Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Wereld Vergaat !!

Pagina's : [1] 2

pannenkoek
22-08-2002, 13:01

het is officieel bekend bij ons dat de wereld op een dag vergaat, ik heb ook ooit een keer gehoord dat de wereld vergaat als de 7 wonderen zijn uitgekomen. :kwaad: nou mijn vraag is wie weet wat ze alle 7 zijn ?? ik zelf ken er een paar. - als je geen verschil meer ziet tussen mannen en vrouwen ( tegenwoordig man wordt vrouw en vrouw wordt man met al die plastische chirugie) - als mensen geen respect meer hebben voor ouderen en ouders ( nou dit spreekt voor zich, ook ietst van de laatste tijd) - als mensen kunnen vliegen ( vliegtuigen, dit was er al een tijdje ) - als er overal oorlog gaande is ( kijk maar eens naar het nieuws, bijna in elk hoek van de wereld is er wel oorlog) - als mensen gaan rotzooien met technologie en wetenschap ( denk maar aan het klonen van mensen en dieren ) nou dit zijn er 5 die ik weet, maar ik weet nie of ze allemaal wel goed zijn, maar ik wil graag nog de ontbrekende weten. wie o wie ???

fatimael
22-08-2002, 13:04
we gaan nou niet pessimistich doen hééé.

emsoem
22-08-2002, 13:31
jahh jij hebt gelijk bijna nog heel even want de islaam gaat maar tot de 15e eeuw =emsoem=

dunya14tangouia
22-08-2002, 13:52
ik weet er nog andere twee eentje is dat als hele hoge gebouwen komen zoals wolkenkrabbers en al die 6 zijn uit gekomen er is er maar nog eentje als die uit komt dan weet je dat de wereld vergaat dat er niks meer over is en dat is dat een hele grote man op de wereld komt en die zegt dat tie god is en hij gaat sommige mensen ze wensen vervullen zo gaan de mensen denken dat hij de god is maar wij de echte moslims weten dat hij geen god is er zal heel veel honger zijn en daarna komt jezus die vermoord die grote man en hij hakt hem door middel en dan blijft jezus of 4 uurtjes of 40 uurtje iets met de 4 en dan vergaat de wereld die is echt he misschien zullen jullie wel denken dat ik *** maar het is echt!!!!!!!! dus eigenlijk is er helemaal niks meer over gebleven nog een ding moet uitkomen dan zal de wereld vergaan nog helemaal niks !!!!!!!!!! groetjes dunya ik hoop dat ik je hier mee heb geholpen

emsoem
22-08-2002, 13:55

hij komt 40 of 45 dagen van te voren en dan iedereen die niet moslims is gaat ie 'm onthoofden!! =emsoem=

TonyM
22-08-2002, 15:25
En als de zon van het westen opkomt?? ... :D

jamila_nador
22-08-2002, 15:28
Origineel gepost door jimpie Hoe heet die man ook alweer die zich als god voordeed.....??? Ik heb dat boek gelezen....Wallah..werd echt bang>Is de bedoeling ook natuurlijk.... Sommie dingen klopten wel van die boek maar ik geloof er niet joh

TonyM
22-08-2002, 15:36
Origineel gepost door jamila_nador Sommie dingen klopten wel van die boek maar ik geloof er niet joh Correctie: dat boek! Want boek is onzijdig, onzijdige woorden krijgen de volgende verwijzingen: 'dit of dat' en het volgende lidwoord: 'het'! Dus: dit boek, dat boek of het boek (evt. een boek, 't boek) ;) TM.

yasmine85
22-08-2002, 16:16
in het boek "de tekenen voor de dag des oordeels" staat alles wat er gaat gebeuren voor de wereld vergaat... kiss

Missrapster
22-08-2002, 16:20
en waar kan ik dat boeje halen??

yasmine85
22-08-2002, 16:24
in utrecht is zo'n winkeltje waar je allemaal boekjes over de islam kan halen in het nederlands... het zit op kanaleneiland of hoe dat dan ook mag heten... ben er zelf ook maar 1 keer geweest, maar ik heb het thuis.. volgens mij kan het ook via internet besteld worden... maar weet niet welke site.. sorry.. kiss

