Bekijk originele versie : waar is mijn papa?
toen ik een baby was is zijn mijn vader en moeder uit elkaar gegaan mijn moeder wil geen informatie over hem verstrekken, en ik wil mijn vader heel graag zien, heeft iemand een tip voor mij hoe of bij wie ik moet zijn om mijn vader als nog te kunnen vinden?
alvast bedankt.
chaima :kwaad:.
lela_nadia16
29-10-2003, 13:10
hey schat,
Ik weet echt niet hoe ik je moet helpen ,maar ik wens je echt al het succes om hem te vinden....
veel succes en sterkte
xxx
rammetje1980
29-10-2003, 13:16
Via deelgemeentes(stadhuis), want ik neem aan dat je dezelfde achternaam draagt als je vader, en als het niet lukt via kennissen, familie eventueel vrienden van je vader.
Veel succes met je zoektocht............
Rania
Asalamualeykum Zus
Wallah I wich I could help you! I'am sorry
But May Allah Insaellah help you!
Ma'esalaama
Salaam
Ga naar het gemeentehuis en vraag daar een uitreksel uit je geboorte register (geboorteakte) daar staat de naam van je vader op. Misschien kunnen ze je daar aan een adres helpen.
Zoek desnoods in de telefoongids naar mensen met dezelfde familienaam leg hen je situatie uit wie weet zijn ze familie en kom je via hen met je vader in contact.
Veel suc6
Nour_elMaghrib
11-11-2003, 19:13
hey meid
wat erg voor je en ik vind het tegelijkertijd ook heel stoer van je om op zoektocht te gaan naar je vader, ondanks het tegenwerken van je moeder. je zou inderdaad bij het stadhuis of een gemeentehuis langs kunnen gaan en ze jouw situatie uitleggen misschien dat ze aan de hand van een geboorte register zien wie je vader is en dat ze dan op kunnen zoeken of ie elders in een andere gemeente staat ingeschreven o.i.d.
Misschien zou je zover moeten gaan dat je een briefje naar spoorloos zou kunne schrijven da's toch ook wat?? Misschien kan je ook iemand in je familie smeken om z'n mond open te trekken zonder dat je moeder het hoeft te weten misschien je oma of opa een oom of tante jij hebt tenslotte toch ook het recht te weten wie je vader en hij heeft het recht om te wten dat hij ergens nog een dochter heeft zitten. Dat het nix is geworden tussen hem en jouw moeder is hun probleem dat wil nog niet zeggen dat je vader jou ontnomen mag worden.
Veel sterkte en succes met je zoektocht ik hoor graag van je hoe het verder is verlopen.
Dikke kus Nour
Elhoub_girl
11-11-2003, 21:23
ik bekeer ook in zo'n situatie maar mijn papa heeft me gescot :( dus verwacht er niet veel van meid Hij zal niet weten hoe hij moet reageren.. maar ik wens je sucses en sterkte.. :D
talliban
11-11-2003, 21:54
www.google.nl
turkgirl
12-11-2003, 00:40
Ik zou toch denk ik je moeder heel goed uitleggen waarom je je vader wil vinden, ik denk dat zij je echt heel goed kan helpen, want de informatie die zij je binnen 5 minuten kan geven, daar moet jij in je eentje weken achteraan.
Probeer je moeder over te tuigen dat het heel belangrijk voor je is.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.