Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het ideaal marokkaans mannetje

Pagina's : [1] 2

peacefull
29-10-2003, 16:46

Het ideaal marokkaans mannetje Zaagt niet over alles en nog wat zij niet kon doen (bv: ze was teveel met haar kinderen bezig en geen tijd om zijn hemdje te strijken KINDEREN VRAGEN VEEL TIJD! Vraagt niet zulke vragen als..... Waarom heb je dit niet klaargemaakt ipv dit? Waarom wil je vandaag naar je ouders? Waarom heb je JOUW kind niet gewassen (alsof het zijn kind niet is) Waarom wil je studeren, je staat toch in de keuken? Enz............. ik kan een héél boek neerzetten. Bestaat hij?? NEE VAST NIET Dus ik trouw ook met een moslim-niet-marokkaan inchalah!!! ;)

MissChica
29-10-2003, 16:51
Ik wil ook een man die nie veel vraagt aan mij maar wel een moslim

peacefull
29-10-2003, 16:56
Origineel gepost door azineunarif gaan jou ouders dat goed vinden...............:jammer:............ Ik moet eerlijk toegeven dat ik hem al heb ontmoet, en het mijn ouders heb verteld.... zolang hij moslim is, is hij volledig welkom heeft mijn mamie gezegd!!! :) Dus elhamdoelilah!!! ;)

Just_cavalli
29-10-2003, 17:01
zie de discussie gemengde relaties...

peacefull
29-10-2003, 21:38

Neen niet nederlands, hij is een libanees!

LQwaad4life
29-10-2003, 23:01
ik vraag nix van mijn vrouw.

Me_Moi_Ana_ik
29-10-2003, 23:34
......PEACEFULL..... Join the club ik heb ook al een libanees..:Iluvu: en echt waar hij is precies wat ik zoek en we gaan binnenkort insha allah trouwen....en echt waar een marokkaan kan nooit als hem zijn... ik ben echt blij met mijn keus... Het kan me ook niks schelen als mensen gaan praten omdat ik met een NIET- marokkaan (wel moslim) ga trouwen. El mouhiem Ik zou zeggen .....Meiden zoek een libanees :zwaai:

Me_Moi_Ana_ik
30-10-2003, 00:04
Nou mislukt mannetje uuuh... correctie: jongetje met je mislukte Nederlandse tekst, als jij nou eens niet zo mislukt was en gewoon Niet-Mislukt Nederlands kon typen, zou ik begrijpen waar je mislukte tekst op slaat. Heeft het misschien te maken met het feit dat jij zo mislukt bent dat je dan maar iedereen een mislukte persoonlijkheid vind hebben? Trouwens het was een mening en aangezien we in Nederland wonen heb ik het recht om mijn mening te uiten. Dat jij gewoon jaloers bent dat andere Niet Marokkanen beter zijn dan jou ....is jou PROBLEEM... Trouwens mijn Libanese Mannetje moest je ff uitlachen om je tekst.. je hebt je zelf alleen voor schande gezet. Je had beter niet moeten reageren... :giechel: :zwaai:

just_fouad
30-10-2003, 01:12
Origineel gepost door peacefull Het ideaal marokkaans mannetje Zaagt niet over alles en nog wat zij niet kon doen (bv: ze was teveel met haar kinderen bezig en geen tijd om zijn hemdje te strijken KINDEREN VRAGEN VEEL TIJD! Vraagt niet zulke vragen als..... Waarom heb je dit niet klaargemaakt ipv dit? Waarom wil je vandaag naar je ouders? Waarom heb je JOUW kind niet gewassen (alsof het zijn kind niet is) Waarom wil je studeren, je staat toch in de keuken? Enz............. ik kan een héél boek neerzetten. Bestaat hij?? NEE VAST NIET Dus ik trouw ook met een moslim-niet-marokkaan inchalah!!! ;) rotti of bami is niet te vreten :maf: doe mij maar couas cous :Iluvu:

missourzazate
30-10-2003, 09:04
ja cous cous

Kadisha
30-10-2003, 12:19
Origineel gepost door peacefull Neen niet nederlands, hij is een libanees! Me too :Iluvu: :Iluvu:

SOmaar
30-10-2003, 12:22
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee geen libanees voor mij wel een mocro wil je hahaaaaaaaaaaaaaaaa altifffffffffffffffffffffff waar men allemaal wil mee trouwen sjonge sjonge zeg.

chicamaroquia
30-10-2003, 12:27
Ik ben ook met een niet-Marokkaan samen. Maar wil wel ff zeggen dat het niet een bewuste keus was. Ik val niet op een soort. Ik val op een persoon. Mijn verloofde was vroeger mijn beste vriend en dat is uitgegroeid tot meer. Of hij beter is dan een Marokkaan kan ik niet zeggen. Hoe zijn Marokkanen dan? Juist, je kan mensen niet in een hokje stoppen, iedereen is anders. Ik heb het getroffen met hem en dat wij samen zijn is het lot van Allah (swt). Ik had net zo goed met een Marokkaan kunnen eindigen, maar dat is niet het geval. Moet wel zeggen dat mijn verloofde nauwelijks van een Marokkaan te onderscheiden is... :hihi:

appelsap
30-10-2003, 12:35
Origineel gepost door MilitaryMinded1 Weer een bewijs van je mislukte persoonlijkheid. Niet tegen kritiek kunnen. Oh vandaar je keuze. Ach meid denk je nou echt dat het me wat boeite wat jij en je libanees mannetje van me vinden. Ik ben gelukkig met een slimme knappe marokkaanse meid. Dat jij zo mislukt bent en op deze manier je frustatie`s moet uiten op alle marokkanen omdat je er door 1 letterlijk en figuurlijk bij het grofvuil bent gezet kan ik ook niks aan doen. En aan je manier van reageren te zien heeft ie nog gelijk gehad ook. Ga wat aan die lange teentjes van je doen, mislukkeling. Verder zal ik geen woorden aan je vies maken.....dat ben jij tijdens deze mooie maand absoluut niet waard. Ewa safi thala fe benet djelek... ADIOS wallah hahaha je heb gelijk ;) ..en dan komen ze praten bla la bla :giechel: :giechel:

salouaatje
30-10-2003, 12:35

geef mij maar een marokkaan. Ik denk dat mijn ouders het nooit goed zouden vinden als ik met een niet marokkaan trouw ook al is hij een moslim. Maar wat ik wou zeggen was be happy don't worry zolang hij maar een moslim is .

Pagina's : [1] 2