Bekijk originele versie : van ontmaagd naar maagd
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
smartie4
29-10-2003, 15:58
Van on tmaagd naar maagd abel aka smartie 2 is back en hoe?
Een aantal dagen geleden keek ik tv
en zag tot mijn grootste verbazing dat je je eigen maagdenvlies kan terugzetten. Nu wist ik dat al ik zag zoveel meisjes hier bij het GGD Komen erg toevallig dacht die komen alleen nakijken maar nu weet ik waarom haha
meisjes jullie zijn niet meer te vertrouwen
wat vinden jullie hiervan
anouar_boukarie
29-10-2003, 16:00
Origineel gepost door smartie4
en zag tot mijn grootste verbazing dat je je eigen maagdenvlies kan terugzetten. Nu wist ik dat al ik zag zoveel meisjes hier bij het GGD Komen erg toevallig dacht die komen alleen nakijken maar nu weet ik waarom haha
hahaha, jah dat kan :zwaai: :toink: :schok:
anouar_boukarie
29-10-2003, 16:01
Daarom is een vrouwtje van marokko het beste!!!!, want deze techniek hebben ze daar nog niet ontwikkeld
Angel_82
29-10-2003, 16:04
ontzettend stom, dom, onnadenkend, geen zelfrespect... en zeer goedkoop...... yakkes
missbadria18
29-10-2003, 16:05
Ja sommige maar niet allemaal, jongens kunnen er ook wat van ;) ~
:zwaai:
lella_salsa
29-10-2003, 16:06
wij nie meer te vertouwen?????aub ge moet ons wel niet allemaal over 1 kam schere,ok?beetje R.E.S.P.E.C.T. is niet veel gevraagd hoor!
so what als ze hun maagdenvlies terugnaaien?is toch u probleem nie.dit is een keuze die ze zelf maken omdat er van die losers (mss gelijk jij) rondlope die zelf kweet-nie-wat-allemaal-genaaid-hebbe een maagd willen hebbe als echtgenoot!jullie zijn het toch ook nie meer.het enige geluk da jullie hebbe is da je het nie ziet als een jongen maagd is of nie.als mannen hun maagdelijkheid moesten bewijze.... dan had je gewoon éééééééénnnnnnnnn lang rij daarstaan om juist hetzelfde te doen,maar uiteindelijk moete jullie ook een maagd zijn.
beslema!thallaa
smartie4
29-10-2003, 16:07
Origineel gepost door missbadria18
wat krijgen wij dan een nieuwe eikel
het is gewoon vies en die techniek is allang in marokko ontwikkeld maar de dokters zijn bang en willen niet in het nieuws komen
lella_salsa
29-10-2003, 16:10
anouar boukarie!!!!!!
kweet nie of je dit weet, maar de eerste keer da ze een hersteloperatie hebbe uitgevoerd was in MAROKKO!!!!deze operatie is ook uitgevonde door een mannelijke doktor in casablanca,ok!!!!!
beslema
Just_cavalli
29-10-2003, 16:10
Origineel gepost door missbadria18
Ik wilde net zeggen... al die jongens moeten niet komen praten... want er zijn meer meisjes dan jongens nog maagd... dus kijk eerst in de spiegel voordat je over iemand anders oordeelt!
smartie4
29-10-2003, 16:13
Origineel gepost door Just_cavalli
Ik wilde net zeggen... al die jongens moeten niet komen praten... want er zijn meer meisjes dan jongens nog maagd... dus kijk eerst in de spiegel voordat je over iemand anders oordeelt!
jij bent geen maagd meer he
meid ik ben geen maagd meer heb genoeg dames gepakt en die wilden het zelf en die waren marokkaans
zal ik het jouw ook leren, met je grote bek
MOcROzINA
29-10-2003, 16:18
Origineel gepost door anouar_boukarie
Daarom is een vrouwtje van marokko het beste!!!!, want deze techniek hebben ze daar nog niet ontwikkeld
nou dan ga jij daar maar eens zoeken he :zwaai:
MOcROzINA
29-10-2003, 16:19
meid ik ben geen maagd meer heb genoeg dames gepakt en die wilden het zelf en die waren marokkaans
soso rustig hahha :D :D
Just_cavalli
29-10-2003, 16:21
Je denkt dat je alles weet... en anderen beledigen... Je zal t op een dag wel meemaken wat t is... hmmm.. wees er maar vooral trots op... dan is er iig 1 persoon die trots op je is...
Just_cavalli
29-10-2003, 16:23
Origineel gepost door MOcROzINA
soso rustig hahha :D :D
Tnx gurl!
salaam allemaal, ik vind het heel erg dat jullie zo praten want er zijn sommigen meisjes op jonge leeftijden sexueel misbruikt geweest.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.