Bekijk originele versie : Wie wil er aankomen of afslanken op natuurlijke basis
Dit heeft Katia een klant van mij geschreven op Mijn gastenboek als dank,zei wou ook aankomen,en ik heb haar hiermee geholpen...
Geregistreerd gebruiker
Deelnemer sinds: September 2007
Dagboek van één van mijn klanten:
Zal ik hier dan beginnen.
Ik ben beginnen met aankomen op 7/09. Mijn begingewicht was 58,5 (ik ben 1m70 trouwens). Nu, op 07/10 dus 4 weken later, weeg ik 62,8. Bijna 5 kg aangekomen dus! Ik wou altijd al een beetje bijkomen,omdat ik me te dun voelde. Nu voel ik me meer vrouwelijker! ik heb eindelijk wat meer vlees aan mijn lijf. Nu hangt het allemaal goed en ben ik een kledingmaat M. Mensen beginnen het te merken en de complimenten stromen binnen. Raar hoeveel beter je je in je vel voelt met 5 kg meer.
Ik volg een programma van een gezondheidsadiveur die mij heeft begeleid en mij heeft uitgewerkt. één van mijn problemen was dat in niet op de juiste tijd at en meer gespreid blijkbaar. Ik had echt iemand nodig die me hierbij helpte en me steunde en god zei dank ik voel me terug levend,ben uit mijn depressie geraakt,vroeger noemde de mensen me altijd een "dun plank" omdat ik zo mager was. Ik werd vaak gepest op school. en nu moets is uiteindelijk mijn voedingspatroon dus niet zo heel hard aanpassen, wat het stukken gemakkelijker maakt om te volgen. ik at altijd maar kleine porties vroeger,en als ik teveel at werd ik misselijk,nu dankzij de eerste basispakket die mijn lichaam zuiverde als begin en me shake's heeft laten drinken die toch heel lekker waren tov andere shake's van winkels en apothekers,heb ik echt verandering in men leven! dankzij de shake die ik inneem krijg ik honger ,en mijn maag is dankzij de basispakket ook vergroot,nu kan ik meer eten zonder misselijk te worden en voel ik me zelfs goed in men vel. Ik wou niet beginnen met zo'n zakjes omdat ik ten eerste mijn sociaal leven niet wou veranderen ,en ik had ook geen zin om risico produkten te nemen die andere negatieve effecten hebben zoals kanker en andere ziekten veroorzaken,herballife is een gezond produkt gelukkig,en mijn dokter raad het aan al zijn klanten die gezondheidsproblemen hebben. En ik heb na mijn basispakket een voorstel gekregen van mijn adviseur om 2 maanden de shake te blijven gebruiken 1x per dag die mij 33€ kost(waar ik een maand mee verder kan) de basispakket zelf kost 148€ maar dat is maar voor een keer.
Het is niet zo duur zoals iedereen denkt,maar het beste van al je ziet effecten in een paar dagen de tijd! Ik ben er tevreden over en raad het aan alle mensen aan die problemen hebben met aankomen. remember : wie het niet uit test zal het nooit weten,en volgt gewoonweg een ander zijn mening*
Ik dank nadia die me heeft geholpen om de moed te houden en niet op te geven!!! Katia, VHR. :goedzo:
Ik heb de basispakket gebruikt voor 4weken.
En nu ben ik van plan om de milkshake te gebruiken voor een maand of twee 33€/maand--->milkshake) om mijn gewicht onder controle te houden!! zodat k deze magische bijna 5 kilo's niet durf te verliezen hahaha!
Dit was trouwens ook de advies van mijn gezondheidsadviseur zodat ik mijn gewicht behoudt
Je zal allicht weten dat de kwaliteit van groeten en fruit niet meer hetzelfde is zoals vroeger. Door de lange periode tussen het plukken en de consumptie gaan veel vitamines en mineralen eraan verloren.
