Bekijk originele versie : Op zoek naar bijbaantje
Oem_Moedjaahid
30-10-2007, 08:23
Salam alaikom wa rahmatollah wa barakatoh,
Kan iemand me helpen aan een bijbaantje voor een minimaal aantal uurtjes per week? Ben momenteel 2ejaars Pedagogiek en zoek het liefst iets in die richting maar een baantje bij een call center waar je goed verdient kan er ook mee door (maar ajb geen outbound zeg, ik heb het echt over enqueteren en interviewen, NSS valt btw af)
Ik heb geen zin om via sites te zoeken, want dat heb ik al gedaan maar ik vind het zo vervelend, want ik wil echt horen van iemand die er al werkt of het wat is voor mij...
Alvast bedankt!
Arabmixer
01-11-2007, 10:55
Misschien maar ook heel misschien is het ook wat beter als je zegt in welke omgeving je zoekt...:rolleyes:
Al3ayla_
01-11-2007, 11:11
Kan iemand me helpen aan een bijbaantje voor een minimaal aantal uurtjes per week? Ben momenteel 2ejaars Pedagogiek en zoek het liefst iets in die richting maar een baantje bij een call center waar je goed verdient kan er ook mee door (maar ajb geen outbound zeg, ik heb het echt over enqueteren en interviewen, NSS valt btw af)
Ik heb geen zin om via sites te zoeken, want dat heb ik al gedaan maar ik vind het zo vervelend, want ik wil echt horen van iemand die er al werkt of het wat is voor mij...
Alvast bedankt!
Je kunt het bij IBT/IBM (Weet niet precies hoe ze heten) proberen.
Ze zitten op de Keizersgracht, gelijk bij de tramhalte naar rechts.
Op het hoekje bij Sacha.
Ze hebben goede verdiensten.
Ik heb helaas geen nummer van ze.
Oem_Moedjaahid
01-11-2007, 14:15
In de buurt van Amsterdam! Helemaal vergeten te vermelden, haha. Thnx 'Al3ayla' ik ga ff zoeken op internet...
Al3ayla_
01-11-2007, 14:20
In de buurt van Amsterdam! Helemaal vergeten te vermelden, haha. Thnx 'Al3ayla' ik ga ff zoeken op internet...
Ik heb ook even zitten zoeken op I-net voor je.
Alleen ik kan het niet vinden.
Ik raad je aan om daar zelf langs te gaan.
Want dan heb je gelijk zekerheid.
Oem_Moedjaahid
02-11-2007, 08:21
Ik heb het gevonden, het heet IBT. Baraka llaho fik voor je hulp al3ayla...Ff kijken of het wat voor mij is. Of ken je toevallig meiden die daar werken?
Al3ayla_
02-11-2007, 08:29
Ik heb het gevonden, het heet IBT. Baraka llaho fik voor je hulp al3ayla...Ff kijken of het wat voor mij is. Of ken je toevallig meiden die daar werken?
Allahie geliek.
Ja, een vriendin van me werkt daar.
Vandaar dat ik erop kwam :D
Oem_Moedjaahid
02-11-2007, 09:14
O ok, mezyan! Hoe vindt ze het daar? Is het gezellig? En werken er veel Marokkaanse meiden (met hoofddoek misschien ook?)?
BuddyMan
02-11-2007, 10:07
Alvast bedankt!
Woon je in Amsterdam? Want dan heb ik wel wat voor je
natuurramp
02-11-2007, 10:53
ik heb bij IBT gewerkt, en vond het echt 1000x niks..dan heb ik liever NSS
natuurramp
02-11-2007, 10:55
btw ik heb over 3 weken ongeveer een training bij TNS NIPO, ook in Amsterdam centrum, en er werken daar best wel veel meiden met hoofddoek:)
hier heb je t nummer, kan je ze gelijk bellen!020-5225822
Oem_Moedjaahid
02-11-2007, 11:38
haha, waarom vond je IBT nix? thnx voor je tip! weet je ook hoeveel je bij NIPO als 19jarige verdient?
BuddyMan
02-11-2007, 12:36
ja
Doe je HBO?
natuurramp
02-11-2007, 17:08
haha, waarom vond je IBT nix? thnx voor je tip! weet je ook hoeveel je bij NIPO als 19jarige verdient?
wolah serieus, het was daar echt zooo zooo erggg saai, geen leuke sfeer..en dan ECHT NET!, geen leuke zitplaatsen, en alleen maar Nlers, dan heb ik het nog niet eens over de grootte van koptelefoon dat je op moet..nadat je de nrs ZELF hebt ingetoetst..
bij TNS krijg je voor alle leeftijden 7.4, je moet wel HBO of hoger studeren
Oem_Moedjaahid
02-11-2007, 17:59
Oh maar das best weinig, ik ben gewend om per uur rond de 10 euro te krijgen...Maar baraka llaho fik voor al je info heb er veel aan! Heb helemaal geen zin om met veel Hollanders te werken en ook nog eens saai...
Enne Buddyman, ja ik doe HBO.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.