Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Beantwoord Dit even voor Moi??

Pagina's : [1] 2 3

LZN
28-10-2003, 19:24

Salaam Wie vindt van zichzelf dat ie beter is dan een ander, zo ja beter dan wie en waarom..... If not, zeg dan ook waarom niet... Alvast bedankt NadYa.

cheima
28-10-2003, 20:23
Nenam! Ciao

Hanane
28-10-2003, 20:33
Origineel gepost door NadYaa_Y Salaam Wie vindt van zichzelf dat ie beter is dan een ander, zo ja beter dan wie en waarom..... If not, zeg dan ook waarom niet... Alvast bedankt NadYa Ik vind mezelf niet beter dan een ander......en ik vind mezelf ook niet minder dan een ander. Zoals eerder is gezegd, je moet blij zijn hoe allah je geschapen heeft ;)

shirihane
28-10-2003, 20:42
Origineel gepost door NadYaa_Y Salaam Wie vindt van zichzelf dat ie beter is dan een ander, zo ja beter dan wie en waarom..... If not, zeg dan ook waarom niet... Alvast bedankt NadYa sorry maar dit vindt ik echt een stomme vraag :rolleyes: :p

Selina
28-10-2003, 20:55

Origineel gepost door NadYaa_Y Salaam Wie vindt van zichzelf dat ie beter is dan een ander, zo ja beter dan wie en waarom..... If not, zeg dan ook waarom niet... Alvast bedankt NadYa Ik ben beter dan jou :rolleyes:

maghrebgirl20
28-10-2003, 20:55
Origineel gepost door NadYaa_Y Salaam Wie vindt van zichzelf dat ie beter is dan een ander, zo ja beter dan wie en waarom..... If not, zeg dan ook waarom niet... Alvast bedankt NadYa voel me beter dan jou :engel:

maghrebgirl20
28-10-2003, 20:58
Origineel gepost door Selina Ik ben beter dan jou :rolleyes: whallah echt toevallig, allebei op hetzelfde tijdstip hetzelfde antwoord, je was alleen een paar seconden sneller :zwaai:

Chyhaan
28-10-2003, 20:59
Origineel gepost door NadYaa_Y Salaam Wie vindt van zichzelf dat ie beter is dan een ander, zo ja beter dan wie en waarom..... If not, zeg dan ook waarom niet... Alvast bedankt NadYa Ik weet niet of ik beter ben dan iemand... Dat is niet aan mij om t te zeggen...

chicamaroquia
28-10-2003, 21:05
Iedereen is gelijk(waardig), ondanks dat iedereen anders is...

MissBlaBla
28-10-2003, 21:11
Ik ben zeker niet beter dan iemand. Nu zegt iedereen dat, maar wanneer je iemand uitmaakt voor "dom", wanneer iemand beweert dat hij/zij beter is dan jij of iets in die richting zul je gauw zien dat men in verdediging gaat en zeker niet zal accepteren dat men hem slechter vindt... Gek he... BlaBla

chicamaroquia
28-10-2003, 21:16
Origineel gepost door MissBlaBla Ik ben zeker niet beter dan iemand. Nu zegt iedereen dat, maar wanneer je iemand uitmaakt voor "dom", wanneer iemand beweert dat hij/zij beter is dan jij of iets in die richting zul je gauw zien dat men in verdediging gaat en zeker niet zal accepteren dat men hem slechter vindt... Gek he... BlaBla Dat een ander gebreken kan hebben doet niet af aan de gelijk(waardig)heid... Iemand kan dommer zijn, maar de ander is daardoor niet verheven...

Brownsugar
28-10-2003, 21:30
beter in wat???

MissBlaBla
28-10-2003, 21:54
Origineel gepost door chica*******a Dat een ander gebreken kan hebben doet niet af aan de gelijk(waardig)heid... Iemand kan dommer zijn, maar de ander is daardoor niet verheven... Yep, dat weten we, ben het er ook mee eens... Maar tis gek dat mensen weten hoe het in elkaar zit en toch anders handelen. BlaBla

doudia
29-10-2003, 09:56
elmoetakebir finar, waga i3bed lil oe nhar

RisLaine
29-10-2003, 10:45

Er Is Een Lage Categorie En Een Hoge.. Raad Eens Waar Rislaine Bij Hoort.. :D

Pagina's : [1] 2 3