En de mensen nemen tegenwoordig niet meer de tijd om elke dag een uitgebalanceerde maaltijd te nuttigen. Vaak kiezen ze voor een snelle maaltijd,diepvries producten ipv te denken aan een gezonde maaltijd.
Ook onstaan er veel gezondheidsklachten door slechte voeding. 70% van de klachten waarmee we naar de dokter gaan ontstaat door slechte voeding. Dat zijn klachten die door het eten van gezonde en evenwichtige voeding voorkomen kunnen worden. Ook veel vermoeidheidsklachten kunnen op korte termijn worden verholpen door gezonde voeding.
Daarom vind ik Herbalife de ideale oplossing. Omdat het op natuurlijke basis is. Het is makkelijk inpasbaar in iedere levensstijl.
De voedingsproducten van Herbalife zijn vol vitaminen die je al de nodige energie en vitaminen geven dat je nodig hebt in een dag.
Veel mensen proberen allerlei afslank-aankom produkten in de winkel,wat ik goedkope rommel noem.
Ik weet uit eigen ervaring hoe belangrijk het is om bij een moeilijk en vaak langdurig proces van aankomen of afvallen enige hulp en steun te krijgen. Een goede start is heel belangrijk voor de verdere motivatie en ons doel is dan ook om er voor te zorgen dat onze klanten exact weten wat ze moeten doen en wat ze gedurende het afslank- of aankomproces/energie proces kunnen verwachten.
De begeleiding kan telefonisch plaatsvinden of persoonlijk,dwz
wekelijks bespreken van de resultaten en vorderingen afhankelijk van uw doel, en uit het beantwoorden van alle vragen die op uw programma betrekking hebben. Ik kan je tips geven, recepten en als het nodig is kan ik je ook helpen om de motivatie weer terug te vinden!
De begeleiding is gratis en hoort tot het algemene serviceniveau die wij samen met de producten geven.
Het ideale gewicht bereiken is niet alleen jouw doel,maar ook OND doel!
Wij willen er ook zeker van zijn dat je met de juiste producten aan het Herbalife programma begint.
Je mag me vertellen wat voor problemen je juist hebt,en dan kunnen we samen een oplossing zoeken voor je probleem.
Het probleem is niet dat je te veel eet of te weinig eet,meestal is het probleem te wijten aan slecht eten,of onregelmatige maaltijden. De lichaamfuncties worden hieraan verstoord. Of het kan ook zijn dat je lichaam heel snel,zelfs te snel alles verteerd op een verkeerde manier en niet stokkeerd.
BIJ HERBALIFE WERKEN WE OOK SAMEN MET ANDERE DOKTERS DIE ER VEEL VAN KENNEN EN DIE HET AANRADEN AAN HUN PATIENTEN. NIET IEDERENEEN KENT HET,ALS JE EEN HUISDOKTER HEBT DIE HET NIET KENT,LAAT ME DAN WETEN WIE HIJ IS DAN CONTACTEER IK HEM PERSOONLIJK,EN GEEF IK HEM ALLE INFO DAT HIJ WIL.
GELOOF HET OF NIET HERBALIFE IS PUUR NATUURLIJK EN WORD GEMAAKT DOOR PLANTEN EN KRUIDEN.
DE PROFEET SWT HEEFT ALTIJD GEZEGD DAT JE MOET ZORGEN VOOR EEN GOEDE GEZONDHEID,DAMES EN HEREN.
MAAR TEGENWOORDIG ZIJN DE VITAMINES DIE WE DAGELIJKS NODIG HEBBEN NIET MEER ZOALS DE VROEGERE TIJD,DIE JE 20 JAAR GELEDEN HA.
ALS JE NU DE VITAMINES VAN EEN APPEL BEKIJKT TOV EEN APPEL VAN 20 J GELEDEN DAN HEB JE WEL BIJNA 10 APPELS NODIG OM DE VITAMINEN TE VERKRIJGEN DIE JE IN ééN APPEL NORMAAL GEZIEN HAD MOETEN OPNEMEN.
