Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dringend gezocht in Bogerhout

missmocro87
30-10-2007, 17:50

Assalaam alikoem Wa rahmatoelilah Wa Barakatoe mensen Ik zou graag willen weten of er mensen aanwezig zijn, die mijn kunnen helpen om aan een studio of een appartement te kunnen komen. Ik ben dringend opzoek naar een woning, ik hoop insha allah dat er mensen zijn die wat weten of mensen kennen die een woning bezitten en willen verhuren. maxi per maand is 400 euro (niet gemeubeld) Moge er mensen tussen zitten die wat weten insha allah zo ja kunnen jullie me een email zenden naar de volgende email dat is n_berkaniaa@hotmail.com Barak allah oe fiek voor jullie hulp :)

mouna01
30-10-2007, 17:54
salaam meid ik zal voor je rondvrage ;)

littlemuslima
30-10-2007, 20:03
Assalaam alikoem Wa rahmatoelilah Wa Barakatoe mensen Ik zou graag willen weten of er mensen aanwezig zijn, die mijn kunnen helpen om aan een studio of een appartement te kunnen komen. Ik ben dringend opzoek naar een woning, ik hoop insha allah dat er mensen zijn die wat weten of mensen kennen die een woning bezitten en willen verhuren. maxi per maand is 400 euro (niet gemeubeld) Moge er mensen tussen zitten die wat weten insha allah zo ja kunnen jullie me een email zenden naar de volgende email dat is n_berkaniaa@hotmail.com Barak allah oe fiek voor jullie hulp :) check deze site ..... http://www.immoweb.be/NL/rent.Results.gallery.cfm?xmi=&xkeep=&xidcategorieprev=5&xidcategorie=5&xtypelocation=N&xcodepays=B&xcodecommunelibre=&xidregionxidprovincexidarrondissement=2%2C1%2C+&xcodecommune1=2140&xcodecommune2=&xcodecommune3=&xcodecommune4=&xprice1=50&xprice2=500&xdevice=EUR&xminroom1=&xminroom2=&xpermin=&xorderby1=codecommune&xorderby2=prixhtva&xshow=&xdisplay=gallery&xvvi=Y&xinitliste=Y&mycurrent_section=rent&mycurrent_engine_section=rent&ongletsearchactif=1&xcodecommune5=&xsearchonglet=X .

missmocro87
31-10-2007, 23:31
Assalaam alikoem, barak allah oe fiek dames voor jullie reactie ;) Ik heb die site al daarvoor geprobeerd maar daar is ook niks uit gekomen, maar toch bedankt :)

mouna01
31-10-2007, 23:33

Salaam meid ik zal morgen voor je vragen aan iemand uit de buurt ;)

missmocro87
31-10-2007, 23:36
Salaam meid ik zal morgen voor je vragen aan iemand uit de buurt ;) OOOOh barak allah oe fiek daar zou je me echt heeeeeeeeeeeeeeeel erg mee helpen soekraaaaaaaaaaaaaaaan meid... Insha allah heb je wat, moge Allah soubhana wa ta'ala je belonen!!!:)

mouna01
31-10-2007, 23:40
das graag gedaan ;) als k maar kan helpen :o

missmocro87
31-10-2007, 23:44
das graag gedaan ;) als k maar kan helpen :o Alhamdoelilah... Ik ga nu slapen, slaap lekker voor straks en spreek je gauw insha allah!!! salaam alikoem meid :nijn:

mouna01
31-10-2007, 23:48
Slaapwel lieverd, Moge de engelen over je waken :o