Bekijk originele versie : marokaanse fake moslims
cassanova
29-10-2003, 05:21
veel marokaanse boys en wijven hier op deze site zijn moslim met praatjessomige zijn het wel je hebt ze hier.maar de meeste zijn het niet alleen met bekjullie haten mensen ,en vooral negers het is gewoon een jaloezie dat bijna op een vloek lijkt op jullie.maar ik raad jullie aaan jullie zelf te haten als jullie andere rassen haten en vooral negers.die zien jullie toch als iets anders.gaan jullie allah om vergeving vragen.nep moslims
Origineel gepost door DRsninat
Wees als de zon en maak geen onderscheid tussen de ene mens en andere mens!
:goedzo:
of je nou wit, geel, bruin, zwart of pimpelpaars met groene stippen bent wie ben ik om over jou te oordelen?
Origineel gepost door cassanova
veel marokaanse boys en wijven hier op deze site zijn moslim met praatjessomige zijn het wel je hebt ze hier.maar de meeste zijn het niet alleen met bekjullie haten mensen ,en vooral negers het is gewoon een jaloezie dat bijna op een vloek lijkt op jullie.maar ik raad jullie aaan jullie zelf te haten als jullie andere rassen haten en vooral negers.die zien jullie toch als iets anders.gaan jullie allah om vergeving vragen.nep moslims
:goedzo:
Noer3inetie
29-10-2003, 13:11
Origineel gepost door cassanova
Met alle respect maar waar ben jij dan mee bezig? jij doet precies waar die andere ook mee bezig zijn!!!
samira_el
29-10-2003, 13:19
Origineel gepost door DRsninat
Wees als de zon en maak geen onderscheid tussen de ene mens en andere mens!
Zelfs de zon is een rascist, hij heeft mij getint gemaakt en mijn buurmeisje superwit.
:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.