OORZAAK IS DAT DE MENS ZIJN GEZONDHEID VERSLECHTERD. MENSEN WORDEN VAKER ZIEK;NIET ALLEEN GEZONDHEID MAAR OOK DE LUCHT VERKEER,ENZ VERDER.
HERBALIFE IS EEN PRODUKT DIE JE GEWOON MOET UIT PROBEREN, LUKT HET NIET OM TE BEREIKEN WAT JE WIL DAN KRIJG JE BINNEN DE 30 DAGEN JE GELD TERUG!
HET IS GELOGEN ALS ER JULLIE WERD VERTELD DAT DEZE PRODUKTEN ONGEZOND ZIJN, HET IS GELOGEN ALS ER JULLIE WERD VERTELD DAT IK ALLEEN MAAR MIJN ZAKKEN WIL VULLEN!
HET IS WEL WAAR DAT IK ERAAN VERDIEN,IEDEREEN KAN ER ZELF AAN VERDIENEN DOOR GEWOON JE ERVARING TE VERTELLEN AAN NIEUWE MENSEN,JE HOEFT ER NIET OVER TE LIEGEN,GEWOON ZELF UIT PROBEREN EN DAN JE VERHAAL VERDER VERTELLEN,AAN VRIENDEN EN FAMILIE...
EN IK HEB MEZELF ERIN VERDIEPT OMDAT IK ER MIJN WERK VAN WIL MAKEN! PUUR OMDAT IK WEET DAT ER VEEL MENSEN ZIJN OP DE WERELD DIE KLACHTEN HEBBEN OVER HUN GEZONDHEID DWZ GEWICHTSPROBLEMEN,RUGKLACHTEN,DAGELIJKSE HOOFDPIJN,REUMA,SUIKERZIEKTEN,HART EN VAAT ZIEKTEN,ASTMA,ENZOVERDER!
DEZE PRODUKTEN KUNNEN JE VOLDOENDE ENERGIE GEVEN EN VOLDOENDE VITAMINES ZODAT JE LICHAAM STERKER WORD DAN HIERVOOR!
DAT BETEKEND DAT JE NIET ZO SNEL ZIEK ZAL WORDEN OMDAT JE GENOEG VITAMINEN HEBT DIE JE HIERVOOR ZULLEN BESCHERMEN.
JE LICHAAM WORD GEZUIVERD DOOR DE INGREDIENTEN DIE ZICH BEVINDEN IN DE MILKSHAKE OP PILLETJES ;
ZE ZUIVEREN JE LICHAAM EN ZORGEN ERVOOR DAT JE LICHAAM ALLES VERTEERD OP EEN NORMALE MANIER ZONDER CHEMISCHE PRODUKTEN OF DERGELIJKS, DE PRODUKTEN WORDEN LEGAAL VERKOCHT OMDAT ZE ZELF WORDEN NA GEKEKEN EN GRONDIG ONDERZOCHT VOOR VERKOOP;GEKEURD VOOR VERKOOP.
VEEL MENSEN DENKEN DAT HET PRODUKT HT ZELFDE IS ALS ALLE ANDERE PRODUKTEN ZOALS JE IN DE SUPERMARKT KAN VINDEN,MAAR DAAR LOPEN ZE FOUT; JE MOET EERST IETS ZELF UIT PROBEREN VOOR JE KAN OORDELEN OVER DE PRODUKTEN; DE INFO AVONDEN VAN HERBALIFE LIJKEN ALLEMAAL INGEWIKKELD INDERDAAD,JE DENKT IN HET BEGIN DAT DIT ALLEMAAL ZEVER IN PAKJES IS?MAAR EENS JE JEZELF DE KANS GEEFT OM HET UIT TE PROBEREN EN JE DE BEGELEIDING VAN JE COACH OF ADVISEUR NETJES VOLGT,DAN LOOPT HET ALLEMAAL WEL GOED,HET HFT EEN KLEINE AANPASSING NODIG,MAAR DAT IS OOK ALLES.
