Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Niet eens de moeite waard om het te bekijken!!!

Pagina's : [1] 2

anouar_boukarie
29-10-2003, 16:10

ik snap jullie niet, alles wat je zegt hoor je opeens, je vast en je hebt ramadan dus niet zeggen. dus je mag het ervoor wel zeggen en in de ramadan niet raar hoor!!!!! Bv: je ziet een mooi meisje en je kijkt haar ff na, hoor je mensen van alle kanten schreeuwen, je hebt ramadan, je mag niet kijken of als je iemand uitscheldt, je hebt ramadan en zus en zo. Mag het dan wel buiten de ramadan , je moet gewoon jezelf blijven???!!

Just_cavalli
29-10-2003, 16:13
Origineel gepost door anouar_boukarie ik snap jullie niet, alles wat je zegt hoor je opeens, je vast en je hebt ramadan dus niet zeggen. dus je mag het ervoor wel zeggen en in de ramadan niet raar hoor!!!!! Bv: je ziet een mooi meisje en je kijkt haar ff na, hoor je mensen van alle kanten schreeuwen, je hebt ramadan, je mag niet kijken of als je iemand uitscheldt, je hebt ramadan en zus en zo. Mag het dan wel buiten de ramadan , je moet gewoon jezelf blijven???!! Offfff nietttt!!!! Dank je, al die hypocretie tegenwoordig! Al die mensen met een relatie moeten elkaar nu niet een maand niet zien... na zonsondergang kun je elkaar zien... hoezow moet je opeens jezelf gaan veranderen tijdens de ramadan... waarom doe je dat niet altijd zow.... denk je dat Allah je dan beter oordeelt ofzo??? Oordeel gaat over je hele leven niet alleen tijdens elke ramadan!

happy1
29-10-2003, 16:14
Waar maak je je nou druk om mens!! Als jij je maar aan de regels van de islam houd toch? wat de rest doet is toch hun zaak.......

Just_cavalli
29-10-2003, 16:16
Origineel gepost door happy1 Waar maak je je nou druk om mens!! Als jij je maar aan de regels van de islam houd toch? wat de rest doet is toch hun zaak....... Totdat je er zelf mee geconfronteerd wordt... dan is t jouw zaak!

happy1
29-10-2003, 16:19

Maar ik snap niet hoe mensen zich daar om kunnen maken.... laat iedereen lekker doen wat ie zelf wil.

Just_cavalli
29-10-2003, 16:25
ik begrijp je point wel... kijk t is alleen zow... dat als anderen dat ook zouden doen t voor iedereen een rustigere ramadan zou zijn... snappiej??? No offence overigens...

happy1
29-10-2003, 16:29
ja ja....... ramadan mobarak nog

Just_cavalli
29-10-2003, 16:40
je weet ;)

MissChica
29-10-2003, 16:44
Mr_Novel ik d8 dat jij weg zou gaan :giechel:

happy1
29-10-2003, 16:44
zooo mensen nog maar drie kwartier, dan lekker etuhhhh

MissChica
29-10-2003, 16:52
Pfff je bent nu net pas hier aangemeld en nu al verslavend :jammer: is erg a sahbi :D

Selina
29-10-2003, 17:03
Origineel gepost door anouar_boukarie ik snap jullie niet, alles wat je zegt hoor je opeens, je vast en je hebt ramadan dus niet zeggen. dus je mag het ervoor wel zeggen en in de ramadan niet raar hoor!!!!! Bv: je ziet een mooi meisje en je kijkt haar ff na, hoor je mensen van alle kanten schreeuwen, je hebt ramadan, je mag niet kijken of als je iemand uitscheldt, je hebt ramadan en zus en zo. Mag het dan wel buiten de ramadan , je moet gewoon jezelf blijven???!! Als je iemand uitsscheld heb je geen ramadan meer dus je vasten word niet geacceperen

Just_cavalli
29-10-2003, 17:07
Dan mogen er wel veel mensen op dit forum uitkijken!!! hahahahaha!

Pagina's : [1] 2