Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : en dag marokko.nl chat en dan dit..lees gesprek van mij met wasi..

tazaghiniagirl
29-10-2003, 19:38

:kwaad: ...................... je kan gewoon zeggen hoe oud je bent daarom haat ik marokkaans meiden wejoow haten is een groot woord ik ga liever met een kaas kop dan met een marokkaans meid dan doe je dat toch maar dan niet zieken als je in de hel beland weet je wat het is marokkaans meiden die denken dat ze wat zijn zijn we ook mensen als je ze een beetje aandacht geeft dan is het voor hun klaar tzzzallah 3lam wat oorddeel je en wat praat je lomp je praat als een landveraader haten is een te groot woord pijn? ela.... wat jongens zeggen boeit me niet wollah ma teshkeyi hoe oud ben je? 14 wagha...? ik ga niet liegen pff erg he dat ik niet lieg pijn...? wajahahahha ben jij 14 dacht ik aal doei wahahhahaa daaaaaag en een goeie rei terug neem maar met wie je wilt doe wat je niet laten kunt allah yahsen 3aawe jij bent gek vind je hoor wie het zegt een man die weet wat hij is hahaha ja een loser net als jou die zo raar praat over zijn landgenoten kanker marokkaanen wou je zeggen dat jij geen marokkaan bent nee ik ben geen marokkaan ik ben eeb rifi ik ook...ik ben meer riffi dan jij ooit zult wordne ik kom uit beni said daar komen de echte vandaan baggggggggggggg al hoceima niet uit arkanbo waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah elhoceima is schab mogolen abson ja die van je hollandse vriendin weet je wat ik met die marokkaanse meiden doe ****** en weg gooien fijn voor je...maar ik ben niet te pakken erg he als je me ziet dan die je je beenen wijd doe hahahahhahahahahahahahhahahahahhahahahahhahaha als ik jou zei dan ga ik kotsen ja ja daarom kijken die wijven zooooooooooooooooo naar me toe hahahha ja omdat je leijk bent vind je het logisch je bent nog een kindje en jij een baby en jij nog een sperma hahahahaha absom van je hollandse vriendin weloe respect tegenwoordig................ :kwaad:

zoya
29-10-2003, 19:43
:auw: de enige oplossing ;)

Najmatje
29-10-2003, 19:44
whahhahaha wat een mongool zeg die wasi ofzo iets?!!:jammer::boos: .............. :auw: ....s.s..s.s.s..s.s.s:zweep:....... Ps. hoe oud is ie wel niet?!! hij gedraagt zich JUIST ALS EEN KLEINE KINDJE!!!!!:rolleyes: :bril:=Najmatje=:bril:

tazaghiniagirl
29-10-2003, 19:50
Origineel gepost door Najmatje whahhahaha wat een mongool zeg die wasi ofzo iets?!!:jammer::boos: .............. :auw: ....s.s..s.s.s..s.s.s:zweep:....... Ps. hoe oud is ie wel niet?!! hij gedraagt zich JUIST ALS EEN KLEINE KINDJE!!!!!:rolleyes: :bril:=Najmatje=:bril: ja die baviaan... :kwaad:

tazaghiniagirl
29-10-2003, 19:51

Origineel gepost door missbrabander hahaah wel een grappige gesprek ,maar inderdaad geen respect ja pffffff hij zat de hele tijd door te lullen,...

Najmatje
29-10-2003, 19:52
Origineel gepost door tazaghiniagirl ja die baviaan... :kwaad: Heeft Ie Wasi Als Nick Gedaan By Chat?!!!! :confused: :kwaad: Ps.niet dat k met em ga chatten ofzo?!!!

EgYpTiAn_EyEs
29-10-2003, 19:54
:hihi: :lol:

SweetMe
29-10-2003, 19:55
MUHahuAHahAH gRAPPiG GESPREk .. HIj kon niet tegen jou diss ACTies oP :goedzo:

tazaghiniagirl
29-10-2003, 19:57
Origineel gepost door zoya :auw: de enige oplossing ;) ja joh..!

sweet_maroccia
29-10-2003, 19:57
wejohss wat is hij zielig zeg mij god he! :auw: die hap!!!!!!

tazaghiniagirl
29-10-2003, 19:58
Origineel gepost door Najmatje Heeft Ie Wasi Als Nick Gedaan By Chat?!!!! :confused: :kwaad: Ps.niet dat k met em ga chatten ofzo?!!! haha ja hij scheld alleen maar meisjes uit...

Najmatje
29-10-2003, 20:02
Origineel gepost door tazaghiniagirl haha ja hij scheld alleen maar meisjes uit... WAJOOOW DIE GAST IS KAPOT ZIELIG MAN!!!!!!!:hihi::lol: :bril:=Najmatje=:bril:

tazaghiniagirl
29-10-2003, 20:02
Origineel gepost door sweet_maroccia wejohss wat is hij zielig zeg mij god he! :auw: die hap!!!!!! ja zeker......egt izyen emhom

tazaghiniagirl
29-10-2003, 20:03
Origineel gepost door SweetMe MUHahuAHahAH gRAPPiG GESPREk .. HIj kon niet tegen jou diss ACTies oP :goedzo: :melig:..................