JE MAG NOG ALTIJD WARME MAALTIJDEN ETEN ZOALS EEN NORMALE MENS DAT DOEN,ALLEEN KRIJG JE HIERBIJ NOG WAT EXTRA'S OM JEZELF BETER TE VOELEN IN JE VEL, MEER ENERGIE INDIEN JE DAT NODIG HEBT,MEER VITAMINEN,OOK ALS JE IJZER TE KORTE HEBT EN DERGELIJKS... ALLES IS MOGELIJK ZELFS ALLERGIEÊN!! IK HEB OOIT EEN KLANT GEHOLPEN DIE ALLERGIEEN HAD,EN ZIJN HANDEN DROOGDE HELEMAAL AF VAN DE WARMTE,NA VERLOOP VAN TIJD HEB IK DIE KLANT VOORGESTELD OM EEN PRODUKT UIT TE PROBEREN (EEN ALOE VERA PLANT DAT UITGEPERST WORD) HIJ SMEERDE DAT DAGELIJKS 3X IN EN NA 2WEKEN WAS HET OVER. DIE MAN ZIJN LEVEN WAS IN DE KEUKEN WERKEN,EN ALS HIJ DIT PRODUKT NIET HAD UITGEPROBEERD,DAN HAD HIJ NOG STEEDS DIE ALLERGIEEN EN ZOUDEN ZIJN HANDEN GEWOON KAPOT GAAN VAN DE DROOGTE! HIJ HAD HIERVOOR VAAK CONTACTEN MET VERSCHILLENDE DOKTERS EN NIEMAND HAD INGEZIEN DAT HIJ EEN ALOE VERA PLANT KON GEBRUIKEN OM TE GENEZEN, HIJ KREEG PILLETJES OM IN TE NEMEN WAARDOOR HIJ EEN WATERHOOFD BIJ KREEG,EN VAAK WERD HIJ ZELFS MISSELIJK VAN DE PILLETJES DIE HIJ KREEG,OMDAT ZE TE STRAF WAREN; DOKTER HAD HEM VERTELD DAT DIT NIET TE GENEZEN IS;DAT HIJ ZIJN LEVEN MOEST VERANDEREN DOOR EEN ANDERE WERK TE ZOEKEN ENZO VERDER,TOEN HIJ GENEESDE WAS HIJ SUPERBLIJ WANT HIJ KAN NU GEWOON VERDER GAAN MET ZIJN LEVEN EN HOEFT NIET VAN WERK TE VERANDEREN,OF ZICH OP TE SLUITEN BIJ DE WARMTE,OF ALTIJD EN OVERAL AIRCO OPZETTEN EN NAAR STRAND GAAN MET EEN PARASOL,...
IK WAS HEEL BLIJ TOEN IK ZAG DAT DIE KLANT TEVREDEN WAS EN DAT HEEFT ME GEMOTIVEERD OM HIERIN VERDER TE WERKEN EN DE MENSEN IN TE LICHTEN OVER DEZE PRODUKTEN!
groetjes nadia :D
Ondergewicht - Aankomen
- Aansterken met Herbalife voeding - Alle info!
De Herbalife oplossing voor ondergewicht of teweinig gewicht en
aansterken.
Herbalife België - Herbalife Products, Uitgebalanceerde voeding om gezond aan te komen! Voeden op Cellulaire niveau.
Alle info & informatie en advies over gezond aankomen!
AANKOMEN MET HERBALIFE VOEDING
Meer dan 95 % van de Herbalife gebruikers, eten Herbalife voeding om of te slanken. Herbalife heeft ook een programma om aan te komen en gewichtstoename.
