Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nivea Straight & Easy?

Pagina's : [1] 2

dismoi
03-11-2007, 20:50

Dames? Iemand dit product al gebruikt? Jammer dat je alsnog een fohn moet gebruiken. Doet me denken aan het product van John Frieda- Frizz Ease http://www.nivea.nl/highlights/product_special/nhc_straight

el7oeb
03-11-2007, 21:00
ja die gebruik ik ook, heb zelf golvend haar maar is helemaal niet waar dat het dan stijl word alleen met die creme, mijn haar gaat er wel mooi van glanzen en het pluist niet en daarom gebruik ik het ;)

FashionFreak
03-11-2007, 21:04
Die Hebben Se Togh Ook Voor Krullend Haarr..?

FashionFreak
03-11-2007, 21:08
Waaaaww Die Moet Ik halenn.. Hahaha Je Kan hem Togh Overal Halen En Hoeveel kost ie Denk je..

el7oeb
03-11-2007, 21:11

Waaaaww Die Moet Ik halenn.. Hahaha Je Kan hem Togh Overal Halen En Hoeveel kost ie Denk je.. ja, ze zijn bijna overal verkrijgbaar, die ik gehaald had was rond de 5 euro ik weet niet meer precies..

FashionFreak
03-11-2007, 21:14
ja, ze zijn bijna overal verkrijgbaar, die ik gehaald had was rond de 5 euro ik weet niet meer precies.. Okeeeee Heeeell erg bedanktt Sgatjuuh..:kus:

el7oeb
03-11-2007, 21:18
your welcom :sjans:

dismoi
03-11-2007, 23:02
ja die gebruik ik ook, heb zelf golvend haar maar is helemaal niet waar dat het dan stijl word alleen met die creme, mijn haar gaat er wel mooi van glanzen en het pluist niet en daarom gebruik ik het ;) nee precies...je moet zo die zo wel fohnen..maakt dat het fohnen makkelijker of sneller? of zijn dat weer die verkooppraatjes zoals altijd?

Noor_Culemborg
04-11-2007, 00:02
kgebruik hem ook, gwn net als een normale shampoo viel me juist tegen had ook nie verw8 dat het zo glad zo zijn als op t.v met mar. haar maar het was niets byzonderss

OmniaCadunt
04-11-2007, 00:34
Ik heb het meteen geprobeerd, maar geen resultaat. Mijn haar wordt er niet eens zachter van, kun je nagaan. Ik heb van mezelf al redelijk stijl haar, maar zag geen verschil toen ik die straight & easy had geprobeerd. Ik blijf gewoon bij mijn Glis kurr en Lee Stafford producten. :goedzo:

Noor_Culemborg
04-11-2007, 00:39
Ik heb het meteen geprobeerd, maar geen resultaat. Mijn haar wordt er niet eens zachter van, kun je nagaan. Ik heb van mezelf al redelijk stijl haar, maar zag geen verschil toen ik die straight & easy had geprobeerd. Ik blijf gewoon bij mijn Glis kurr en Lee Stafford producten. :goedzo: by my precies etzelfde jammer je mag wel wat verw8e voor zo n prijs

Noor_Culemborg
04-11-2007, 00:40
Ik heb het meteen geprobeerd, maar geen resultaat. Mijn haar wordt er niet eens zachter van, kun je nagaan. Ik heb van mezelf al redelijk stijl haar, maar zag geen verschil toen ik die straight & easy had geprobeerd. Ik blijf gewoon bij mijn Glis kurr en Lee Stafford producten. :goedzo: wat gebruik jij voor glad niet pluisend styl haar

OmniaCadunt
04-11-2007, 00:45
wat gebruik jij voor glad niet pluisend styl haar Het ligt eraan. Gewoon als masker/shampoo/cremespoeling/creme of voordat je je haar gaat styleren?

el7oeb
04-11-2007, 15:22
nee precies...je moet zo die zo wel fohnen..maakt dat het fohnen makkelijker of sneller? of zijn dat weer die verkooppraatjes zoals altijd? nee het maakt het stijlen niet makkelijker, ik stijl me haar altijd en ook zonder die creme is me haar snel stijl. zoals ik al zei het helpt bij mij wel tegen pluizen en laat me haar glanzen. maar meer niet ;)

Miss_Antwerpen
04-11-2007, 15:59

Dames wat gebruiken jullie voor droog golvend haar?

Pagina's : [1] 2