Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb nu vista der op maar wil XP.

H_anae
31-10-2007, 01:35

Ik heb die cdrom, weet alleen niet hoe en wat. Dus wie o wieee... :o !!

H_anae
31-10-2007, 05:17
Niemand :o ?

RiffideNador_19
31-10-2007, 05:43
gij ook al :hihi: vista is klote als het aankomt op pc spellekes :maf: maar als ik het niet mis heb hoef je gewoon de instructies te volgen op je cd rom normaal gezien zou je "windows xp installeren" te lezen krijgen na het insteken van je cd in de cd rom :hadj: dit was zowat het begin van het verhaal :o als je mijn fan wordt ga ik verder :o

Justme_1983
31-10-2007, 07:58
Is niet zo moeilijk gwn de cd plaatsen en de instructies volgen, de moeilijkste stap is wanneer je twee vaste schijven hebt en hij zal vragen op welke vaste schijf hij die gaat installeren in de meeste gevallen is het de c:/ schijf en dan zal hij je vragen om hem te formateren dan moet je gwn Ja klikken. Maak dan wel een backup van je documenten etc... veel geluk ermee meid :goedzo:

gmail
31-10-2007, 12:31

Ik hoop dat deze site je kan helpen... (http://www.computerfeeling.nl/pages/installwinXP.asp)

H_anae
31-10-2007, 12:58
Is niet zo moeilijk gwn de cd plaatsen en de instructies volgen, de moeilijkste stap is wanneer je twee vaste schijven hebt en hij zal vragen op welke vaste schijf hij die gaat installeren in de meeste gevallen is het de c:/ schijf en dan zal hij je vragen om hem te formateren dan moet je gwn Ja klikken. Maak dan wel een backup van je documenten etc... veel geluk ermee meid :goedzo: Thankyoe. :sjans: gij ook al :hihi: vista is klote als het aankomt op pc spellekes :maf: maar als ik het niet mis heb hoef je gewoon de instructies te volgen op je cd rom normaal gezien zou je "windows xp installeren" te lezen krijgen na het insteken van je cd in de cd rom :hadj: dit was zowat het begin van het verhaal :o als je mijn fan wordt ga ik verder :o Geef me 1 goede reden waarom ik jou fan zou moeten zijn! :hihi: Ik hoop dat deze site je kan helpen... (http://www.computerfeeling.nl/pages/installwinXP.asp) Thnx. Ik laaat je weten of het geholpen heeft! ;)