Moker_Hollanda
31-10-2007, 18:16
Ik ben bang dat ik vaak te weinig calorieen binnen krijg .. en ik weet niet hoe ik dit bij kan houde...... dit is wat ik vandaag gegete heb.... In de ochtend wakker worden en een Wit bolletjes brood met pindakaas gevuld en snel naar school.... tijdens school niks gegete behalve Pringles... dus segmaar 6/7 stuks uit die doosje... Toen ik thuiskwam was er nog niemand thuis dus maakte ik maar een broodje met kaas... MAROKKAANS BROOD !! ongeveer 1/4 deel van zo'n grote ronde witte marokkaans brood... ietsje kleiner gevuld met kaas alleen... daarna tot 5 uur ofso niks.... en toen 12 gehaktballen gegete... waren gemaakt in pan... daarna gesnede aardappelen dus helft van de hele.... daarvan 5 stuks en klein beetje vlees.... En zo'n danoon waar 10 procent vet in zit ongeveer 200 gram van gegete (dat was segmaar 250 calorieen). En chocolade (die blokjes... vierkante.. voor 50 cent) helft van het pakje... Dus samengevat.... 1x marokkaans brood kaas (1/4) 5 halve aardappelen + vlees + van dat witte groente ofso :P pringles (6 stuks) Gehaktbal (12 stuks) Danoone (250 calorieen) hoeveel zou dit kunnen zijn