Bekijk originele versie : werken in een bakerij
hayandalous
01-11-2007, 13:38
graag wil ik een bijbaantje als verkoopster in een Marokkaanse bakkerij in Amsterdam, ongeveer 3 dagen in de week,ik ben een getrouwde vrouw en heb kinderen en draag een hoofddoek, ik wilde graag bijverdienen in een bakker waar ik gewoon respectvol word behandelend,ik ben 25 jr. graag hoor ik van jullie bedankt
Ik zoek nog wel een tomatenplukker.....
Ik iemand die een grote tuin kan onderhouden.
Ik zoek zelf eigenlijk werk in een bar voor vrouwen waar ze me zonder respect behandelen. 2 dagen in de week voor een vet salaris als het kan. Ik draag geen hoofddoekje maar daar valt over te onderhandelen.
Mo_Rokko
01-11-2007, 14:44
graag wil ik een bijbaantje als verkoopster in een Marokkaanse bakkerij in Amsterdam, ongeveer 3 dagen in de week,ik ben een getrouwde vrouw en heb kinderen en draag een hoofddoek, ik wilde graag bijverdienen in een bakker waar ik gewoon respectvol word behandelend,ik ben 25 jr. graag hoor ik van jullie bedankt
Waarom ga je niet gewoon langs die bakkerijen? zoveel zullen het er heus niet zijn...
hayandalous
01-11-2007, 14:52
voor godsent zo zie je maar weer, jou nivea is zeer laag gesteld en voor zulke reactie moet je toch maar ergens anders zijn
walgelijk ventje dat je bent
voor godsent zo zie je maar weer, jou nivea is zeer laag gesteld en voor zulke reactie moet je toch maar ergens anders zijn
walgelijk ventje dat je bent
Ik ben ook niet zo van de nivea.... Stinkt een beetje......
http://eurekaweb.free.fr/image/creme%20nivea%20pot%20bleu.jpg
Ben al lang blij dat ze niet voor hersenchirurg solliciteert hier :hihi:
graag bijverdienen in een bakker .....................:moe: :moe: :moe:
viespeuk, het gaat niet om" er te werken"maar je bent op iets anders uit:hihi: :hihi: . Je bent getrouwd ? Weet je man hiervan ?
abdelmalek1982
01-11-2007, 18:25
graag bijverdienen in een bakker .....................:moe: :moe: :moe:
viespeuk, het gaat niet om" er te werken"maar je bent op iets anders uit:hihi: :hihi: . Je bent getrouwd ? Weet je man hiervan ?
domme hoe.r dat je bent ga achter de ramen staan ofzo
mtiouia1988
01-11-2007, 18:59
Zo zie je maar weer hoe droog nederlandse humor is.
sjonge jonge zo drooog, nie normaal
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.