Bekijk originele versie : Import Huwelijk ...
Je hoort overal zo'n beetje dat een jongen een dametje uit maroc importeert puur omdat ie uitgekeken is op de dames uit NL zelf, just like a player does :rolleyes: ....
Maar merendeels vind ik dat de moeders daarin veeeel in stimuleren met et negatiefe onzin waar ze soms mee komen....en de brave zoon weet dat zijn moeder altijd gelijk heeft ...nou meestal dan ...en de zoon gehoorzaamt dan ook omdat de meeste zielen ook maar simpel zijn en gelukkig willen hun padje willen belopen .......
Dus ..kortom ..de stoute moeders van tegenwoordig zijn ook nie mis ...:jammer:
SweetRose
30-10-2003, 00:27
Origineel gepost door Mr_Amir
Je hoort overal zo'n beetje dat een jongen een dametje uit maroc importeert puur omdat ie uitgekeken is op de dames uit NL zelf, just like a player does :rolleyes: ....
Maar merendeels vind ik dat de moeders daarin veeeel in stimuleren met et negatiefe onzin waar ze soms mee komen....en de brave zoon weet dat zijn moeder altijd gelijk heeft ...nou meestal dan ...en de zoon gehoorzaamt dan ook omdat de meeste zielen ook maar simpel zijn en gelukkig willen hun padje willen belopen .......
Dus ..kortom ..de stoute moeders van tegenwoordig zijn ook nie mis ...:jammer:
Welke moeder van tegenwoordig heeft niet graag dat haar oohzooo mooie zoon een bruid gaat halen uit maghreb?? Ze heben toch alleen maar negatieve kijk op die van europa..Ten eerste ze denken dat ze niet kunne koken..(ok de meesten kunne het niet..maar ze lere het wel snel!!) En ten Tweede ze denken dat die meisjes van hier alleen maar buiten willen zijn...Wat dus niet het geval is..:rolleyes:..en zeker ni in mijn geval..Kben een binnepersoontje...:D..
Precies...moeders van tegenwoorig vooroordelen net zo negatief over sommige groepen dames ...waar ze alleen tegen het slechte beeld kijken en niet naar het positieve ...haast zie je al overal dat et niet eens meer uitmaakt of je een hoofddoek draagt of niet ...je bent wie je bent en de omvattingen benadelen sommige zo ouderwets ..:jammer:
SweetRose
30-10-2003, 00:40
Origineel gepost door riffiette
ok madam , gij zijt een uitzondering , we hadden het ni over u maske :rolleyes:
geintjuhhh, :D ma ge hebt gelijk , er wordt zo'n negatief beeld gegeven over de meisjes van hier, ze zeggen dat ze te dominant en te zelfstandig zijn enzo wat natuurlijk nie waar is(op een paar uitzonderingen na natuurlijk :confused: )
Ja is toch??
Ze wille zehma een 'boerin' uit maghreb..maar wacht maar..eenmaal ze van het 'europees' leven heeft geproefd is ze ni meer te stoppe..ze zijn nog erger dan diegene van hier..allahyfed..:jammer:..
maar hamdolilah zijn ze niet allemaal zo..:)
Grootendeels wel :rolleyes:...
Want ze denke dan echt da ze hier in een soort van paradijs komen leven..ow come on...:rolleyes:..
Een schoonmoeder van hier is beter af met een schoondochter van hier dan van maghreb..
De laatste tijd hoor je er veel schoonmoeders over hun 'bruid uit maghreb' klagen..echt ni meer normaal...
en riffiette..shut up and go to sleep :zwaai::D
riffiette
30-10-2003, 00:41
Origineel gepost door zin 'n midar
Ja is toch??
Ze wille zehma een 'boerin' uit maghreb..maar wacht maar..eenmaal ze van het 'europees' leven heeft geproefd is ze ni meer te stoppe..ze zijn nog erger dan diegene van hier..allahyfed..:jammer:..
Want ze denke dan echt da ze hier in een soort van paradijs komen leven..ow come on...:rolleyes:..
Een schoonmoeder van hier is beter af met een schoondochter van hier dan van maghreb..
