Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wantrouwen tussen meiden en jongens.

Kadisha
30-10-2003, 12:30

Wat ik hier allemaal lees te gek voor woorden meiden en jongens die elkaar verwijten maken en elkaar de grond in boren. Jongens klagen over meiden zijn te vernederlandse zijn allemaal ****** en meiden klagen over jongens zijn allemaal players. Ik vind het zo grappig en altijd dezelfde commentaar heen en weer.Wat los je ermee op? Niets NADA :D IK zou zeggen veel succes gelukkig is dit maar internet :rolleyes:

SOmaar
30-10-2003, 12:35
Origineel gepost door Kadisha Wat ik hier allemaal lees te gek voor woorden meiden en jongens die elkaar verwijten maken en elkaar de grond in boren. Jongens klagen over meiden zijn te vernederlandse zijn allemaal ****** en meiden klagen over jongens zijn allemaal players. Ik vind het zo grappig en altijd dezelfde commentaar heen en weer.Wat los je ermee op? Niets NADA :D IK zou zeggen veel succes gelukkig is dit maar internet :rolleyes: :goedzo:

zekzek
30-10-2003, 12:52
eindelijk iemand die de waarheid durft te vertelle!!!!

appelsap
30-10-2003, 13:08
Origineel gepost door Kadisha Wat ik hier allemaal lees te gek voor woorden meiden en jongens die elkaar verwijten maken en elkaar de grond in boren. Jongens klagen over meiden zijn te vernederlandse zijn allemaal ****** en meiden klagen over jongens zijn allemaal players. Ik vind het zo grappig en altijd dezelfde commentaar heen en weer.Wat los je ermee op? Niets NADA :D IK zou zeggen veel succes gelukkig is dit maar internet :rolleyes: dit is ook bla...

Kadisha
30-10-2003, 21:58

Origineel gepost door zekzek eindelijk iemand die de waarheid durft te vertelle!!!! ;)

MrEsco
30-10-2003, 22:20
Gewoon een beetje frustratie afblazen, maar allemaal antwoorden ze hetzelfde op de vraag met wie ga je dan trouwen? Hij/zij moet wel marokkaans(e) zijn...

rachidabella
30-10-2003, 23:07
ach we kunnen gewoon niet zonder elkaar....

MrEsco
30-10-2003, 23:14
gelukkig dat er wel zijn die dat beseffen...

rachidabella
30-10-2003, 23:17
inderdaad

MrEsco
30-10-2003, 23:34
wat jij zegt...