Bekijk originele versie : Meisjes die met elkaar zoenen/sex hebben voor de lol ( nee geen bi )
PrinceMysterio
30-10-2007, 20:07
http://img520.imageshack.us/img520/663/gevoiq9.jpg
Of het een trend is of niet,weet dat Allah hard is in de bestraffing en weet dat Allah Genadevol is voor degene die oprecht stoppen en berouw tonen.
Vooral onder de marokkaanse meisjes komt het laatste tijd vaker voor,zoenen met hun beste vriendin,mischien wel verder.Als excuus gebruiken ze dat ze dan maagd blijvenDe verleiding van de shaytan is te groot,maar weet dat de shaytan op de Dag des Oordeels gaat ontkennen en gaat zeggen dat je zelfde handelde.Jij bent vernantwoordelijk voor je eigen.Ookal ben je geen bi of een homosexueel/Lesbie
"Ik ben geen bi maar zoen/sex wel met het zelfde geslacht"
Veel zijn nieuwsgierig en doen dit zogenaamd voor de lol,of als een uitdaging,wat ze niet weten is dat er 2 Engelen aan het schrijven zijn,en wat ze ook niet weten dat de dood elke moment kan opduiken.
Ik heb deze topic niet gemaakt om de preken.Maar vooral de meisjes begeven zich hier aan.Weet dat jij een Dienares van Allah bent en jij wilt het Paradijs bereiken.Heeft Allah jou opgedragen om dit te doen?
http://img527.imageshack.us/img527/807/fam4mh1.jpg
Je leer het elkaar aan
Voorwaar,degenen die er van houden dat de
gruweldaad zich verspreid onder degenen die
geloven:voor hen is er een pijnlijke bestraffing op de
wereld en in het Hiernamaals.En Allah weet,
terwijl jullie niet weten.
soerah an'noer 24:19
Weet dat deze gevoelens ookal zijn ze voor de lol onder homosexualieit vallen,en Allah heeft hiervoor een heel volk vernietigd,meer over dit zie :
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1625157
Verder moet je weten dat wanneer jij een ander overhaalt of verleid door degene te zoenen of verder onder Fitna behoort.
Allah heeft ons zelfs de Zina verboden,daar is de mens al moeilijk in,
Wij kunnen al worden gestraft omdat we relaties voor het huwelijk nemen omdat we zoenen etc. Laat staan dat je met het zelfde geslacht zoent of verder gaat.Wat zal de bestraffing dan wel niet zijn?
Topics openen ik ben lesbie,ik ben bi, zijn er nog..
Laatste tijd open velen zulke topics,maar weet dat ookal is het
een grap,of mischien meen je het,dat wanneer andere er wat
van leren dat je ook schuldig aan kan zijn,onder fitna.
Wat hebje ermee bereikt met zulke topics? Je bent op weg naar
een zonde,je kon zo een hasnaat verdienen maar je streef
naar een zonde? Het is ook niet meer orgineel,en al helemaal
niet als je nog neer gaat zetten, ik wil je..... en dan dit..en dan dat
denk na zou ik zeggen, weet dat Allah meeleest.
En weet dat ook jongere meisjes die geen Kennis hebben mee lezen.
Je ziet het op tv en je vind het stoer
Sommige zien het op tv,bijv. in programmas zoals de Goudenkooi,en dan vinden ze het stoer om het na te doen,je voelt je apart,je hebt schijt aan alles, zo maak je de jongens jalours.Maar weet dat de bestraffing op je wacht behalve als Allah je genadig is.
Degene met wie je dit doet vreest Allah niet
Stel je doet dit met iemand,bijv. een Nederlandse, gaat zij jou straks redden van het vuur? Jij bent anders,jij bent geboren om te strijden voor de Islam met je ziel,jij hebt een plek gereserveerd in het Paradijs,maar wordt jou dat plekje gegeven?Allah ou 3elem.Degene met wie je dit allemaal doet zal niet straks bij je zijn.Elke ziel zal alleen worden vergolden.
Maar jij weet beter, Allah is degene die jou Leid,dus luister naar Hem.
En al zou je zoiets doen met bijv. een ander marokkaanse meisje, wie weet is zij dwalende,wie weet is zij voor de Hel bestemd?Laat jij je verleiden?
Waarom zou je bijv. niet zulke lust in bedwang houden en je op het Pad van Allah begeven, maar wel zoiets doen?
http://img522.imageshack.us/img522/9563/gevoe2xa2.jpg
De Shaytan lacht je uit en jij zult jezelf zien
Weet dat de shaytan geniet van zulke momenten,jij bent dan zo slecht bezig,van een kleine zonde komt nog een zonde,dan nog een zonde tot plotseling de bestraffing opduikt,en dan ga je wanhopen,waar is Allah?
Waarom helpt Hij je niet?Vind je eigen antwoord!