Ismael21
22-08-2002, 17:29
op m.a.r.o.c.s.t.o.r.e. En dan www ervoor en nl erachter (en zonder de puntjes)

emsoem
22-08-2002, 17:59
Origineel gepost door TonyM En als de zon van het westen opkomt?? ... :D sooooooooo wat een humor wil je grappig zijn ofzo???????(je bent alles behalve dat) =emsoem=

emsoem
22-08-2002, 18:00
Origineel gepost door yasmine85 in utrecht is zo'n winkeltje waar je allemaal boekjes over de islam kan halen in het nederlands... het zit op kanaleneiland of hoe dat dan ook mag heten... ben er zelf ook maar 1 keer geweest, maar ik heb het thuis.. volgens mij kan het ook via internet besteld worden... maar weet niet welke site.. sorry.. kiss dat boekje kan je overal hallen horen beverwijk.. rotterdam..amsterdam.enzzz =emsoem=

Sensuela
22-08-2002, 18:15

Er zullen kleine en grote tekenen zijn. De grote tekenen zijn: * De vernietiging van de Ka'aba en het opnieuw bedekken van zijn schat * Opkomst van de zon uit het westen * Het verschijnen van het Beest uit de aarde * De Rook * Een wind zal de ziel van de gelovigen nemen * De Koran zal in de hemel worden opgenomen * Een vuur zal de mensen naar de laatste verzamelplaats drijven * De Trompet zal klinken: bij de eerste stoot zal iedereen een panische angst voelen; bij de tweede stoot zal iedereen neergeveld worden; bij de laatste stoot zal iedereen herrijzen Dit alles gebeurt pas, als de kleine tekenen zijn geweest. Een paar van die tekenen zijn: Als de winst alleen maar onder de rijken wordt verdeeld en de armen daar niet van profiteren; als het betalen van de Zakat een last wordt; als de man z'n vrouw gehoorzaamt en ongehoorzaam is aan z'n moeder en z'n vrienden vriendelijk behandelt en z'n vader schuwt; als stemmen zich in de moskee verheffen; als de leider der mensen de ergste is onder hen; wanneer er veel wijn wordt gedronken; als mannen zijde dragen; als zangeressen en muziekinstrumenten populair worden.... En zo zijn er nog vele.... Nadat de kleinere tekenen van het Uur verschijnen en in grote aantal toenemen, heeft de mensheid een stadium van groot lijden bereikt. De verwachtte Mahdi zal verschijnen. Hij zal de aarde met rechtvaardigheid en eerlijkheid vullen. Hij is niet de ''Mahdi'' die door de Shi'ah (Iran) verwacht wordt, van wie zij beweren dat hij uit een tunnel in Samarra zal verschijnen. De Profeet (vzmh) zei: ''De Mahdi zal 1 van mijn afstammelingen zijn, een afstammeling van de kinderen van Fatima.'' De Mahdi zal heersen tot de valse messiah (al-dajjal) verschijnt, die onderdrukking en corruptie zal verspreiden. De Dajjal zal een tijdje blijven. Dan zal Jezus afdalen en rechtvaardigheid uit de hemel brengen. Hij zal de dajjal doden en er zullen jaren van veiligheid en zekerheid volgen. Dan zal de verschijning van Ya'juj en Ma'juj (Gog en Magog) de mensheid verrassen en corruptie zal weer de overhand nemen. Als antwoord op de vrome gebeden van Jezus aan Allah, zullen zij sterven en zal de veiligheid, zekerheid, stabiliteit, rechtvaardigheid opnieuw terugkeren. Deze toestand zal een aantal jaren voortduren tot Jezus komt te overlijden. Ik hoop dat ik je een beetje meer heb kunnen vertellen van wat ik weet over de tekenen.... Groetjes, Sensuela

Pagina's : [1] 2