Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : opzoek naar een goeie rijschool??

Pagina's : [1] 2

Dounia_A
03-11-2007, 19:46

Kom lessen bij Rijschool Fikri en je rijdt met een Peugeot 206 Diesel, door Wageningen, Ede, Renkum, Rhenen, Tiel, Veenendaal en omgeving. De gehele rijopleiding is opgebouwd volgens een bepaald systeem, waardoor het allemaal overzichtelijk en te bevatten is. Na iedere les wordt er uitgebreid ingegaan op de punten waar je de volgende les(sen) aandacht aan kunt besteden. Uiteraard word je thuis, op je werk of op school opgehaald en weer afgezet. Dus als je op zoek bent naar een rijschool waarvoor je een redelijke prijs een gedegen rij-opleiding krijgt, dan ben je bij mij aan het goede adres. Mocht je nog meer informatie willen, bezoek dan ook eens mijn site: http://www.webklik.nl/autorijschoolfikri/introductie Heb je nog meer vragen? dan kun je me mailen, mijn email adres staat ook op de site.. Zouden jullie niet willen pmen? deze account is namelijk niet van mezelf. Met vriendelijke groet, Fikri Loualidi

Maroc_4_ever
03-11-2007, 20:04
prijs? misschien is et wel handig om die erbij te zetten... en wat is minimal leeftijd? :D

Dounia_A
03-11-2007, 20:06
prijs? misschien is et wel handig om die erbij te zetten... en wat is minimal leeftijd? :D wip ff langs mijn site http://www.webklik.nl/autorijschoolfikri/tarieven ;)

Dounia_A
03-11-2007, 20:22
De minimale leeftijd is zeventien en een half, je kan op die leeftijd alvast beginnen met rijden maar examen doen kan pas op 18-jarige leeftijd..

Dounia_A
03-11-2007, 20:37

hey dames en heren, ik les zelf ook bij Loualidi Fikri en het is een hele goeie rij-instructeur.. ik raad hem jullie echt aan Sokran hicham, ;)

MrRed0uaN
03-11-2007, 22:36
Up! Als ik eerlijk moet zijn via die website krijg je nauwelijks klanten.. ik vind die website vreselijk om naar te kijken en het komt over alsof het een amateur bedrijfje is.. Pak het slim aan.. Verbouw je website in een Prof uiterlijk.. gaat je wel veel geld kosten maar teminsten dan krijg je via internet een aantal klanten binnen.. MvG MrRed0uaN

nadia2_0_0_6
04-11-2007, 11:23
Als ik eerlijk moet zijn via die website krijg je nauwelijks klanten.. ik vind die website vreselijk om naar te kijken en het komt over alsof het een amateur bedrijfje is.. Pak het slim aan.. Verbouw je website in een Prof uiterlijk.. gaat je wel veel geld kosten maar teminsten dan krijg je via internet een aantal klanten binnen.. MvG MrRed0uaN whahahha en dat zeg jij omdat je website maakt. sorry maar wat een achterbakse manier om iemand zwart temaken zeg ik vind die site heel mooi en je het belangerijkste is dat je vragen beantwoord worden op die site jij spoort egt niet hoor

Dounia_A
04-11-2007, 12:17
whahahha en dat zeg jij omdat je website maakt. sorry maar wat een achterbakse manier om iemand zwart temaken zeg ik vind die site heel mooi en je het belangerijkste is dat je vragen beantwoord worden op die site jij spoort egt niet hoor Sokran meid, daar draait het toch allemaal om? om informatie niet om hoe het eruit ziet..

