Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De eerste keer...

000Zina000
29-10-2003, 17:49

Ik heb dit weekend voor de eerste keer een hoofddoek gedragen... Het was wel aanpassen,maar ik voelde me er echt goed bij. Al het respect dat ik kreeg,geen jongens die floten of stonden te geilen. Alleen 1 zogezegde vriendin die me vierkant uitlachte en zei dat ik er belachelijk uitzag... Ik hoop (inshallah) dat ik het op een dag voor altijd kan drage,want ja nu gaat het niet uit volle respect voor mijn ouders. :zwaai: Sarah

Lady_moi
29-10-2003, 17:51
goeie begin :goedzo: waarom gaat ge die nie voor altijd dragen :confused:

000Zina000
29-10-2003, 17:54
Het gaat om mijn ouders,ik ben zelf belgisch,mijn moeder is katholiek en mijn vader heeft geen geloof en willen dus niet dat ik een Moslima word

Lady_moi
29-10-2003, 17:58
azo..

EgYpTiAn_EyEs
29-10-2003, 18:30

Dat is wel knap van je dat he hoofddoek draagt als je moeder en je vader niej willen dat je moslima word :goedzo: sterkte

Miss_Hlalia_79
29-10-2003, 18:40
wachten op het juiste moment .. kun je jezelf nog iets stommers dan dat influisteren ..

Soul_Searching
29-10-2003, 19:31
Origineel gepost door 000Zina000 Ik heb dit weekend voor de eerste keer een hoofddoek gedragen... Het was wel aanpassen,maar ik voelde me er echt goed bij. Al het respect dat ik kreeg,geen jongens die floten of stonden te geilen. Alleen 1 zogezegde vriendin die me vierkant uitlachte en zei dat ik er belachelijk uitzag... Ik hoop (inshallah) dat ik het op een dag voor altijd kan drage,want ja nu gaat het niet uit volle respect voor mijn ouders. :zwaai: Sarah Echt toppie van jou. Het is een klein begin maar wanneer je er klaar voor bent moet je het zeker doen. Kisses S_S

samraxxx
29-10-2003, 20:44
Origineel gepost door 000Zina000 Ik heb dit weekend voor de eerste keer een hoofddoek gedragen... Het was wel aanpassen,maar ik voelde me er echt goed bij. Al het respect dat ik kreeg,geen jongens die floten of stonden te geilen. Alleen 1 zogezegde vriendin die me vierkant uitlachte en zei dat ik er belachelijk uitzag... Ik hoop (inshallah) dat ik het op een dag voor altijd kan drage,want ja nu gaat het niet uit volle respect voor mijn ouders. :zwaai: Sarah goedzo meid is een goed begin :goedzo:

ChOcOtOfFfF
29-10-2003, 21:37
:goedzo: Insha Allah komt je tijd nog meid.