Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je eigen lipgloss maken

Winterbloesem
31-10-2007, 19:38

Je kan ook je eigen lipgloss maken! het is niet alleen handig als je schrale lippen heb, maar het is ook heel leuk om te maken en je krijgt er mooie glimmende lippen van.zo maak je je eigen lipgloss:- pak een pot vasaline - oogschaduw (maakt niet uit welke kleur)- de vasaline en de oogschaduw meng je dan - de gemengde vasaline en oogschaduw doe je in een potje of wat dan ook- als je dat in het potje heb gedaan moet je het 20 minuten in de vriezer stoppen.- en klaar is je eigen lipgloss!ik heb dit zelf ook is gedaan het is echt heel leuk om te maken en die lipgloss is echt heel lekker!en je hebt echt een super mooie glans op je lippen (ik had een rose gamaakt dus ik had mooie rose glansende lippen).en wat ook heel belangrijk is het blijft echt goed zitten! dus je hoeft niet steeds nog meer lipgloss op je lippen doen:D Voor meer en beter eigen middeltjes zie Beauty saloon MD (http://mocrodream.nl/forums/forumdisplay.php?f=37) voor de marokkaanse vrouw

mo3gaba_mograma
31-10-2007, 19:50
haha, grappig

riffie_zina
31-10-2007, 20:35
duss euhh ... gewooon die oogschaduw in et potje doen van de vaseline ?? dus ik neem aan dat ik die oogschaduw dan in stukjes moet breken en dan erin mengen met een lepel ofzo ?

miss_fatimaatje
31-10-2007, 21:42
Je kan ook je eigen lipgloss maken! het is niet alleen handig als je schrale lippen heb, maar het is ook heel leuk om te maken en je krijgt er mooie glimmende lippen van.zo maak je je eigen lipgloss:- pak een pot vasaline - oogschaduw (maakt niet uit welke kleur)- de vasaline en de oogschaduw meng je dan - de gemengde vasaline en oogschaduw doe je in een potje of wat dan ook- als je dat in het potje heb gedaan moet je het 20 minuten in de vriezer stoppen.- en klaar is je eigen lipgloss!ik heb dit zelf ook is gedaan het is echt heel leuk om te maken en die lipgloss is echt heel lekker!en je hebt echt een super mooie glans op je lippen (ik had een rose gamaakt dus ik had mooie rose glansende lippen).en wat ook heel belangrijk is het blijft echt goed zitten! dus je hoeft niet steeds nog meer lipgloss op je lippen doen:D Voor meer en beter eigen middeltjes zie Beauty saloon MD (http://mocrodream.nl/forums/forumdisplay.php?f=37) voor de marokkaanse vrouw Hahaha Grappig!! Ik ga ook effe uitproberen:o

berkania5
31-10-2007, 22:31

Handig.#

Chnitifa
31-10-2007, 22:44
ieee oogschaduw op je lippen :hihi: i pass! koop liever..

Juffrouw_Tjee
01-11-2007, 00:03
oogschaduw is slechts een poedertje meer niet, hoe denk je dat de bedrijven het allemaal maken. Uiteindelijk mengen ze het ook met een poedertje waarin glittertjes etc inzit. Zo krijg je het effect van glamour en heb je glans op je lippen als je het erop smeert. Dus waarom is het vies, oogschaduw kan je gewoo nieuw kopen het stinkt niet...:hihi:

BendCasa
01-11-2007, 08:19
Right!.. Dat noem ik nou handige tips.. Als me gloss op is hoef ik niet naar buiten te vliegen!:hihi:

Juffrouw_Tjee
01-11-2007, 11:36
:hihi: gewoon doen haha

Winterbloesem
01-11-2007, 13:58
ik heb t uit geprobeerd en het werkt!

xxZahraxx
02-11-2007, 13:42
Grappig :hihi:

Winterbloesem
02-11-2007, 19:23
Er gaat al zo veel troep in make up vergeleken daarbij is dit bijna een natuur product!!!:hihi:

soesoe
02-11-2007, 19:27
Zo garppig&handig. :hihi:

Winterbloesem
02-11-2007, 19:37
met lichtpaarse oogschaduw kan je ook de donkere kringen onder je ogen oplichten.. wel heel dun opsmeren natuurlijk he !

Winterbloesem
02-11-2007, 19:39

Met oogschaduw kan je best veel doen.. o.a paarse oogschaduw heel dun en licht aanbrengen op de donkere kringen onder je ogen.. het licht op en jij ziet er weer lekker fris uit! :hihi: