Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik wil heel snel....

Candlelight
01-11-2007, 17:34

...Een andere baan. Een administratieve baan, maakt niet echt uit waar. Ik heb mn MBO diploma en heel veel administratieve werkervaring! Kijk zelf regelmatig op websites, maar jullie hulp is ook welkom..:D Graag serieuze reacties..;) Chokran

Candlelight
01-11-2007, 20:02
:( Niemand die wat heeft, geen connecties of iets dergelijks...:o

Candlelight
08-11-2007, 02:13
Ben nog steeds bezig met zoeken...! :jammer:

Chance
08-11-2007, 11:05
Kijk op werk.nl, volkskrantbanen.nl, vacaturebank.nl. Daar hebben ze een gigantisch aanbod voor werkzoekende.

Candlelight
08-11-2007, 18:07

Kijk op werk.nl, volkskrantbanen.nl, vacaturebank.nl. Daar hebben ze een gigantisch aanbod voor werkzoekende. Ik kijk daar ook regelmatig op..dankje wel ;)

Chance
08-11-2007, 18:26
Ik kijk daar ook regelmatig op..dankje wel ;) Oh ok. Succes ermee! :)

Candlelight
08-11-2007, 20:52
Oh ok. Succes ermee! :) Dankje wel! :o

fatihamarokaans
09-11-2007, 18:30
ik zit ook in de zelfde situatie alleen ben ik net klaar met school wie kan ons helpen?? die site's zijn we allemaal al afgegaan en uitzendbureau's

Candlelight
09-11-2007, 18:51
ik zit ook in de zelfde situatie alleen ben ik net klaar met school wie kan ons helpen?? die site's zijn we allemaal al afgegaan en uitzendbureau's Ja zeg dat wel! Ik ben er een beetje moe van geworden! Ik heb wel al iets gevonden, maar kan pas later beginnen! Maar ik wil zo snel mogelijk beginnen, straks is mn portemonnee leeg! :rolleyes:

fatihamarokaans
09-11-2007, 18:56
Ja zeg dat wel! Ik ben er een beetje moe van geworden! Ik heb wel al iets gevonden, maar kan pas later beginnen! Maar ik wil zo snel mogelijk beginnen, straks is mn portemonnee leeg! :rolleyes: ja ik ben nu al meer dan 3 maanden op zoek. echt vreselijk gewoon. geen inkomen, en geen werk. en wel brieven die betaald moeten worden. maar waarom ga je niet in een supermarkt werken tot je bij die baan mag beginnen? je hebt al iets gevonden meid:banana:

Candlelight
09-11-2007, 19:01
ja ik ben nu al meer dan 3 maanden op zoek. echt vreselijk gewoon. geen inkomen, en geen werk. en wel brieven die betaald moeten worden. maar waarom ga je niet in een supermarkt werken tot je bij die baan mag beginnen? je hebt al iets gevonden meid:banana: Supermarkt? heb ik al eerder gedaan en trouwens mij zien ze niet graag aankomen met mijn leeftijd!! :hihi:

fatihamarokaans
09-11-2007, 19:07
Supermarkt? heb ik al eerder gedaan en trouwens mij zien ze niet graag aankomen met mijn leeftijd!! :hihi: ik ga maandag beginnen bij een supermarkt. (fulltime) totdat ik mijn ideale baantje vind schoonmaak, kan ik niet, kan niet tegen stof en callcenter daar begin ik niet meer aan na 9 maanden. dus is supermarkt ff voor mij de oplossing heb ik in iedergeval een inkomen

Candlelight
09-11-2007, 19:24
ik ga maandag beginnen bij een supermarkt. (fulltime) totdat ik mijn ideale baantje vind schoonmaak, kan ik niet, kan niet tegen stof en callcenter daar begin ik niet meer aan na 9 maanden. dus is supermarkt ff voor mij de oplossing heb ik in iedergeval een inkomen Ja gelijk heb je! :)

fatihamarokaans
09-11-2007, 19:32
Ja gelijk heb je! :) :kus:

Candlelight
11-11-2007, 20:09

:moe: :moe: :moe: