Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rijbewijs!!

Pagina's : [1] 2 3

magrebChica
01-11-2007, 22:24

sorry misgien hoort dit hier niet thuis heeft iemand een dou3a voor mij.. ik moet op voor me rijbewijs aanstaande dinsdag maar ik durf niet echt raar ik wil een dou3a.. iemand?? shoqran alvast!!

rabatiaa
01-11-2007, 22:28
zeg gewoon suu'rat ''ayaat al qursi'' dan komt alles wel goed hier is ie voor als je hem niet kent Bismi allahi arahmanie arahiem Ayatul Qursi Reciteer Ayatul qursi als je het huis verlaat, want 70.000 engelen zullen je beschermen buiten van links, rechts, voor en achter je. En als je sterft voordat je thuis kwam zal je een beloning ontvangen van 70 shaheeds. Reciteer elke dag ayatul qursi 40 keer bij het zonsondergang, dan zal je het beloning krijgen van 40 keer Hadj. Reciteer ayatul qursi voordat je gaat slapen, Allah zal een Engel naar je sturen die je tot de volgende dag zal beschermen. Reciteer ayatul qursi nadat je de wudu hebt gedaan, want met elke woord die je dan zegt zal je positie 40 keer verhogen. Reciteer ayatul qursi, als je het huis binnengaat want het houdt armoede weg. Ayat Al-koersie Allahu la ilaha illa Huwa, Al-Haiyul-Qaiyum La ta'khudhuh sinatun wa la nawm lahu ma fis-samawati wa ma fil- 'ard Man dhal-ladhi yasfa'u indahu illa bi-idnihi ya'lamu ma baina aidihim wa ma khalfahum, wa la yuhituna bi shai'im-min 'ilmihi la bi masha wasiha koersi juhoe sama wati wal ard wa la ya'uduhu hifdhuhuma Wa Huwal ' Aliyul-Adheem ..........AMIEN.......... Ayat al Koersie Vertaling* Allah, er is geen God dan Hij, de Levende, de Zelfbestandige, sluimer noch slaap kan Hem treffen. Aan Hem behoort toe wat er in de hemelen en wat er op de aarde is. Wie is degene die voorspraak doet bij Hem zonder Zijn verlof? Hij kent wat er voor hen is en wat achter hen is. En zij kunnen niets van Zijn kennis omvatten, behalve wat Hij wil. En Zetel strekt zich uit over Hemelen en de Aarde en het waken over beide vermoeit Hem niet. Hij is de Verhevene, de Almachtige. (AlBaqarah:255)

khadoeja
01-11-2007, 22:31
Ik heb geen dou3a voor je...wat ik altijd deed was vroeg opstaan (als k in de ochtend moest afrijden) bidden en koran lezen tot het moment dat me instructeur me kwam halen, gaf altijd een heel rustgevend gevoel! Succes meid hou je koppie erbij en laat je niet afleiden door de zenuwen ;)

Sweety19
02-11-2007, 10:54
Moge Allah swt je de nodige rust schenken tijdens je praktijkexamen en InchAllah zal je je papiertje op zak hebben! succes(K)

Een_dame
02-11-2007, 11:56

Meid Voordat je het huis uit gaat neem eerst slokje water en dan 3 x ayat el koersie opzeggen, Alsje het nog niet weet ga naar www.youtube.com vervolgens typ je ayat el koersie. dan de eerste filmpje krijg je het te horen en je kan het lezen. sus6

Ilhempje2
02-11-2007, 12:56
Hey meid ik wens je veel suc6. Ik ken wel een du3a. Wechena bejna edihim seden Wa min khalfihim seden Wa 3echanahom fa hom la jopsiron. (Ja ik weet niet hoe je het precies schrijft maar zo lees je het dan) En als je dit heb gezegt moet je in het gezicht van je examinator blazen( ja soort van blazen) Dat beschermt je tegen boze ogen. Of vraag je pa/ma of ze deze du3a kennen. Je kan het de hele dag door zeggen na het bidden voor je gaat slapen of voor je gaat rijden. P.s. ik heb ook mijn rijbewijs nu een week en ik had dat ook gedaan in het gezicht van de examinator "blazen" en ik heb het gehaald, dus ik weet niet of het waar is. Maar suc6 ik hoop dat je het haalt inshallah

Chaimae
02-11-2007, 13:04
Wees kalm en rustig en vraag Allah om steun. Daar heb je geen specifieke smeekbede voor nodig, kan ook gewoon in je eigen woorden. Ik heb weken voor mn examen tot aan het examen constant aan Allah (swt) gevraagd of hij me kon laten slagen. En hamdoelilah in 1 keer mn rijbewijs gehaald.. Vooral kalm zijn, zenuwen zijn nergens voor nodig en je examinator is geen hitler ofzo. Zie het als een hele zelfstandige rijles. En wees zeker van je eigen kunnen, twijfel niet teveel aan jezelf. Moge Allah je rust schenken tijdens het examen. :kus:

Achmed_N
02-11-2007, 17:44
Weet je wat ik altijd doe.. bij tijden van moeilijkheden of onzekerheid, ging ik gewoon normaal bidden.. en dan deed ik dua tijdens 'sadjdah'.. dan zei ik eerst gewoon 3 keer 'Soebhana rabbi-al a'la' en dan in het Nederlands vroeg ik om hulp. Ik verzeker je, je gebeden worden verhoord insha'Allah.

