Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Misbruik?

inakreb
22-08-2002, 13:00

hey mensen. ik was zonet bij mijn privemail en zag dat er onder mijn naam allemaal berichtjes zijn gestuurd... nog meer mensen die daar last van hebben... kheb de password gelijk veranderd.. dus mocht er ooit iemand van mij wat gekregen hebben... it wasn't me!! alleen die aan diano dan he ;) die zijn wel van mij

Diano
22-08-2002, 13:01
en krijg k nog antwoord of hoe zit dat :D DiaNo

inakreb
22-08-2002, 13:09
ik ben traag ok.. en het antwoord is..lees mijn nick achterstevoren en je weet het.. of niet

Diano
22-08-2002, 13:14
Origineel gepost door inakreb ik ben traag ok.. en het antwoord is..lees mijn nick achterstevoren en je weet het.. of niet nope k weet nog niets behalve dat je berkani bent :D DiaNo *ook traag maar dan van begrip*

inakreb
22-08-2002, 13:26

sorry .. got 2 go babe untill we meet again. may allah be with you.. en nog meer starwars termen ! asta_la_pasta mon amour ;)

Diano
22-08-2002, 13:55
Origineel gepost door inakreb sorry .. got 2 go babe untill we meet again. may allah be with you.. en nog meer starwars termen ! asta_la_pasta mon amour ;) en k weet nog niets :confused: anyway bye bye DiaNo

inakreb
22-05-2004, 00:51
weet je het nu wel :hihi:

Daarom
22-05-2004, 00:54
:o Ow ik dacht al, wat een viezerik.

inakreb
22-05-2004, 00:58
check de datum.. daarom... dit was het oudste bericht van mij die ik hier kon vinden ;)

Karim_nour
22-05-2004, 00:59
Origineel gepost door inakreb hey mensen. ik was zonet bij mijn privemail en zag dat er onder mijn naam allemaal berichtjes zijn gestuurd... nog meer mensen die daar last van hebben... kheb de password gelijk veranderd.. dus mocht er ooit iemand van mij wat gekregen hebben... it wasn't me!! alleen die aan diano dan he ;) die zijn wel van mij jaaaaaaja... wie probeerde je weer te scoren a jehha..?? het lukte zeker niet he.. :p en nu zeggen ik was het niet waili waili

inakreb
22-05-2004, 01:02
Origineel gepost door Karim_nour jaaaaaaja... wie probeerde je weer te scoren a jehha..?? het lukte zeker niet he.. :p en nu zeggen ik was het niet waili waili nou nee... nogmaals... dit is mijn oudste topic, die ik hier heb staan. en ja .. ik kreeg toen allemaal pm's te lezen dat ik nietzo dom moest pmen enzo.. ik ben al achtergekomen wie het was...

Karim_nour
22-05-2004, 01:05
Origineel gepost door inakreb nou nee... nogmaals... dit is mijn oudste topic, die ik hier heb staan. en ja .. ik kreeg toen allemaal pm's te lezen dat ik nietzo dom moest pmen enzo.. ik ben al achtergekomen wie het was... ik was het niet.. dat weetje toch? ;)