Bekijk originele versie : Iraakse verzet strijders vallen vracht trein aan
Ezzedine
30-10-2003, 12:11
Iraqi Insurgents Attack Freight Train
Thursday October 30, 2003 10:46 AM
FALLUJAH, Iraq (AP) - Insurgents attacked a freight train with an improvised bomb Thursday, setting four containers on fire and setting off a spree of looting by residents, witnesses said.
The attack occurred on a rail line four miles west of Fallujah against a train that carries freight, mostly for the U.S. military, from this city to Haditha, about 135 kilometers to the northwest.
The engineer escaped injury and fled the scene, witnesses said.
As soon as the flames subsided, local residents swarmed over the wreckage, carrying off computers, tents, bottled water and anything else they could carry away.
He Pistaa,
maakt jouw nog wat uit?
Wat mij betreft steken we daar de boel in de hens, naar goed voorbeeld van Saddam toen ie uit koeweit vertrok.
En laten we die zwik gewoon dood bloeden.
DonAgewan
30-10-2003, 13:53
jaja houvast om het verzet te bekritiseren. Kritiek is niet erg het verzet moet doorgaan.
[Sarcasme mode] Je hebt helemaal gelijk Rnaj. Als het westen zich nu meteen terugtrekt en de Irakis gewoon de Irakis laat zijn we meteen van twee problemen af.
Ten eerste hebben die moslims het dan zo druk met elkaar uitmoorden dat ze geen tijd meer hebben om zicht druk te maken om de Zionisten en andere westerlingen.
En ten tweede komt er een hoop goedkope olie op de markt omdat de strijdende partijen deze tegen dumpprijzen zullen verkopen om maar aan geld voor wapens te komen.
Dan krijgen wij, "Zionistische ongelovige westerlingen" die we zijn, in ieder geval geen vuile handen meer en hoeven we ook niet te investeren in de wederopbouw van Irak. [/Sarcasme mode]
DonAgewan
30-10-2003, 14:06
Origineel gepost door Peej
[Sarcasme mode] Je hebt helemaal gelijk Rnaj. Als het westen zich nu meteen terugtrekt en de Irakis gewoon de Irakis laat zijn we meteen van twee problemen af.
Ten eerste hebben die moslims het dan zo druk met elkaar uitmoorden dat ze geen tijd meer hebben om zicht druk te maken om de Zionisten en andere westerlingen.
En ten tweede komt er een hoop goedkope olie op de markt omdat de strijdende partijen deze tegen dumpprijzen zullen verkopen om maar aan geld voor wapens te komen.
Dan krijgen wijn, "Zionistische ongelovige westerlingen" die we zijn, in ieder geval geen vuile handen meer en hoeven we ook niet te investeren in de wederopbouw van Irak. [/Sarcasme mode]
Denk dat het probleem juist gaat worden dat er geen druppel olie uit dat land komt omdat ze daar elkaars pijpleidingen op gaan blazen. :D
DonAgewan
30-10-2003, 20:08
Origineel gepost door atlas
He, ben je er weer mafketel. Hoeveel moslims zijn er nu weer omgekomen in een wanhopige poging om 1 amerikaan te treffen? 2, 5, 10, 20, 40, maakt niet uit, het worden toch allemaal martelaren.
Wat doe jij aan de opbouw van het door Saddam en zijn trawanten geplunderde Irak? Niets! Wat doen de islamitische landen om Irak te helpen? Inderdaad, helemaal niets! Als de VS en de geallieerden zich vandaag uit Irak terugtrekken en het land in een burgeroorlog vervalt, wie krijgen dan van jou de schuld? Niet die vreedzame moslims die elkaar uitmoorden maar natuurlijk de VS die het land in chaos hebben achtergelaten. Vuile huichelaar.
Hulp in welke vorm?? steun aan de VS?? Dan is niets doen de beste optie of weet je al een giro rekening waar je geld kan storten om het verzet te steunen?
Achja, zo gaat dat bij sommige mensen. Als het goed gaat, krijgen de amerikanen en de joden (en soms ook ik persoonlijk) de schuld, en als het slecht gaat ook. Zelfkritiek? Wat betekent dat? Onschuldigen opgeblazen? Ja, das de fout van amerika...
DonAgewan
30-10-2003, 20:13
hahaha water en voedsel voor soldaten terwijl daar mensen uit de rivier moeten drinken. Smiechten ..goed zo opblazen die trein en het spul verdelen.
DonAgewan
30-10-2003, 20:21
Origineel gepost door PeterN
Achja, zo gaat dat bij sommige mensen. Als het goed gaat, krijgen de amerikanen en de joden (en soms ook ik persoonlijk) de schuld, en als het slecht gaat ook. Zelfkritiek? Wat betekent dat? Onschuldigen opgeblazen? Ja, das de fout van amerika...
