijk alles. Hij was echt een knappa man masha allah, nu is hij transeksueel geworden. Een hele mooie vrouw. Maar la hawla wala koewata illa billah. :(

Bni_Gmil
04-11-2007, 17:05
Salaam alikoem, Het moet niet gekker worden. Een Marokkaanse man heeft zich om laten bouwen tot een vrouw. Nou beweert hij, dat hij gewoon islamiet is en gewoon mee doet aan de Ramadan. (subhanalah) Maar hoe kan je god eren, als jij wat hij geschapen heeft, gaat zitten veranderen?:confused: Wat vinden jullie hiervan? Om eerlijk te zijn ben ik erg van geschrokken toen ik dit hoorde. Hij is echt helemaal omgebouwd en hij heeft zelfs zijn naam veranderd!:kweetnie: Ik weet dat we in 2007 leven, maar ik blijf versteld staan.. Hij verdient het om gestenigt te worden wat is zijn adres?

noonah
04-11-2007, 17:07
mensen vergeet niet dat sommigen mensen tweeslachtig worden geboren hermafrodieten dus , soms voeden de ouders die kinderen als man op terwijl als het ouder word eigenlijk meer vrouw is , die laten zich vaak ook dan helemaal ombouwen als vrouw of helemaal als man

LaBellaMtiwia
04-11-2007, 17:13
mensen vergeet niet dat sommigen mensen tweeslachtig worden geboren hermafrodieten dus , soms voeden de ouders die kinderen als man op terwijl als het ouder word eigenlijk meer vrouw is , die laten zich vaak ook dan helemaal ombouwen als vrouw of helemaal als man jij gelooft daarin?

noonah
04-11-2007, 17:28
jij gelooft daarin? als het in de koran en hadiths staan geloof ik daarin, allah heeft ze geschapen

SweetRose
04-11-2007, 17:34

Dit is al heel lang gebeurt. Een jongen in Antwerpen, is gewoon van man naar vrouw gegaan. echt letterlijk alles. Hij was echt een knappa man masha allah, nu is hij transeksueel geworden. Een hele mooie vrouw. Maar la hawla wala koewata illa billah. :( euhm ik ben ook van antwerpen en dit is het eerste wat ik er van hooor...:rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3