Fert0ta
04-11-2007, 14:10
Ach die site ziet er goed genoeg uit hoor

Maroc_4_ever
04-11-2007, 14:18
Op zich heeft hij best gelijk... de presentatie van een site zegt al heel wat over de eigenaar ervan... en als het een ""aantrekkelijke" en website is zal het ook meer klanten trekken.. dat is een feit...;)

MrRed0uaN
04-11-2007, 19:02
whahahha en dat zeg jij omdat je website maakt. sorry maar wat een achterbakse manier om iemand zwart temaken zeg ik vind die site heel mooi en je het belangerijkste is dat je vragen beantwoord worden op die site jij spoort egt niet hoor Sorry maar ik ga niet hier iemand zwart maken.. Ik heb Internet markting en reclame markting gehad en een website zegt hoe de bedrijf in elkaar zit.. als je een hele goedkope website hebt dan weten ze dat het nog een beginner is en die weinig ervaring heeft.. Van mij part mag je bij een andere website laten maken daar ga ik me niet druk om maken.. Maar ik zal je wel een voorbeeld geven :) Rijschool Poya (http://www.maroc-design.nl/werk/poya.gif) Op deze website blijft een klant langer naar kijken want de oog blijft er naar kijken en wilt telkens de website terug zien want de website straalt :) Bij jou website is dat jammer genoeg niet :) ik loop je egt niet aftekracken ofzo.. ik wil je rijschool alleen maar verbeteren maar daarvoor moet je kunnen inversteren.. MvG MrRed0uaN

nadia2_0_0_6
05-11-2007, 08:28
Sorry maar ik ga niet hier iemand zwart maken.. Ik heb Internet markting en reclame markting gehad en een website zegt hoe de bedrijf in elkaar zit.. als je een hele goedkope website hebt dan weten ze dat het nog een beginner is en die weinig ervaring heeft.. Van mij part mag je bij een andere website laten maken daar ga ik me niet druk om maken.. Maar ik zal je wel een voorbeeld geven :) Rijschool Poya (http://www.maroc-design.nl/werk/poya.gif) Op deze website blijft een klant langer naar kijken want de oog blijft er naar kijken en wilt telkens de website terug zien want de website straalt :) Bij jou website is dat jammer genoeg niet :) ik loop je egt niet aftekracken ofzo.. ik wil je rijschool alleen maar verbeteren maar daarvoor moet je kunnen inversteren.. MvG MrRed0uaN nou om eerlijk tezijn bleef ik der helamaal niet lang naar kijken hij irriteerde me ongeloofelijk die andere site ligt alles voor de hand el mohim waar discusseer ik mee ik vind hem niet mooi punt uit en die andere site is mooier klaar:hihi:

Dounia_A
05-11-2007, 22:54
ag wat maakt het uit, mijn website is gewoon simpel.. het bevat alle informatie geen rompslomp.. Vind je het mooi is het goed, vind je het niet mooi is het ook goed.. wil je bij me lessen graag, wil je het niet jah jammer dan en wens ik je veel succes met het vinden van een andere rijschool.. MVG, Fikri

nadia2_0_0_6
06-11-2007, 09:23
ag wat maakt het uit, mijn website is gewoon simpel.. het bevat alle informatie geen rompslomp.. Vind je het mooi is het goed, vind je het niet mooi is het ook goed.. wil je bij me lessen graag, wil je het niet jah jammer dan en wens ik je veel succes met het vinden van een andere rijschool.. MVG, Fikri ki7 ki7 ki7 wallahhielah al die gedoe om een site

sweet_mamita
06-11-2007, 22:17

Sorry maar ik ga niet hier iemand zwart maken.. Ik heb Internet markting en reclame markting gehad en een website zegt hoe de bedrijf in elkaar zit.. als je een hele goedkope website hebt dan weten ze dat het nog een beginner is en die weinig ervaring heeft.. Van mij part mag je bij een andere website laten maken daar ga ik me niet druk om maken.. Maar ik zal je wel een voorbeeld geven :) Rijschool Poya (http://www.maroc-design.nl/werk/poya.gif) Op deze website blijft een klant langer naar kijken want de oog blijft er naar kijken en wilt telkens de website terug zien want de website straalt :) Bij jou website is dat jammer genoeg niet :) ik loop je egt niet aftekracken ofzo.. ik wil je rijschool alleen maar verbeteren maar daarvoor moet je kunnen inversteren.. MvG MrRed0uaN Ik moet je eerlijk zeggen heb jij die site gemaakt? dan vind ik je echt goed te werk gaan? zou je misschien via pm effe willen reageren heb paar vraagjes?? alvast bedankt

Pagina's : [1] 2