We wachten al 60 jaar op de VS dat die die vraag aan zichzelf kan stellen. Wij zijn niet naar jullie gekomen om te plunderen jullie zijn naar ons gekomen om te plunderen en komen nog steeds om te plunderen. Wij bedreigen jullie niet met oorlog maar jullie ons wel. wat wil je zeggen over zelf kritiek??? Eerst kolonialisme , Imperialisme en toen de zogenaamde koude oorlog allemaal over onze rug terwijl wij er geen ******* mee te maken hebben gehad of wilden hebben of er mee ingestemd hebben. Denk maar goed na over zelfkritiek!
Wij= derde wereld jullie = Europa en de VS (zogenaamde bechaafde wereld)
Origineel gepost door DonAgewan
We wachten al 60 jaar op de VS dat die die vraag aan zichzelf kan stellen. Wij zijn niet naar jullie gekomen om te plunderen jullie zijn naar ons gekomen om te plunderen en komen nog steeds om te plunderen. Wij bedreigen jullie niet met oorlog maar jullie ons wel. wat wil je zeggen over zelf kritiek??? Eerst kolonialisme , Imperialisme en toen de zogenaamde koude oorlog allemaal over onze rug terwijl wij er geen ******* mee te maken hebben gehad of wilden hebben of er mee ingestemd hebben. Denk maar goed na over zelfkritiek!
Wij= derde wereld jullie = Europa en de VS (zogenaamde bechaafde wereld)
DonAgewan, van jou had ik toch iets meer verwacht dan deze onzin. Maar vertel me, wanneer heb ik iemand bedreigd met oorlog? Wanneer heb ik welk land precies geplunderd? Wat was mijn aandeel precies in het imperialisme en kolonisme?
Ik neem aan dat je je uitspraken niet zomaar doet, en het zou kunnen dat ik het vergeten ben (een landje leegroven is niet echt iets dat blijft hangen toch?), dus help me even herinneren waar je precies op doelt...
Origineel gepost door PeterN
DonAgewan, van jou had ik toch iets meer verwacht dan deze onzin. Maar vertel me, wanneer heb ik iemand bedreigd met oorlog? Wanneer heb ik welk land precies geplunderd? Wat was mijn aandeel precies in het imperialisme en kolonisme?
Ik neem aan dat je je uitspraken niet zomaar doet, en het zou kunnen dat ik het vergeten ben (een landje leegroven is niet echt iets dat blijft hangen toch?), dus help me even herinneren waar je precies op doelt...
Ik sta steeds versteld van jou domheid!
Of ben je nou gewoon aan het zeiken?
Nederland nooit een aandeel gehad in het kolonialisme, en de vruchten ervan geplukt? Nee? Lu/l.
Origineel gepost door Corrie
Daelen, je woont in nederland, ik ga er even snel vanuit dat je hier geboren bent(anders woon je hier iig al een tijdje inmiddels)...
Dus jij bent net zo verantwoordelijk voor die zooi als ik...
Jij profiteerd net zoveel van dat verleden als ik....
Ik woon niet in nederland, mevrouwtje.
redouan19
30-10-2003, 21:56
Goed nieuws, alweer!! Godzijdank!!
Het verzet voert dagelijk 33 guerrilla acties uit. De omwonenden kwamen vandaag massaal aangestormd om de amerikaanse goederen te confisceren en de goederentrein in de hens te steken! Er zaten zelfs luxe computers e.d. bij voor de Amerikaanse militairen, dat terwijl de Irakezen nog een tekort aan alles hebben...
De grote meerderheid van Irakezen is de wrede militaire bezetting goed zat. Ik voorzie dat Amerika zich heeft vergist in de standvastigheid van het Irakese volk, Inshallah!
De westerse wereld liet zich sprookjes welgevallen, terwijl de Irakezen zich voorbereidden om oude rekening te vereffenen met de westerse machten die de echte misdaden tegen hun volk hebben gepleegd Het waren de engelsen die in de jaren '20 al eerder mosterdgas tegen de Irakezen inzetten...
Ik weet het, een licht euforische stemming kan ik niet bedwingen ;)
Origineel gepost door Democraat
Houd jij de nu levende Nederlanders nog verantwoordelijk voor die daden?
besef je dan niet dat dat nergens op slaat? :confused:
Ik hou jouw toch ook niet verantwoordelijk voor de daden van alle moslims in de geschiedenis?
Dan zou je mij toch ook voor gek verklaren of niet?
Kruisvaarder,
Jij hebt je vraag zelf al beantwoord.
IFRIQUIA
30-10-2003, 22:58
ik WORDT MOE VAN JULLIE
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.