Daar de Formule 1 Shapeworks voedingsshakes van Herbalife alle 52 benodigde voedingsstoffen bevat, in de vijf voedingsgroepen: proteïne, koolhydraten - gezonde suikers, gezonde vetzuren, vitaminen en mineralen, is Herbalife voeding een ideale uitgebalanceerde voeding!
Mensen met ondergewicht of teweinig gewicht, kunnen deze voeding additioneel eten bij hun dagelijkse drie volwaardige traditionele maaltijden. Ontbijt - middagmaal en avondmaal. Deze mensen kunnen ook het ontbijt vervangen met een de Formule 1 Shapeworks voedingsshake en nemen dan extra een voedingsshake na de lunch en het diner.
Ondergewicht is veelal moeilijker op te lossen dan overgewicht of obesitas.
Met de Herbalife voeding hebben we reeds meerdere mensen met ondergewicht kunnen helpen en hebben zij een heel goed resultaat kunnen boeken.
Programma om aan te komen:
- Drie maal per dag bij de traditionele maaltijd de vezel & kruiden tabletten.
- NA iedere maaltijd een voedingsshake (kan een uur na de maaltijd, maar mag ook wel eerder)
in volle vloeistoffen en producten, zoals yoghurt, vruchtensap, karnemelk, volle melk, e.d.
- Anderhalve liter mineraalwater minimaal per dag drinken voor het afvloeien van de afvalstoffen.
Mogelijk hebt u als eerste reactie, dat u zeer licht afvalt en dit in verband met het zuiveren en ontslakken van uw lichaam. Na een bepaalde periode, kan u gewichtstoename verwachten en tevens meer vitaliteit krijgen..
Geef zeker niet te snel op, het kan een aantal weken duren, om echt resultaten te boeken.
Gebruik in combinatie met Formule 1 Shapeworks voedingsshake, het proteïnesupplement concentraat van Herbalife en zeker voor mensen die regelmatig sporten of bewegen.
Extra voordelig voor aankomers, is de Thermojetics kruidendrank - thee van Herbalife, die je ook koud kan drinken als isotonische frisdrank voor sporters. Deze drank werkt goed om afvalstoffen sneller uit het lichaam te verwijderen.
Ik zal eerst een paar vragen beantwoorden die iedereen stelt;
Hoe? Heel simpel ik bekijk samen met jouw je gewicht en lengte,en zo kan ik samen met jouw overlopen hoeveel je zelf wil aankomen en wat mijn advies is hierover.
Hoeveel je kan aankomen? dat hangt van je zelf af hoeveel je wil bijkomen,bovenop kan ik samen met onze gezondheidsadviseur bekijken wat het beste voor je is en wat je normaal gewicht moet zijn en dergelijks.
Binnen hoevl tijd? De produkten zijn puur natuurlijk zonder chemische stoffen(dus niet gevaarlijk zoals sommige produkten in de markt,waar je door pillen lintwormen kweekt in je lichaam en die dan alles wat je eet mee eten zodat je lichaam niet moet verteren,vaak gehoord bij dokters dat die lintwormen zware eters zijn en van de honger je organen opvreten als er niet genoeg word gegeten.héél gevaarlijk want als ze aan je organen of je botten beginnen,dan ben je binnen de kortste tijd,morsdood)
Prijzen zijn tussen: 60€ en 150€ (hangt af van hoe snel je het wilt laten werken,korte of lange periode)
maar deze prijs is éénmalig,en zijn de basisprodukten die je de 1ste maand inneemt. Om je lichaam te zuiveren van alle afvalstoffen en dergelijks... Effect zie je na 1week!! na 1 maand kan je suplimenten gebruiken om je lichaamsgewicht op peil te houden en daar liggen de prijzen tussen 10€ en 40€
dus het is om je figuur op pijl te houden,dat we je aanraden om de eerste maand het basispakket te nemen,om je lichaam te zuiveren met de vitaminen en vezels,die ook je lichaam infecteren en ervoor zorgen dat je lichaam op een normale manier zal functioneren zodat de produkten hun werk kunnen doen.
