Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : JUllie Mening !!

mini_cookie
03-11-2007, 16:09

Ewa mensen Kheb hier N verhaal Nie zelf gesgreve kzou ff jullie mening erover willen weten ben vooral eerlijk !!:D Het begon zo gewoon een dood normale dag in Gouda Fouzi belt ze mattie Sjaak op. Hij zegt waar kan ik je zien ik zeg kom naar de “OYA” (coffeeshop). Ik zei is goed ben er binnen een half uurtje later mattie. Dus na een half uur kwam fouzi binnen zetten hij zei luister dan Sjaak ik heb een grove torri man zeker ongeveer € 250.000,00 in de kluis en vraag welke kluis hij zegt die van de ABN AMRO bank in het centrum. Sjaak wou eerst niet meewerken, ben je gek geworden ofso We worden zeker gepakt als we die torri gaan doen. Fouzi zegt tegen Sjaak wees maar niet bang alles is geregeld ik heb de alarmcodes, wapens en de rest van die shit wordt geregeld maak je daar maar niet druk om. Maar Sjaak dacht bij zichzelf beter niet maar aan de andere kant hij had echt geld nodig hij had schulden openstaan. Het verhaal gaat over dat een jongen genaamd Robbert. Hij is voortvluchtig hij heeft een bankoverval gepleegd samen met een vriend van hem, zijn vriend is opgepakt en nu wordt hij zelf ook gezocht. ’t Geld wat ze hebben buitgemaakt hebben ze verstopt bij een goede vriend die het voor hem gaat bewaren tegen een vergoeding. Dus robbert voelt zich erg onzeker want er staat veel op het spel zijn toekomst, zijn familieband en de band met zijn vriendin dreigt hierdoor te verbreken en dit wil hij niet want hij heeft deze 3 punten echt nodig in de toekomst. Hij loopt met een hoofd vol gedachtes over straat hij heeft al een week niet thuis geslapen 2 weken geen contact gehad met zijn vriendin. Dan loopt hij op een vrijdagavond een buurthuis binnen genaamd “Alouan” ze hebben hier een inloop avond, hij komt daar binnen besteld wat drinken en pakt er wat te eten bij. Dus hij gaat zitten op een bank en steekt een “Juan” op tegen de stress. Dan komt er een jongerenwerker bij hem zitten hij vraagt aan hem wat er met hem aan de hand is hij zegt in eerste instantie niets, ik ben gewoon moe verder niets. Dan loopt de jongerenwerker weg achter de bar dan staat “Robbert” op en roept hem. Hij zegt ik ben niet moe ik ben gestrest ik ben het zat ik wordt gezocht ze willen me pakken ze hebben me vriend al opgepakt een kwestie van tijd voordat ik wordt opgehaald en ik ben pas 14 jaar oud ik heb nog een heel leven voor me en daar wil ik niet 5 a 6 jaar van weggooien maar ja daar is nu geen tijd voor om over na te denken. “ Ik weet niet wat ik moet doen Mo” Dan zegt Mo je moest doen wat je moest doen want je had het moeilijk dat zag ik aan jou. Vertel wat heb je gedaan dan? Mijn vriend fouzi en ik hebben de ABN AMRO bank overvallen. Weet je wat een geld daar ligt of niet gek. Maar wat gebeurde er, alles ging goed totdat de beveiliging ineens kwam toen dreigde Fouzi de beveiliger met de dood en hij schoot een keer in de lucht. De beveiliger scheet in zijn broek en ging meteen met z’n smoel op de grond. Maar tijdens dit allemaal had hij het alarmknopje ingedrukt en de politie was dus al onderweg. We rapen al het geld bij elkaar en nemen twee sporttassen vol met geld mee. In de verte zagen we de politie al, de fucking hele korps zowat met looiers aan komen snellen. We stappen snel in onze vlucht auto en gaan er met gillende banden vandoor. Bij deze speciale kraak gebruikten we onze speciale vervoer een golf 5 r32 deed de popo’s wel afschudden. Maar een helikopter werd ingezet en dus werden we gauw gelokaliseerd en dus gingen we te voet verder. We deden alles omdat we wisten wat voor stapels ons te wachten stond als het zou lukken. Eindstand ik vlucht en Fouzi word opgepakt door die speurhonden. Ik denk niet dat hij wat zou zeggen wat denk jij Mo? Ik weet het niet mattie. Ik hoop het niet voor je.

mis_undercover
04-11-2007, 20:26
volgens mij zit je in de verkeerde rubriek meid, ik zou als ik jou was hem plaatsen bij de verhalenrubriek. maar is wel spannend........... succes verder

Maysam
04-11-2007, 20:28
:lol: Gangsterleven