Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe verwijder ik handmatig een Game?? want op de normale wijzen lukt niet

rust_in_je_hart
02-11-2007, 22:36

:( hoe verwijder ik handmatig een Game?? want op de normale wijzen lukt niet:(

rust_in_je_hart
02-11-2007, 22:43
ewaaaaaaaaaaa kan iemand mij helpen :(:(

gmail
03-11-2007, 00:58
wat is de normale wijze volgens jou dan ?

heavenabove
03-11-2007, 01:06
ga naar start klik dan op programmatoegang en instelling en bovenaan zie je software verwijderen als het goed is en dan kan je vervolgens in een lijst kiezen wat je weg wil hebben :D

Justme_1983
03-11-2007, 08:30

Om een game te verwijderen raad ik je aan om uninstaller te downloaden, is een software die grondig games/softwares voor je verwijderd :goedzo:

rust_in_je_hart
03-11-2007, 12:02
wat is de normale wijze volgens jou dan ? start---programmatoegang en instellingen----programma wijzigen of verwijderen en dan de programma verwijderen

rust_in_je_hart
03-11-2007, 12:02
Om een game te verwijderen raad ik je aan om uninstaller te downloaden, is een software die grondig games/softwares voor je verwijderd :goedzo: Waar vind ik die:eek:

WestWijk
03-11-2007, 13:22
Er zijn verschillende manieren/mogelijkheden: Mogelijkheid 1: Als je de CD van de game nog hebt stop je die in je pc. Als het goed is krijg je (d.m.v. autorun) een G.U.I te zien met een lijst. Kijk of daar uninstall tussenstaat en klik daarop om te uninstallen. Mogelijkheid 2: Ga naar start ----> Configuratiescherm ----> software Kijk of de daar desbetreffende game tussenstaat en verwijder die. Mogelijkheid 3: Ga naar start ----> Alle programma's -----> (de naam van de game, of de naam van de producer) ----> Uninstall Mogelijkheid 4: Verwijder de game door het programmaatje Uninstall manager te gebruiken (om programma te downloaden; google en type download Uninstall manager) Veel geluk

rust_in_je_hart
03-11-2007, 19:06
[QUOTE=WestWijk;39218744]Er zijn verschillende manieren/mogelijkheden: Mogelijkheid 1: Als je de CD van de game nog hebt stop je die in je pc. Als het goed is krijg je (d.m.v. autorun) een G.U.I te zien met een lijst. Kijk of daar uninstall tussenstaat en klik daarop om te uninstallen. Mogelijkheid 2: Ga naar start ----> Configuratiescherm ----> software Kijk of de daar desbetreffende game tussenstaat en verwijder die. Mogelijkheid 3: Ga naar start ----> Alle programma's -----> (de naam van de game, of de naam van de producer) ----> Uninstall Mogelijkheid 4: Verwijder de game door het programmaatje Uninstall manager te gebruiken (om programma te downloaden; google en type download Uninstall manager) Veel geluk Ik zal het proberen super dank je:goedzo: