Bekijk originele versie : Waarom altijd Marokkaanse meisjes?
therealjebli
23-08-2002, 01:14
Salam allemaal,
Hierbij wil ik graag mijn hart die vol pijn zit luchtigen.
Overal waar ik ga hoor ik negatieve dingen over Marokkanen.
Ik hoor dingen zoals Marokkanen zijn criminelen,Marokkaanse meisjes zijn goedkoop.
Als één of twee personen het zeggen,dan denk je,die zijn gek.
Maar als veel mensen het zeggen,dan begin je te denken.
En wat al helemaal erg,je ziet alles gewoon voor je.
(Effe voor de duidelijkheid,ik heb het niet over de hele Marokkaanse gemeenschap)
Er wordt zo negatief over ons gepraat,jongens dit en meisjes dat....
Aan wat hebben we dit te danken?Het doet me zo'n pijn om dit allemaal te horen.
Zijn wij Marokkanen zo slecht dat we al deze negativiteit moeten aanhoren?
En dan is er nog iets,waarom verslechtert de band tussen Marokkaanse jongens en Marokkaanse meisjes??
Ligt het aan onszelf dat we zo negatief worden aangekeken?
Of is het zo dat men hier in Nederland graag de Marokkaanse gemeenschap als zondebok wil?
Of erger nog,is het een straf van Allah?
Wallah,ik bid altijd tot Allah en vraag Hem altijd om deze negativiteit en al deze problemen uit de wereld te brengen.
Het doet me echt zo'n pijn om al deze negativiteit aan te horen.
Ik hou echt van mijn Marokkaanse volkje.
Inshallah zal er een tijdje komen dat al deze negativiteit verdwijnt.
Moge Allah ons de weg van het rechte pad wijzen en ons behoeden tegen het kwaad van de sjaitan la3anahoe Allah.
Wa salamu alailum,
The Real Jebli.
ik begrijp wat je bedoelt , je hebt helemaal gelijk
ik merk dat ook om mij heen
Ta'agor en bu3d deen ! :(
Handyman
23-08-2002, 02:14
Origineel gepost door therealjebli
Salam allemaal,
Hierbij wil ik graag mijn hart die vol pijn zit luchtigen.
Overal waar ik ga hoor ik negatieve dingen over Marokkanen.
Ik hoor dingen zoals Marokkanen zijn criminelen,Marokkaanse meisjes zijn goedkoop.
Als één of twee personen het zeggen,dan denk je,die zijn gek.
Maar als veel mensen het zeggen,dan begin je te denken.
En wat al helemaal erg,je ziet alles gewoon voor je.
(Effe voor de duidelijkheid,ik heb het niet over de hele Marokkaanse gemeenschap)
Er wordt zo negatief over ons gepraat,jongens dit en meisjes dat....
Aan wat hebben we dit te danken?Het doet me zo'n pijn om dit allemaal te horen.
Zijn wij Marokkanen zo slecht dat we al deze negativiteit moeten aanhoren?
En dan is er nog iets,waarom verslechtert de band tussen Marokkaanse jongens en Marokkaanse meisjes??
Ligt het aan onszelf dat we zo negatief worden aangekeken?
Of is het zo dat men hier in Nederland graag de Marokkaanse gemeenschap als zondebok wil?
Of erger nog,is het een straf van Allah?
Wallah,ik bid altijd tot Allah en vraag Hem altijd om deze negativiteit en al deze problemen uit de wereld te brengen.
Het doet me echt zo'n pijn om al deze negativiteit aan te horen.
Ik hou echt van mijn Marokkaanse volkje.
Inshallah zal er een tijdje komen dat al deze negativiteit verdwijnt.
Moge Allah ons de weg van het rechte pad wijzen en ons behoeden tegen het kwaad van de sjaitan la3anahoe Allah.
Wa salamu alailum,
The Real Jebli.
We zijn niet slecht......echt niet......we leven alleen anders. We zijn afrikanen.....we hebben ander soort genen.............want dom zijn we niet......maar we willen alles snel........en dat maakt ons ook meestal slecht.........want snel geld verdienen betekend geen deelname aan de maatschappij......ik vind dat de meeste marokkanen toch wel zakelijk zijn ingesteld......jammer dat we zo weinig geduld hebben.
Fatomaat
23-08-2002, 04:03
Origineel gepost door 2stepper
Als we nou beginnen met dat de marokkaanse jongens en meisjes geen vooroordelen over elkaar hebben dan zijn we al een stuk verder....
Grapje zeker?
:D
Als iedereen die rookt nou eens stopt met roken, dan wordt er ook minder gekankerd.
Oke het is weer laat, mijn onzingehalte is weer te hoog. Duidelijk tijd om mijn bed op te zoeken.
Wat ze ook zeggen fout of niet fout, LOVE all of u!!!! Damn we zijn gewoon een grappig volkje!!!
Origineel gepost door 2stepper
Als we nou beginnen met dat de marokkaanse jongens en meisjes geen vooroordelen over elkaar hebben dan zijn we al een stuk verder....
Je hebt wel gelijk, wij marokkanen geven onszelf vaak een slechte naam. De marokkaanse meisjes zeggen slechte dingen over de jongens en andersom, vind je het gek dat de nederlanders slecht over ons denken. Kijk als er iemand iets slecht zegt over de marokkaanse jongens dan verdedig ik ze gelijk, ik heb zelf toch ook broers dan slaat het nergens op als ik de marokkaanse jongens ga veroordelen.
berberqueen
23-08-2002, 10:19
Origineel gepost door momi
wij marocs zijn een hypocriet volk
wij denken ( de meeste ) dat wij alles beter weten en datwij alles goed doen
en die negatieve dingen , daar sluiten we onze ogen voor
die willen we niet zien
Momi heeft weer eens gesproken..................
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.