Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : seksueel

Pagina's : [1] 2

amiin
30-10-2003, 13:38

ik heb een vraag maar het is niet een gewone vraagde deze vraag altijd een antwoord vinden maar ik kon niet vragen.ik hoop dat begrijpt ik denk dat meeste jongens in de buurt 18 waaronder ik zeg maar meer verlangen naar vrouw(gemeenschapelijk), jongens gaan vaak naar naakt foto's kijken op tv, en als ze geen gemeenschap kunnen vinde of dat ze zelf weten dat hat dat zonde is en ze het niet willen. en zeg maar dat ze gaan over de vrouwen fataseren en ik weet niet het woord maar weet je en gaan hun ding aanrakken.en ze klaar komen zonder vrouw. is het klaar komen (weet je als de mannen over de vrouw fantaseren) een zonde? ik hoop dat je mijn vraag begrijpt en niet walgelijk vindt.

amiin
30-10-2003, 13:43
man waarom heb je zo slecht geschreven

wisam
30-10-2003, 13:50
mastruberen is al haram dus klaar komen denk ik ook

amiin
30-10-2003, 15:17
wat betekent masturberen. deze woord woord alleen bij vrouwen gebriukt toch :confused:

amiin
30-10-2003, 15:19

waarom is masture beren verboden, geef mij maar een reden

romaisa22
30-10-2003, 15:35
hhahHAHAHHAHAHAHAHAH HOE OUD BEN JIJ? :D

Saleyna
30-10-2003, 16:05
ja hoe oud ben jij als ik vraagen mag???????????????????

Bent_Fes
30-10-2003, 21:05
Ja hoe oud?

Melalia
30-10-2003, 21:53
Origineel gepost door Bent_Fes Ja hoe oud? 8 hooguit 9

Melalia
30-10-2003, 21:57
Origineel gepost door amiin man waarom heb je zo slecht geschreven

amiin
31-10-2003, 08:41
ik ben 19 is er niemad die verstandige antwoorden kan geven op deze vragen

stardust
31-10-2003, 15:42
Groningen in tha house! Zeker nix te doen daar....Whahaha..so joke joke..misschien moet je ff naar het islam hoekje..daar weten ze het vast wel

lady_khadija
31-10-2003, 16:18
Origineel gepost door Saleyna ja hoe oud ben jij als ik vraagen mag??????????????????? whahahahaha, vroeg ik me ook al af!!!! :zwaai:

Misslai_d
31-10-2003, 16:27
LEES: Er is geneeskundig vastgesteld dat masturbatie vele ziekten veroorzaakt die blijvend zijn. We zullen een aantal van die ziektes opnoemen. De scherpheid van het gezichsvermogen worden verminderd. Tevens veroorzaakt het zwakheid op de zenuwenstelsel, de geslachtsdelen groeien niet goed, een aandoening in de teelballen waarbij de man heel snel een erectie kan krijgen en de onderste deel aan de wervelkolom verzwakt waardoor men regelmatig rugpijn krijgt tevens worden het sperma (maniey) van dik en troebel naar doorzichtige zwakke water waar de spermacellen ontbreken Dit beinvloed het nageslacht, waarbij de kinderen zwak en dunnetjes worden geboren en zo blijven, de hersenen kunnen zo beinvloed worden wat als gevolg heeft dat het denkvermogen vermindert." Masturbatie kan toch vele gevolgen hebben ook al lijkt het niet zo. De gevolgen kunnen lichaamlijk en geestelijk zijn. We kunnen weer eens wijsheid halen uit het verbod van Allah swt, Hij heeft masturbatie voor ons verboden omdat het gevolgen heeft voor ons. Allah swt wilt met Zijn Barmhartigheid niets anders doen dan ons die gevolgen besparen. :Dalstublieft...een verstandig antw?:D:D

amiin
31-10-2003, 20:06

bravo bravo winnaar heel goed antwoord het is heel goede antwoord je hebt mijn comliment als ik vragen heb dan kom ik hier stellen meid ben jij dokter of zo

Pagina's : [1] 2