Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eindelijk!

Pagina's : [1] 2

b_karima
30-10-2007, 14:37

Eindelijk he ik een lange jas gevonden en mijn man heeft hem voor me gekocht en nu voel ik me schulig! die jas was 260 euro! in de winkel zei ik al: ik hoef hem niet hij is veel te duur! en hij is bruin en ik wilde toh al liever zwart, maar wel heel lief van hem. Nu heeft hij hem gekocht en we hebben zaterdag een feest wat ook weer veel geld kost, hij is de enige die werkt bij ons, oefffff, ik had nooit die winkel bnnen moeten gaan :S. maar in iedergeval, ik wilde hem vandaag terug brengen, maar ze geven geen geld terug.

vlindertje100
30-10-2007, 14:40
ewa bsahtek

zanouba
30-10-2007, 14:40
besahtek ou rahrek. ik denk trouwen dat het dit jaar een heel koude winter wordt.

b_karima
30-10-2007, 14:42
waaarom schuldig?? als hij het kan betalen!! Brsa7a :goedzo: ik zou me echt niet schamen als mijn man m voor me koopt! weet je wat het is doenja, ik ben niet gewend dat iemand dingen voor mij koopt! en ik krijg heel snel genoeg van dingen en ben bang dat ik er ook genoeg van krijg, ik heb altijd voor mijn eigen gezorgd zeg maar. En hij is zo blij dat hij die jas voor me hebt gekocht, maar ik weet dat hij nog een paar rekeningen moet betalen enzow. ik weet niet, ik vind het heel leuk om dingen te krijgen daar niet van, maar ik weet niet....... Ze hadden me bst eerder mogen vertellen dat je geen geld terug kreeg of op een bordje mogen zetten bij de kassa dan had ik wel drie keer naged8. ik breng9 van de tien keer dingen terug :moe:

schems

Als hij het kan betalen, moet je je niet schuldig voelen. Maar als jij zegt dat hij alles betaalt en jullie geven zaterdag nog een feestje.. kan ik me voorstellen dat jij schuldig voelt.. Gair Inshallah Besaha..

b_karima
Allah ti3 saha zusters!

Lella_Nigella
30-10-2007, 14:44
Ik zou me ook schuldig voelen als ik zo'n dure jas koop, terwijl er al veel geld is uitgegeven aan andere dingen :o

Cheetos_ZW
30-10-2007, 14:47
als hij het niet kon betalen dan zou hij wel zeggen, we kopen het volgende maand wel of we zoeken iets anders.

b_karima
30-10-2007, 14:47
Wij zijn niets voor niets vrouwen :kweetnie: Mijn man loopt nog met een jas van vorig jaar ... ik heb er intussen al 6 ofzo gekocht! :moe: :hihi:mijn man heeft al zoveel jassen gekocht voor hem zelf :hihi: hij heeft zoveel gympen jassen, kleren, ik daar en tegen mijn garderobe is echt vet klein! ik weet niet wat ik heb vroeger kocht ik veel kleren n schoenen sommige kleren droeg ik niet eens, en nu :jammer: heb ik twee rokken twee abaya's een spijkerbroek 1 pantelon twee paar gympen en 1 paar nette schoenen. en nu twee jassen, als ik geld heb, koop ik nooit wat voor me zelf. Altijd voor hem, mijn moeder me broertjes of mijn zusje. hij zegt dat ik vaker aan me zelf moet denken, maar ik kan dat niet meer! als ik wat voor me zelf koop, voel ik me ook schuldig, ik moet dan ook voor hem kopen of voor wie dan ook.

b_karima
30-10-2007, 14:49
als hij het niet kon betalen dan zou hij wel zeggen, we kopen het volgende maand wel of we zoeken iets anders. dat doet hij dus niet, hij weet l sinds we getrouwd zijn dat ik een lange jas zoek, maarals ik die dan een keer vind dat ik het niet koop omdat het te duur is! ik weet dat we die 260 eigenlijk niet konden missen, meschien dat vandaar mijn schuldgevoel groter is, terwijl hij nu vet blij is dat hij me iets heeft gegeven wat ik al een lange tijd wil, al is het niet de jas die ik precies wil

bentoujda00
30-10-2007, 14:51
aaah dat is hartstikke lief en ik weet hoe jeje voeltt je hooort hartstikke blij te zijn.. maar je voelt ej schuldig omdat het zo duur is en omdat hij veel rekeningen heeft die hij moet betalen. meissie be happy with itt.. en geef aan dat hij dat niet meer moet doen. ik kan er ook neit tegen als iemand iets hartstiikkke duur voor me koopt. ik betaal het dan liever zelf, want dan voel je je ook niet schuldig als je m niet meer draagt of ben uitgekeken op die jas...

b_karima
30-10-2007, 14:54
aaah dat is hartstikke lief en ik weet hoe jeje voeltt je hooort hartstikke blij te zijn.. maar je voelt ej schuldig omdat het zo duur is en omdat hij veel rekeningen heeft die hij moet betalen. meissie be happy with itt.. en geef aan dat hij dat niet meer moet doen. ik kan er ook neit tegen als iemand iets hartstiikkke duur voor me koopt. ik betaal het dan liever zelf, want dan voel je je ook niet schuldig als je m niet meer draagt of ben uitgekeken op die jas... ik eh het ook tegen hem gezegd, dan zegt hij: als ik mjij zelf kleed dien ik jou ook te kleden.

imaane911
30-10-2007, 14:54
bsahtek!!!

MissLoulou
30-10-2007, 14:57
Wat doe je zo dramatisch, je kan er nu niets meer aan veranderen want je krijgt geen geld terug dus waarom jezelf nu opeten. Geniet ervan en laat je schuldgevoelens voor wat ze zijn, want zo doe je je man alleen maar verdriet omdat je er niet van geniet :goedzo: hij is blij ermee moet jij ook doen

Mouny
30-10-2007, 15:42

Besaga.. Ik koop wel liever drie jassen van 70 dan een van 260

Pagina's : [1] 2