Bekijk originele versie : Amina uit Antwerpen..
Salaam allemaal,
Wie kent deze Negeffa, ze schijnt ERG goed te zijn. Wil graag haar nummer weten en of er hier iemand is die ervaring met haar heeft die dat hier wil plaatsen..Zoek een Negaffa, komt zelf uit Utrecht maar het schijnt dat ze in Belgie betere hebben.
Groetjes Moi!
tatouzient
01-11-2003, 16:27
bedoel je amina schadouri??
bisous xxx
SweetRose
01-11-2003, 17:52
Die van belgica zijn gewoon beter..Is meermaals bewezen :)..
En neej die van antwerpen ken k ni..
maar die van brussel ken k wel :D
ahlam143
07-11-2003, 00:22
Het is Mina Shadoully, ja ze is heel erg goed! ik heb wel nr van haar zus Kenza als jij wilt geeft ik hem door en via haar kun je dan Mina contacteren!
ik raad jou dat aan om gewoon mina te nemen ze is erg goed maar wel goede afspraken op voorhand maken he
Ik weet niet hoe ze van haar achternaam heet..Heb een afspraak met dr gemaakt..
Groetjes Moi..
dounia25
29-12-2003, 00:44
hallo zine wanneer ga je trouwen als ik vragen mag
Ik ga volgend jaar in Mei trouwen, inchallah.
Groetjes Moi
Beni_Bouyachie17
29-12-2003, 21:52
nou nou wat hebben schabb belgie te biedenn ??
Nee heb persoonlijk slechte dingen gezien en ervaren met fransen duitse en belgische gasten ... 100 maal niets alleen goede catering hebben belgen...
Maar suc6 meid,
**Mina is the best**
je moet haar nemen....da mens kent haar vak al zeker 20 jaar...en keuze zat....en ze maakt je echt op met klasse...en niet zoals vele andere,alle respect voor ieder zijn smaak, maar euu..net of je 2 paar :stomp: blauw ketten hebt gekregen...en al die kitsch....om dood te vallen... en ze :regie: ook alles dus you don't have to worry...
proficiat hé....and try to have fun on your wedding day
dikke bisous
xxx
ga je nu mei 2004 trouwen???
dan zou ik je toch maar haasten als ik van jou was...waarschijnlijk ben je dan al te laat...die mina is druk bezette madam....voor volgend jaar maak je waarschijnlijk nog kans dan....
allé s6
x
Ja ik trouw in Mei, en Amina had geen plek meer in Mei....ze zit helemaal vol.Ze kon alleen in Maart en Juni, ,en dan nog had ze maar 2 dagen.Mijn verloofde wil absoluut NIET in Juni trouwen, te lang en ik NIET in Maart, te vroeg dus toch MEI.....Ik had ook negatieve verhalen gehoord over Amina, dus had zoiets van laat maar.....Neem nu waarschijnlijk een Negaffa uit de omgeving Utrecht......
Groetjes Moi!
SweetRose
02-01-2004, 18:47
Origineel gepost door zinne79
Ja ik trouw in Mei, en Amina had geen plek meer in Mei....ze zit helemaal vol.Ze kon alleen in Maart en Juni, ,en dan nog had ze maar 2 dagen.Mijn verloofde wil absoluut NIET in Juni trouwen, te lang en ik NIET in Maart, te vroeg dus toch MEI.....Ik had ook negatieve verhalen gehoord over Amina, dus had zoiets van laat maar.....Neem nu waarschijnlijk een Negaffa uit de omgeving Utrecht......
Groetjes Moi!
En wat zijn die negatieve verhalen dan juist?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.