Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Inhoud van de topics

Pagina's : [1] 2

SaraZena
23-08-2002, 02:37

Aan welke topics irriteer jij het meest? Stem nu!!!!!!

SaraZena
23-08-2002, 02:47
nee meid, dat kan niet. maar vertel, waar heb je voor gekozen en welke ben je nog meer zat? :)

Junkie
23-08-2002, 02:50
Ik ben die topics over maagdelijkheid spuugzat.

Harlem69
23-08-2002, 03:14
1: Alles wat te maken heeft met racisme in het algemeen 2: Alles m.b.t. sex en aanverwante zinlose vragen, want alles staat al wel ergens. 3: Alles wat Marokkaanse meisjes niet zouden mogen doen. Met uitzondering van de goedbedoelde opmerkingen van onze gelovige medemensen. Mits serieus en normaal verwoordt... vindt ik dat wel acceptabel. 4: Alles over foto´s van mensen, die ze toch niet laten staan. 5: Herhalingen van oude onderwerpen... XXXX Ciaooo Alexei ;) :zwaai: :D

Chaimae
23-08-2002, 08:13

ik iriteer me aan alles hierzo daarom ben ik bijna nooit serieus want bijna niemand respecteerd je mening tis maaar dat ik verslaafd ben anders zou je mij hier niet zien

tonk
23-08-2002, 08:24
Kun je de poll nog veranderen sabrinat, zodat je meerdere antwoorden kunt geven?

DintelOx
23-08-2002, 08:52
ik irriteer me mateloos aan de tibitiaanse hangrockzwijn.... die beesten zijn niet uit te houden......

Pebbles
23-08-2002, 09:02
Goh, wat irriteren we ons toch verschrikkelijk... Toch blijven we komen en reageren???.............. :confused:

sahira
23-08-2002, 09:13
Origineel gepost door sabrinat Aan welke topics irriteer jij het meest? Stem nu!!!!!! Salaam Sabrinat......eh irriteer jij je weleens dan aan sommige topics?? Nou, om eerlijk te zijn.....ik kom niet zo vaak meer op Yasmina......a). omdat ik het wel allemaal een keertje gelezen heb....niets nieuws onder de Yasmina-zon....b). grapjes worden of niet goed begrepen of men stoort zich er aan, gevolg is een scheldpartij of een veroordeling voor het hiernamaals......sommige leden zijn 'roomser dan de paus'....eh if you know what I mean..... Ik moet opschieten......het regent vreselijk hier en ik moet aan het werk......dus regenpak aan en trappen op die pedalen.....tot gauw.... beslama...... :zwaai:

LELIJKERD
23-08-2002, 12:00
IK IRRITEER ME AAN DE MENSEN DIE STEEDS LOPEN TE ZEIKEN DAT HET ZO SAAI IS IN YASMINA

Chaimae
23-08-2002, 12:58
Origineel gepost door elmarocani waarom denk je dat ik meestal bij onzin topic's zit????? :D :zwaai: waarom denk je dat ik altijd achter jouw aanzit :D

SaraZena
23-08-2002, 13:37
Origineel gepost door karima_lal Kun je de poll nog veranderen sabrinat, zodat je meerdere antwoorden kunt geven? helaas karima, dat kan ik niet. maak anders even je eigen top 5 hierzo :)

beppie_truus
24-08-2002, 19:30
de topics over negers ben ik echt spuug en spuug zat. we discrimineren bij het leven in die topics maar o wie als we zelf gediscrimineerd worden.

therealjebli
24-08-2002, 20:04
Salaam Ik vind dat iedereen met zijn of haar eigen mening mag komen. Maar wat is hetbij Marokkanen(zowel jongens als meisjes zijn schuldig), er onstaat altijd ruzie. Bijvoorbeeld,als een meisje met een Surinaamse jongen heeft,dan wordt ze een h.o.e.r. genoemd astagfiruallah. En als een jongen met een NL meisje omgaat dan is hij een h.o.e.r.e.n.loper astagfirallah. Wie zijn wij om over mensen te oordelen terwijl we ze niet kennen.Alleen de Almachtige mag oordelen. Het respect tussen Marokkanen onderling begint te vervagen,het respect tussen een jongen en een meisje,het respect tussen Jeblaa en Riffis enz... En dan moeten wij verwachten dat we respect krijgen van andere mensen. Zoals ze zeggen een beter milieu begint bij jezelf. Iedereen moet op zichzelf/haarzelf letten. Want op de Dag des Oordeels,komen we voor Allah te staan en dan is ieder voor zich.Iedereen wordt beloond/gestraft voor zijn/haar daden. Moge Allah ons beschermen tegen al het kwaad van de sjaitan la3anahoe Allah. Wa salam The Real Jebli.

yousssef
24-08-2002, 20:13

álle topic's met verkeerde titels,die ben ik zat

Pagina's : [1] 2