Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe combineren jullie schoenen met jullie jas?

Pagina's : [1] 2

pinklady01
29-10-2007, 13:34

deze vraag klinkt heel stom ik weet het :hihi: maar ik wou vragen.... je hebt een zwarte jas, gaan jullie dan ook zwarte schoenen bij kopen of gaan julie je schoenen combineren bij de kleren, bv, grijze jas, en bruine schoenen, maar die bruine schoenen passen dan bij je truitje... maar in de winter ziet niemand je kleren behalve op je werk, en in de klas, enzo je kleren (als je je jas uit doet) ze zien meer je jas dus hoe doen jullie het?:goedzo:

CherryPie
29-10-2007, 17:15
Tas met jas en schoenen combineren.

White_Lily
29-10-2007, 17:27
Je kan idd je schoenen met je tas combineren. Maar kijk ook of je je schoenen (of tas) met assecoires kan combineren. is veel leuker! 's Winters kun je bijv je tas met handschoenen en sjaal matchen. Kijk ook naar kleurcombinaties. Je kunt zoveel!

MimieTangawia
29-10-2007, 22:37
Gewoon creatief zijn... En doen... Want alles kan..

pinklady01
31-10-2007, 17:19

hmmm jah dat is wel:) thanx sorry domme vraag hè hahahahaha

pinklady01
31-10-2007, 17:20
Je kan idd je schoenen met je tas combineren. Maar kijk ook of je je schoenen (of tas) met assecoires kan combineren. is veel leuker! 's Winters kun je bijv je tas met handschoenen en sjaal matchen. Kijk ook naar kleurcombinaties. Je kunt zoveel! :goedzo:

sweet_berber
02-11-2007, 15:20
ik heb hetzelfde probleem sgat!ik heb zelf ook een zwarte jas gekocht en kheb daar zwarte schoenen bij gekocht maar als ik dan een zwarte broek aantrek dan zie ik eruit als een zwartzak!ik vind zwart wel mooi en ik vind da da klasse uitstraalt maar ik heb echt geen zin in commentaar van anderen!dus besloot ik maar om witte schoenen te gaan kopen!

pinklady01
02-11-2007, 15:57
ik heb hetzelfde probleem sgat!ik heb zelf ook een zwarte jas gekocht en kheb daar zwarte schoenen bij gekocht maar als ik dan een zwarte broek aantrek dan zie ik eruit als een zwartzak!ik vind zwart wel mooi en ik vind da da klasse uitstraalt maar ik heb echt geen zin in commentaar van anderen!dus besloot ik maar om witte schoenen te gaan kopen! ooh prachtig draag er ook een witte sjaal bij en mss ook een witte tas:likje: ooooaaa prachtig gewoon :sjans:

bonbon
02-11-2007, 17:07
Als alles precies precies bij elkaar past ziet het er eerlijk gezegd nogal boers uit. Tis het gewoon net niet. Koop gewoon mooie spullen van goede kwaliteit die je mooi kan combineren, zodat het het er gewoon leuk uitziet.

lala_oujdia15
02-11-2007, 17:14
kan van alles bruine/zwarte/witte schoenen als het geheel inclusief je broek er maar goed uitziet

Bent_Charque
02-11-2007, 18:02
als k een bruine jas aandoe dan zijn me schoenen, tas ook bruin de rest groen, of een andere kleur. Maar soms heb k wel een bruine jas aan met rode tas schoenen, hoofddoek. Het ligt eraan wat je aan doet :o is ingewikkeld maar jah :haha:

sweet_berber
02-11-2007, 23:31
ooh prachtig draag er ook een witte sjaal bij en mss ook een witte tas:likje: ooooaaa prachtig gewoon :sjans: ikheb wel nog geen witte schoenen gekocht..:jammer: maar stel ik neem nu die zwarte schoenen,wat moet ik daar dan bij aantrekken??please help mij:( !love ya!

Rhizlen
03-11-2007, 02:19
Mijn vriendin doet dat echt bewust,zwaar irritant.:moe: Bruine tas,bruine,schoenen,bruine jas. En als ze andere kleur schoenen aanheeft,vertikt ze het om haar bruine jas aan te trekken. Ik let daar niet echt op,maar ik combineer bewust mijn kleding dat niet bij elkaar past,mijn schoenen staan daarom nooit bij mijn outfit. Als je mij begrijpt.:hihi:

pinklady01
03-11-2007, 10:52
ikheb wel nog geen witte schoenen gekocht..:jammer: maar stel ik neem nu die zwarte schoenen,wat moet ik daar dan bij aantrekken??please help mij:( !love ya! zwarte schoenen, zwarte jas en een witte sjaal, en een witte tas :D

pinklady01
03-11-2007, 10:53

Mijn vriendin doet dat echt bewust,zwaar irritant.:moe: Bruine tas,bruine,schoenen,bruine jas. En als ze andere kleur schoenen aanheeft,vertikt ze het om haar bruine jas aan te trekken. Ik let daar niet echt op,maar ik combineer bewust mijn kleding dat niet bij elkaar past,mijn schoenen staan daarom nooit bij mijn outfit. Als je mij begrijpt.:hihi: :hihi: zo was ik vroeger ook:D :o maar nu vindt ik het juist leuk dat je schoenen bij je kleding passen ik vindt dat er leuker uitzien maar iedereen zijn smaak hè:goedzo: :kus:

Pagina's : [1] 2