Allah zegt :
Weet:voorwaar,aan Allah behoort wat in de
hemelen is en op de aarde.Waarlijk,Hij kent de
toestand waarin jullie je bevinden.En op de dag dat
zij tot Hem teruggekeerd worden,zal Hij hen vertellen
wat zij deden.En Allah is Alwetend over alle zaken.
soerah an noer 24:64
Tenslotte
Tenslotte,vooral gericht tegen deze meisjes,je kunt beter
stoppen en Allah om berouw vragen,in hoop dat Hij je vergeeft.
Zulke dingen zijn niet stoer,je gaat op de Dag des Oodeels zien wat je deed en dan zul je de spijt voelen.
Adam en Eva waren man en vrouw,en geen 2 mannen en geen 2 vrouwen,ookal doe je dit uit lol,ookal voel jij je geen bi.
Onthou dat wanneer de dood komt,je het niet meer goed kan maken,
nu raad ik je aan om echter te stoppen met dit,en berouw te tonen.
En denk na,denk goed na,want het zijn de dwalende die gaan verliezen en degene die Allah vrezen en dit niet doen zullen uit eindelijk winnen.
Moge Allah jullie vergeven
amin
Prince
misshindtjuh
30-10-2007, 21:12
ook geen kusje op der mond gewoon als gegroet?
PrinceMysterio
30-10-2007, 21:14
Dat is wat anders, ik heb het over echt zoenen en verder
meisjes doen eenmaal klef met elkaar,maar er bestaat ook grenzen
want je weet maar nooit wanneer de bestraffing op je valt
dus daarom raad ik ze aan om na te denken,te stoppen,en berouw te tonen nu het nog kan
Soenni_87
30-10-2007, 21:30
:hihi:
misshindtjuh
30-10-2007, 21:34
isgoed bedankt insha allah zal allah je belonen
vrouwtjuh81
30-10-2007, 21:39
OOh mijn god,ik vind dat al erg.
Groeten doe je kusje op de wang(heb zelfs gehoord dat dat haram is).
Persoonlijk zouik het nooit doen,meisje op dr mond kussen al zou het mogen,bah.
Topicstarter,shoukran voor je tekst,sommige meiden wisten dit meschien nog niet.
PrinceMysterio
31-10-2007, 10:47
OOh mijn god,ik vind dat al erg.
Groeten doe je kusje op de wang(heb zelfs gehoord dat dat haram is).
Persoonlijk zouik het nooit doen,meisje op dr mond kussen al zou het mogen,bah.
Topicstarter,shoukran voor je tekst,sommige meiden wisten dit meschien nog niet.
Geen dank, het is niet ik die iemand wat zal leren maar het is Allah die iemand wat zal leren
Hij leid wie Hij wil en dwaalt wie Hij wil
iemand die niks wil doen met deze info. en door wil gaan zal op een dag ermee geconfronteerd worden,en dan is het telaat.Niks zal verborgen blijven.
TAKTAKZITOUNA
05-11-2007, 22:58
Goede topic
PrinceMysterio
09-11-2007, 14:33
Bedankt
chahrazad
09-11-2007, 23:14
| jij bent de zon | jij bent de zee | jij kookt en schoonmaakt | en ik kijk tv |
die s lauww hahahhaha
PrinceMysterio
12-11-2007, 10:34
Juist
PrinceMysterio
18-11-2007, 18:25
http://img520.imageshack.us/img520/663/gevoiq9.jpg
Of het een trend is of niet,weet dat Allah hard is in de bestraffing en weet dat Allah Genadevol is voor degene die oprecht stoppen en berouw tonen.
Vooral onder de marokkaanse meisjes komt het laatste tijd vaker voor,zoenen met hun beste vriendin,mischien wel verder.Als excuus gebruiken ze dat ze dan maagd blijvenDe verleiding van de shaytan is te groot,maar weet dat de shaytan op de Dag des Oordeels gaat ontkennen en gaat zeggen dat je zelfde handelde.Jij bent vernantwoordelijk voor je eigen.Ookal ben je geen bi of een homosexueel/Lesbie
"Ik ben geen bi maar zoen/sex wel met het zelfde geslacht"
Veel zijn nieuwsgierig en doen dit zogenaamd voor de lol,of als een uitdaging,wat ze niet weten is dat er 2 Engelen aan het schrijven zijn,en wat ze ook niet weten dat de dood elke moment kan opduiken.
