Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Omgang met Nerdelanders

Pagina's : [1] 2 3

willem
22-08-2002, 20:03

Kan een Nederlandse man met een Marokkaans meisje omgaan?

yasmine85
22-08-2002, 20:04
omgaan in welke zin van omgaan...??? kiss

willem
22-08-2002, 20:05
omgaan in de zin van een relatie aangaan...

willem
22-08-2002, 20:09
Maar dat is het ... wat is er onverstandig aan??? leg eens uit??? als twee mensen elkaar mogen en respecteren

Hot_n_Spicy
22-08-2002, 20:10

Ik vind van wel...liefde is wat telt..en niet de ras!

willem
22-08-2002, 20:15
nee dat kan niet!!!!!!! MAAR WAT BEDOEL JE???? je legt niets uit... wat kan hiet? wat is het problem...?

willem
22-08-2002, 20:17
het geloof speelt een grote rol!!!!!!!! OK... maar wat in het geloof maakt het moeilijk of onmogelijk?

willem
22-08-2002, 20:20
elmarocani ... je antwoorden horen niet thuis in een discussie... je geeft namelijk geen antwoord maar loze kreten..

Alabama
22-08-2002, 20:24
Wilmpje, Vanuit onze geloofsovertuiging bekeken is omgang (in de zin van ongehuwd een relatie hebben) uberhaupt niet toegestaan!

willem
22-08-2002, 20:27
OK... hoe gaat het dan? Wat te doen... in respect voor elkaar..

Alabama
22-08-2002, 20:28
He...ik realiseer me ineens...dat het geen antwoord is op jouw vraag.... Of het mogelijk is.......alles is mogelijk!!! Je zou je beter kunnen afvragen of het raadzaam is.... Dikke zoen, Alabama

Mocro07
22-08-2002, 20:36
sallaam KAN NIETTTTT owja dat liefdde een rol speelt :schrik2 HEY willem ze zal zeker wel broers hebben :lol: :zweep:

willem
22-08-2002, 20:36
als ik de reacties lees op Marokko.nl zie ik vele verschillende ideeën over het geloof... milde gedachtes en sterke gedachtes hierover... niet echt iemand die er negatief over denkt alleen maar wat gematigerr of iets wat vrijere uitleg geeft... wat is het dan wat je bedoeld met *is het wel raadzaam* zijn er Marokkaanse meisjes die omgang hebben met Nederlandse mannen/jongens?

willem
22-08-2002, 20:45
Antwoord aan: rebel ik ken een Marokkaans meisje en het klikt tussen ons.. NEEN.. wij hebben geen relatie met elkaar we hebben alleen met elkaar gepraat en als vrienden / bekenden van elkaar ideeën uitgewisseld. Het kan dus zo zijn dat wij meer voor elkaar willen voelen... maar dan Dit is voor mij best vreemd... ik wil absoluut niet verkeerd hier mee omgaan... ik heb duidelijk een aantal dagen meegelezen en wat boeken gekocht.. maar zie nog steeds geen duidelijke reden waarom niet... behalve dan **nee dat kan niet!!!!!!!** WAT NIET???

willem
22-08-2002, 21:06

FarD : Ok… dit is een antwoord… DANK JE Ik ben mij er zeer terdege van bewust van de gevolgen voor haar, ALS ER… maar daar zal geen sprake van zijn uit respect voor haar en haar familie en de eer van de vader (tot zo ver begrijp ik het zeer goed)… er is geen relatie of buitenechtelijke relatie… alleen maar goede kennis Maar ik zou wel willen en dit is wederzijds, een verder kennismaking tot relatie met haar en zij met mij willen aangaan… EN om nu niet met een botte bijl verder te gaan proberen ik beter te begrijpen wat te moeten doen… en niet dom weg NEEN aanhoren … nu nog even niet…. Neen ze heeft geen vriendjes, heeft wel op punt van huwelijk gestaan maar dat is al even geleden, en Ja de islam is ze natuurlijk mee opgeroeid dus wel belangrijk maar dan wel gematig en zeker niet verloochenen

Pagina's : [1] 2 3