De laatste tijd hoor je er veel schoonmoeders over hun 'bruid uit maghreb' klagen..echt ni meer normaal...
ik geef u gelijk en ik moet shutten up en go-en to sleep?? iwa safé :ego:
SweetRose
30-10-2003, 00:45
ik geef u gelijk en ik moet shutten up en go-en to sleep?? iwa safé :ego:
Neej..heb je wat te zeggen?
Speak up.
Want over schoondochters, schoonzussen..heb k veeeeeeeeeeeeeeeeeel te zeggen...geloof me :rolleyes:..
Jallah...tell me :D
does jie zegt da miesjes von marok ni goe zien????
Ik begriep nie waarom?? ik tog goe meisje??? ik koken kan, zuigen stof , harira make, bastilla, iwa wa wilt mienier nog mier?? ik goe vrouw von marok , ik wil importeert worden naar niederland :D
Kan geregeld worden ....eerst aan de voorwaarde voldoen , en dat is je taalje bijschaven ..en flink oook ...:D
riffiette
30-10-2003, 00:48
Neej..heb je wat te zeggen?
Speak up.
Want over schoondochters, schoonzussen..heb k veeeeeeeeeeeeeeeeeel te zeggen...geloof me :rolleyes:..
Jallah...tell me :D
ik kan niet meespreken over schoonzusters, maar ik heb onkels die getrouwd zijn uit marokko en hamdolilah goed zijn met elkaar, mohim het hangt gewoon af van lmektab , je weet nooit tegen wie je botst.
Life is full of surprises :(
riffiette
30-10-2003, 00:50
Origineel gepost door Mr_Amir
Kan geregeld worden ....eerst aan de voorwaarde voldoen , en dat is je taalje bijschaven ..en flink oook ...:D
zeg, ikkie sprieken zier goed niederlandisch, ikke lieren von kieskoppen,
Jij wil mie lieren niederlandisch sprieken?? dan ik en gij trouwe samen ja ?? en dan kiendjes waga?? afgesproke?? :D :Iluvu:
Ikke hiel goe marmita make, altied thuus blieven, altied doen wat minier zegt ok??? :D
Ja is toch??
Helemaal mee eens ...wij mensen moeten tegen elkaar kijken als individu niet als één groep...jammer genoeg doen dat er veeel .... :(
En et is ook mektoeb ja ... ieder zijn eigen mektoeb ... :)
SweetRose
30-10-2003, 01:01
Riffiette..laaat 'm es met rust..jallah koest..:kwaad:...
En inderdaad mister Amir...Ieder z'n mektoub...
Jammer dat er veel moeders zijn die zich bemoeien met hun zonen bij het kiezen van een vrouwtje...
riffiette
30-10-2003, 01:04
Riffiette..laaat 'm es met rust..jallah koest..:kwaad:...
En inderdaad mister Amir...Ieder z'n mektoub...
Jammer dat er veel moeders zijn die zich bemoeien met hun zonen bij het kiezen van een vrouwtje...
do i smell jalousy???? :maf2:
maske ik ben wa aant zwanzen , ik heb nix te doen dus gun mij tenminste da :(
zeg, ikkie sprieken zier goed niederlandisch, ikke lieren von kieskoppen,
Jij wil mie lieren niederlandisch sprieken?? dan ik en gij trouwe samen ja ?? en dan kiendjes waga?? afgesproke?? :D :Iluvu:
Ikke hiel goe marmita make, altied thuus blieven, altied doen wat minier zegt ok??? :D
Nee ik wil nie eentje die als een hondje me achterna gaat ...:D
Ze moet een eigen willetje hebben natuurlijk ...en et liefst eentje met een a lá modern levenshouding hebben ... :p
SweetRose
30-10-2003, 01:08
do i smell jalousy???? :maf2:
maske ik ben wa aant zwanzen , ik heb nix te doen dus gun mij tenminste da :(
...Waga..vandaag alleen maar...:D
riffiette
30-10-2003, 01:11
...Waga..vandaag alleen maar...:D
sinds wanneer moet ik toestemming krijgen van u om te mogen zwanzen?? :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.