Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar hebben ze personeel nodig (Omgeving Amsterdam)

miss_tangier
29-10-2007, 20:46

tell me;)

lenti
29-10-2007, 21:03
uhm in hartje amsterdam, achter de bijenkorf staan er nog enkele vitrines leeg. Heb je intresse laat me weten via een pm

miss_tangier
29-10-2007, 21:10
uhm in hartje amsterdam, achter de bijenkorf staan er nog enkele vitrines leeg. Heb je intresse laat me weten via een pm Wat houd het werk in?

lenti
29-10-2007, 21:14
Voornamelijk heb ik 1 regel en dat is de Klant is Koning.. zorgen dat de klant zich goed voelt, het betaald goed.. en je komt veel mensen tegen over de hele wereld. Daarom moet je ook de engelse taal goed Kunnen beheersen.

mtiouia1988
29-10-2007, 21:20

Voornamelijk heb ik 1 regel en dat is de Klant is Koning.. zorgen dat de klant zich goed voelt, het betaald goed.. en je komt veel mensen tegen over de hele wereld. Daarom moet je ook de engelse taal goed Kunnen beheersen. hhahahaha sjonge jonge Je weet het wel erg aantrekkelijk over te brengen. Niet intrappen Miss tanger, Hij bedoelt de wallen;)

miss_tangier
29-10-2007, 21:27
hhahahaha sjonge jonge Je weet het wel erg aantrekkelijk over te brengen. Niet intrappen Miss tanger, Hij bedoelt de wallen;) Ach dat soort mensen zijn gewoon zielig :maf: sjonge jonge

SainD
29-10-2007, 21:30
Meid wat doe je moeilijk het gaat goed hier in kikkerland vacatures te over die wachten op mensen zoals jij neem een kijkje op: Tempo-team.nl Content.nl Randstad.nl Adecco.nl Vedior.nl Creyf's.nl Dactylo.nl Jobtrack.nl Monsterboard.nl en nog vele andere je zult versteld staan hoeveel vacatures ook in A'dam en omgeving succes. P.S. moeite doen loont. Succes

miss_tangier
29-10-2007, 21:33
Meid wat doe je moeilijk het gaat goed hier in kikkerland vacatures te over die wachten op mensen zoals jij neem een kijkje op: Tempo-team.nl Content.nl Randstad.nl Adecco.nl Vedior.nl Creyf's.nl Dactylo.nl Jobtrack.nl Monsterboard.nl en nog vele andere je zult versteld staan hoeveel vacatures ook in A'dam en omgeving succes. P.S. moeite doen loont. Succes Thank u;)

SainD
29-10-2007, 21:37
Thank u;) Geen dank

lenti
29-10-2007, 22:53
ewaa jaaa had ze maar niet zo moeten reageren op 1e post.. was trouwens als grap bedoeld! Lay hfed.. trouwens succes met zoeken hea.