Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kan iemand mij helpen mbt Videokaart aub.

Jeblie
31-10-2007, 19:19

[momenteel ben ik druk bezig om me pc te pimpen..laat ik het zo zeggen..te upgraden. maar nu zit ik met iets wat me dwars zit. Op me pc heb ik een (oude) Geforce 4MX 64mb AGP. nu wil ik m upgraden naar 256mb maar begreep ik dat AGP oud is. Wat kan ik het beste doen?? wat zou een nieuw moederbord mij kosten?? een AGP kaart van 256mb zou mij 90 euro kosten bij Mycom.] Gaarne uw advies/hulp. :goedzo:

Faris
31-10-2007, 20:00
Je wil een videokaart en nieuwe moederbord kopen, heb ik het goed begrepen?? Wil je zware spellen met je videokaart spelen of alleen voor normaal gebruik zoals films en internetten??

Jeblie
31-10-2007, 20:08
Nee ik wil ze niet allebei kopen. alleen videokaart.. ik speel maar 1 voetbalspel..maar mijn huidge kaart kan die spel niet aan.

Faris
31-10-2007, 20:26
Nee ik wil ze niet allebei kopen. alleen videokaart.. ik speel maar 1 voetbalspel..maar mijn huidge kaart kan die spel niet aan. Als geen hoge eisen hebt, dan kan je gewoon een AGP videokaart kopen.

Jeblie
31-10-2007, 20:29

Als geen hoge eisen hebt, dan kan je gewoon een AGP videokaart kopen. ja moet ff kijken..dank je!