Wij raden onze klanten ook aan om na een maand nog steeds gebruik te maken van onze produkten,niet de basispakket,maar één produkt zoals de milkshakes die het goed doen,aan te kopen om hun figuur te behouden,zodat je je gewicht goed onder controle hebt,en dat dit een automatisme word,zodat hierna de mensen de milkshakes niet meer nodig heeft om zijn lichaam te beheersen. Sommige klanten hebben dat nodig,en andere niet. Maar dat zullen we bekijken na een paar weken,als je een definitief besluit hebt genomen om dit produkt te bestellen.
Met vriendelijke groeten, Nadia
Subject: RE: ZORG VOOR JE OUDERS: herbalife/hc
Date: Mon, 29 Oct 2007 09:45:01 +0100
From: Internetdokter@agisweb.nl
To: makrache@hotmail.com
Geachte mevrouw ***,
Voorzover mij bekend zijn Herbalife produkten geheel natuurlijk.
Maar ik moet ook zeggen dat artsen niet zo veel verstand hebben van deze middelen,
wel van medicijnen, maar niet van deze produkten.
Wel is het zo dat deze produkten in Nederland goed worden gecontroleerd,
hiermee kan dus niet worden gerommeld.
Met vriendelijke groet,
herma Coumou, arts
:banana: Basispakket : :goedzo:
*Formula 1- Voedingsshake (à la vanille,à la chocolata, à la banana, à la fruta,...)
Heerlijke caloriearme maaltijdvervangend shakes,bron van hoogwaardige proteïnen,vezels,vitaminen en mineralen.
*Formula 2- Multivitamine Complex : Een breed hoogwaardig multivitaminen suppliment dat er voor zorgt dat je in het kader van je gewichtsbeheersingsprogramma,alle essentiële vitaminen en mineralen binnen krijgt.
*Formula 3- Personalised Protein Powder: Een speciale (mélange) mengsel van hoge kwaliteit soja-en wieproteïne die op maat kan worden toegevoegd aan je shakes om aan je dagelijkse proteïnebehoefte te voldoen,zonder overdaad aan vet.
* Vezels-en kruidenformule: Een inbreng van vezels,voor een doeltreffend gewichtsmanagement,die je lichaam helpt om alle afvalstoffen op te ruimen.
Wat is Proteïne? Wil je leren begrijpen wat proteïne is?
Proteïne staat aan de basis van alles wat leeft. Ons lichaam bestaat voor 25% uit proteïne. Het eiwit zelf is opgebouwd uit vele kleine bouwstenen,de zogeheten aminozuren. Er zijn negen "essentiële"("onmisbaar") aminozuren die het lichaam nodig heeft om optimaal te kunnen werken en nog diverse andere niet-essentiële(niet-noodzakelijke),die echter wel een nuttige werking hebben.
Sojaproteïne bevat alle negen essentiële aminozuren die ons lichaam nodig heeft. Dierlijke of plantaardige eiwitten hebben een te hoge consumptie en gaat vaak gepaard met een hoge consumptie van vet. Sojaproteïne werkt lang en word langzaam omgezet.
Proteïne uit wei levert aminozuren en lost heel gemakkelijk op in melk,waardoor je er lekker romige shakes mee kan maken.
Deze proteïne werkt lang en wordt snel omgezet.
Proteïne op de manier van onze Shapeworks:
fomrula 1 : deze shakes zijn zeer rijk aan sojaproteïne. Hun voedingsaandelen komen overeen met een calorie-arme maaltijd.
formula 3: gepersonnaliseerde proteïne poeder: is een mix van proteïne uit wei en soja. Het helpt de mens hun inbreng van proteïne te individualiseren,terwijl ze slechts weinig extra calorieën binnen krijgen. De perfecte aanvulling op hun shakes!
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.