Bekijk originele versie : Vrijwilligerswerk in Marokko
Casa_Samia
01-11-2007, 22:53
Salaam broeders/zusters,
Ik ga net zoals de meeste van jullie regelmatig naar Marokko, behalve dat ik geniet, zie ik ook veel ellende/armoede. Ik kan dat natuurlijk niet in mijn eentje verhelpen, maar ik zou volgend jaar graag mijn zomer in Marokko als vrijwilliger willen doorbrengen, inchaAllah als alles goed gaat dit studiejaar;)
Het maakt me absoluut niet uit waar en ik ben een harde werker, dus fysiek/mentaal werk is no problemo :D
Weten jullie waar ik eventueel terecht kan voor informatie?
BVD Casa_Samia
Casa_Samia
03-11-2007, 15:42
thanks meid :kus:
upppp!!!
Anti-Flirt
04-11-2007, 14:10
Ik heb zelf afgelopen jaar in marokko doorgebracht casablanca om precies te zijn... en er zijn daar genoeg organisaties waar je kan helpen oa. bayti of lheure joyeuse met zwerfjongeren.... maar je moet alleen de plekken kennen en contact leggen met die organisaties.... maar de vraag is ook breng je expertise mee? wat heb je gestudeerd hier in NL kan je daarmee die mensen helpen???
Dun88187
04-11-2007, 14:14
Salaam broeders/zusters,
Ik ga net zoals de meeste van jullie regelmatig naar Marokko, behalve dat ik geniet, zie ik ook veel ellende/armoede. Ik kan dat natuurlijk niet in mijn eentje verhelpen, maar ik zou volgend jaar graag mijn zomer in Marokko als vrijwilliger willen doorbrengen, inchaAllah als alles goed gaat dit studiejaar;)
Het maakt me absoluut niet uit waar en ik ben een harde werker, dus fysiek/mentaal werk is no problemo :D
BVD Casa_Samia
Je kan kijken op de site van unicef ofzo of op http://vrijwilligerswerk-buitenland.startpagina.nl/ of op andere site's van goede doelen..
maar meestal kost het wel veel geld om dat de doen... kan verschillen van 300 tot 1500 euro ofzo.. maar ja ik denk wel dat het een hele mooie ervaring is :)
Casa_Samia
04-11-2007, 14:14
ik zit in mijn laatste jaar engelstalige bedrijfskunde. Ik weet niet of ik daar veel mee kan daar, maar het maakt me niet uit wat, huizen bouwen, jongerenwerk.
En ik ken ook een aantal mensen die niet van Marokkaanse afkomst zijn, maar graag mee zouden gaan :)
ik moet nu gaan, maar ik spreek je inchaAllah later in dit topic, alvast bedankt als je iets weet:D
Miriitaa
04-11-2007, 14:15
Kost vrijwilligerswerk geld? :confused:
Casa_Samia
04-11-2007, 14:19
eigen bijdrage denk ik wel een beetje, maar dat boeit mij niet:nijn:
Casa_Samia
04-11-2007, 14:20
Je kan kijken op de site van unicef ofzo of op http://vrijwilligerswerk-buitenland.startpagina.nl/ of op andere site's van goede doelen..
maar meestal kost het wel veel geld om dat de doen... kan verschillen van 300 tot 1500 euro ofzo.. maar ja ik denk wel dat het een hele mooie ervaring is :)
zeker zuster, dat is ook mijn motivatie en natuurlijk is alle hulp daar meegenomen;)
Dun88187
04-11-2007, 14:21
Ja... en t kostte nog meer dan ik dacht.. haha. Maar ja dat verschilt vast ook wel bij welke organisatie je kijkt. Maar je houdt er vast een hele mooie herinnering aan, die het geld wel waard zal zijn geweest.
Dun88187
04-11-2007, 14:21
zeker zuster, dat is ook mijn motivatie en natuurlijk is alle hulp daar meegenomen;)
Laat me weten als je iets gevonden hebt! Kunnen we samen gaan ;P :hihi:
verlichterr
04-11-2007, 14:24
het is goed om vrijwilligers werk te doen in marokko
Dun88187
04-11-2007, 14:27
het is goed om vrijwilligers werk te doen in marokko
:)
Miriitaa
04-11-2007, 14:48
Ja... en t kostte nog meer dan ik dacht.. haha. Maar ja dat verschilt vast ook wel bij welke organisatie je kijkt. Maar je houdt er vast een hele mooie herinnering aan, die het geld wel waard zal zijn geweest.
Hahahhaa okee,
maar leuk idee
alhoceimia_20
04-11-2007, 19:01
Salaam broeders/zusters,
BVD Casa_Samia
jij bent gek...
TnawieMocro
05-11-2007, 01:06
die is grappig, voor vrijwilligerswerk betalen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.