MissAnGeL
02-11-2007, 19:11
Insha'Allah haal je het meid ! Doe genoeg du3a's en extra gebeden, en insha'Allah worden je gebeden verhoord. Laat 't ons weten :kus:

magrebChica
02-11-2007, 21:50
zeg gewoon suu'rat ''ayaat al qursi'' dan komt alles wel goed hier is ie voor als je hem niet kent Bismi allahi arahmanie arahiem Ayatul Qursi Reciteer Ayatul qursi als je het huis verlaat, want 70.000 engelen zullen je beschermen buiten van links, rechts, voor en achter je. En als je sterft voordat je thuis kwam zal je een beloning ontvangen van 70 shaheeds. Reciteer elke dag ayatul qursi 40 keer bij het zonsondergang, dan zal je het beloning krijgen van 40 keer Hadj. Reciteer ayatul qursi voordat je gaat slapen, Allah zal een Engel naar je sturen die je tot de volgende dag zal beschermen. Reciteer ayatul qursi nadat je de wudu hebt gedaan, want met elke woord die je dan zegt zal je positie 40 keer verhogen. Reciteer ayatul qursi, als je het huis binnengaat want het houdt armoede weg. Ayat Al-koersie Allahu la ilaha illa Huwa, Al-Haiyul-Qaiyum La ta'khudhuh sinatun wa la nawm lahu ma fis-samawati wa ma fil- 'ard Man dhal-ladhi yasfa'u indahu illa bi-idnihi ya'lamu ma baina aidihim wa ma khalfahum, wa la yuhituna bi shai'im-min 'ilmihi la bi masha wasiha koersi juhoe sama wati wal ard wa la ya'uduhu hifdhuhuma Wa Huwal ' Aliyul-Adheem ..........AMIEN.......... Ayat al Koersie Vertaling* Allah, er is geen God dan Hij, de Levende, de Zelfbestandige, sluimer noch slaap kan Hem treffen. Aan Hem behoort toe wat er in de hemelen en wat er op de aarde is. Wie is degene die voorspraak doet bij Hem zonder Zijn verlof? Hij kent wat er voor hen is en wat achter hen is. En zij kunnen niets van Zijn kennis omvatten, behalve wat Hij wil. En Zetel strekt zich uit over Hemelen en de Aarde en het waken over beide vermoeit Hem niet. Hij is de Verhevene, de Almachtige. (AlBaqarah:255) shoqrane moge allah swt je hiervoor belone el oegt !! xxxxxx

magrebChica
02-11-2007, 21:50
Ik heb geen dou3a voor je...wat ik altijd deed was vroeg opstaan (als k in de ochtend moest afrijden) bidden en koran lezen tot het moment dat me instructeur me kwam halen, gaf altijd een heel rustgevend gevoel! Succes meid hou je koppie erbij en laat je niet afleiden door de zenuwen ;) dankje wel lieverd !! xxxx

magrebChica
02-11-2007, 21:51
Moge Allah swt je de nodige rust schenken tijdens je praktijkexamen en InchAllah zal je je papiertje op zak hebben! succes(K) ameeen dank je wel !! xxxxxxxxx

magrebChica
02-11-2007, 21:52
Meid Voordat je het huis uit gaat neem eerst slokje water en dan 3 x ayat el koersie opzeggen, Alsje het nog niet weet ga naar www.youtube.com vervolgens typ je ayat el koersie. dan de eerste filmpje krijg je het te horen en je kan het lezen. sus6 dit ga ik zeker doen !! shoqrane zina !! xxxxxxxx

magrebChica
02-11-2007, 21:55
HEEL ERG BEDANKT IK LAAT HET JULLIE DINSDAG WETEN !!!!! heel erg bedankt voor jullie steun !! hoop voor jullie dat alles wat jullie hartje begeert.. inshallah in werkelijkheid ook echt uitkomt! inshallah ya rabbi al alameen !! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx tot dinsdag gurlsss

Droefje
02-11-2007, 22:17

Moge Allah swt je bijstaan..

Pagina's : [1] 2 3