Ik heb deze topic niet gemaakt om de preken.Maar vooral de meisjes begeven zich hier aan.Weet dat jij een Dienares van Allah bent en jij wilt het Paradijs bereiken.Heeft Allah jou opgedragen om dit te doen?
http://img527.imageshack.us/img527/807/fam4mh1.jpg
Je leer het elkaar aan
Voorwaar,degenen die er van houden dat de
gruweldaad zich verspreid onder degenen die
geloven:voor hen is er een pijnlijke bestraffing op de
wereld en in het Hiernamaals.En Allah weet,
terwijl jullie niet weten.
soerah an'noer 24:19
Weet dat deze gevoelens ookal zijn ze voor de lol onder homosexualieit vallen,en Allah heeft hiervoor een heel volk vernietigd,meer over dit zie :
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1625157
Verder moet je weten dat wanneer jij een ander overhaalt of verleid door degene te zoenen of verder onder Fitna behoort.
Allah heeft ons zelfs de Zina verboden,daar is de mens al moeilijk in,
Wij kunnen al worden gestraft omdat we relaties voor het huwelijk nemen omdat we zoenen etc. Laat staan dat je met het zelfde geslacht zoent of verder gaat.Wat zal de bestraffing dan wel niet zijn?
Topics openen ik ben lesbie,ik ben bi, zijn er nog..
Laatste tijd open velen zulke topics,maar weet dat ookal is het
een grap,of mischien meen je het,dat wanneer andere er wat
van leren dat je ook schuldig aan kan zijn,onder fitna.
Wat hebje ermee bereikt met zulke topics? Je bent op weg naar
een zonde,je kon zo een hasnaat verdienen maar je streef
naar een zonde? Het is ook niet meer orgineel,en al helemaal
niet als je nog neer gaat zetten, ik wil je..... en dan dit..en dan dat
denk na zou ik zeggen, weet dat Allah meeleest.
En weet dat ook jongere meisjes die geen Kennis hebben mee lezen.
Je ziet het op tv en je vind het stoer
Sommige zien het op tv,bijv. in programmas zoals de Goudenkooi,en dan vinden ze het stoer om het na te doen,je voelt je apart,je hebt schijt aan alles, zo maak je de jongens jalours.Maar weet dat de bestraffing op je wacht behalve als Allah je genadig is.
Degene met wie je dit doet vreest Allah niet
Stel je doet dit met iemand,bijv. een Nederlandse, gaat zij jou straks redden van het vuur? Jij bent anders,jij bent geboren om te strijden voor de Islam met je ziel,jij hebt een plek gereserveerd in het Paradijs,maar wordt jou dat plekje gegeven?Allah ou 3elem.Degene met wie je dit allemaal doet zal niet straks bij je zijn.Elke ziel zal alleen worden vergolden.
Maar jij weet beter, Allah is degene die jou Leid,dus luister naar Hem.
En al zou je zoiets doen met bijv. een ander marokkaanse meisje, wie weet is zij dwalende,wie weet is zij voor de Hel bestemd?Laat jij je verleiden?
Waarom zou je bijv. niet zulke lust in bedwang houden en je op het Pad van Allah begeven, maar wel zoiets doen?
http://img522.imageshack.us/img522/9563/gevoe2xa2.jpg
De Shaytan lacht je uit en jij zult jezelf zien
Weet dat de shaytan geniet van zulke momenten,jij bent dan zo slecht bezig,van een kleine zonde komt nog een zonde,dan nog een zonde tot plotseling de bestraffing opduikt,en dan ga je wanhopen,waar is Allah?
Waarom helpt Hij je niet?Vind je eigen antwoord!
Allah zegt :
Weet:voorwaar,aan Allah behoort wat in de
hemelen is en op de aarde.Waarlijk,Hij kent de
toestand waarin jullie je bevinden.En op de dag dat
zij tot Hem teruggekeerd worden,zal Hij hen vertellen
wat zij deden.En Allah is Alwetend over alle zaken.
soerah an noer 24:64
Tenslotte
Tenslotte,vooral gericht tegen deze meisjes,je kunt beter
stoppen en Allah om berouw vragen,in hoop dat Hij je vergeeft.
Zulke dingen zijn niet stoer,je gaat op de Dag des Oodeels zien wat je deed en dan zul je de spijt voelen.
Adam en Eva waren man en vrouw,en geen 2 mannen en geen 2 vrouwen,ookal doe je dit uit lol,ookal voel jij je geen bi.
Onthou dat wanneer de dood komt,je het niet meer goed kan maken,
nu raad ik je aan om echter te stoppen met dit,en berouw te tonen.
En denk na,denk goed na,want het zijn de dwalende die gaan verliezen en degene die Allah vrezen en dit niet doen zullen uit eindelijk winnen.
Moge Allah jullie vergeven
amin
Prince
PrinceMysterio
21-11-2007, 19:11
Voor vragen kan gerust een pm gestuurd worden
terrorist_maroc
28-11-2007, 10:53
Up InchAllah up up up up
Djazaak Allhoe gairan voor het plaatsen
Yasmina27
29-11-2007, 01:00
Ik vind dit een raar onderwerp ,komt me niet bekend voor .
:confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.